Lada Syndicate Club

Український ВАЗ клуб
Сьогодні: 29 березня 2024, 09:28

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Правила форуму


Уважаемые форумчане и гости форума!

При создании темы в разделах «Технические вопросы» убедительная просьба:

1. Сначала по режиму «Поиск» просмотрите интересующую Вас информацию. Возможно эта тема уже рассматривалась и в ней есть нужные ответы. Это сэкономит Ваше время и модераторов, для того чтобы не захламлять форум.

2. Если такая отсутствует, при описании проблемы старайтесь максимально описать всю имеющуюся информацию, например: пробег мотора, ходовой, какое масло залито, какой стук, шум, параметры БК (если таковые имеются) и т.д. и т.п. Обязательно указывайте: запчасти тюнинг или сток, какие операции производились с тем или иным механизмом. Это способствует намного быстрее получить ответ, не задавая множество дополнительных вопросов по теме.

3. Если отвечаете в теме - ТОЛЬКО по существу, для ПОГОВОРИТЬ - есть отдельный раздел.

4. После устранения дефекта (ов), ОТПИСЫВАЙТЕСЬ где, что и как было повреждено, заменено, устранено! Ваши данные позволят в дальнейшем развитию форума и базы знаний, которые могут пригодится всем НАМ!



Створити нову тему Відповісти  [ 70 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5  Далі
Автор Повідомлення
Непрочитане повідомленняДодано: 30 серпня 2020, 14:44 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: заміна масла в двигуні ваз 2114
Непрочитане повідомленняДодано: 02 вересня 2020, 15:09 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Цілком згоден. Краще ті гроші, що на ремонт двигуна викинеш і отримаєш в результаті хто зна що з нашими "майстрами", на масло витратити. Лий масло, яке тобі досвід, свій і чужий, та інтуїція підказують, але міняй частіше - і буде тобі щастя.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 21 вересня 2020, 10:01 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Щоб не флудити у Віталіка в бортовику, напишу тут.
Денис 2 написав:
До речі про Yuko, у мене родич в Пріору ляє його після дорогих масел - задоволений, теж каже файне масло.

Думка Юри про вітчизняне масло нам відома. Кілька днів тому був у "Епіцентрі", зайшов в автовідділ: "юковське" масло вдвічі дешевше того "мобіл супер", що я використовую. При тому, що воно із присадками API SF, API CC. Закралась думка, що за ті ж гроші я можу через кожних 5тис.км масло міняти.
Я так розумію, що родич "задоволений" маслом - це робота двигуна, не чорне, не угорає, без осаду?..


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 21 вересня 2020, 11:04 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Краще бери клас не нижче API SL. Класи йдуть в порядку зростання API SA • API SB • API SC • API SD • API SE • API SF • API SG • API SH • API SJ • API SL • API SM • API SN
Увагу звертай лише на API SL • API SM • API SN
Якщо будеш поїти свою конячку API SM • API SN то буде їй дуже добре. В'язкість обирай яка подобається і підходить двигуну.
Головне щоб це не була підробка і не підвальна фірмочка. Всі легальні заводи притримуються світових стандартів і масла одного класу дуже схожі хоть Мотюль, Зік, Кастрол, Юкойл, Лукойл і т.д. А ціна дуже різна.
Всі суперечки виникають через підробки, або порівнюють зовсім різні класи масла. Порівнювати потрібно не назву фірм виробників масла, що краще Мотюль чи Азмол, а класи масла що вказані на каністрі viewtopic.php?f=30&t=4989&p=29425#p29425.
Звичайно різниці будуть, тому що в різних заводів можуть бути різні бази, різні присадки, але це різниця в 5% при різниці в ціні в 2-3 рази.
Моя думка краще вибрати заводське вітчизняне масло вищого класу і набагато дешевше ніж імпортне дорожче і класом нижче, лише з гучною назвою. Двигуну портрібна якість масла, а не назва, він читати не вміє. А власнику ціна і якість.
Олексію, для двигуна родини ВАЗ-2109 вітчизняного масла класу API SM • API SN вистачить як кажуть вище криші. Це найвищі класи що існують в світі для легкових бензинових автомобілів. Є багато дилерів заводів, є інтернет магазини заводів де можна придбати оригінал і ціною нижче базарної і не підробку. Є акції з безкоштовною доставкою і т.д. Як кажуть Гугл в поміч :pardon:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 21 вересня 2020, 14:06 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
alex_b52 написав:
Щоб не флудити у Віталіка в бортовику, напишу тут.
Денис 2 написав:
До речі про Yuko, у мене родич в Пріору ляє його після дорогих масел - задоволений, теж каже файне масло.

Думка Юри про вітчизняне масло нам відома. Кілька днів тому був у "Епіцентрі", зайшов в автовідділ: "юковське" масло вдвічі дешевше того "мобіл супер", що я використовую. При тому, що воно із присадками API SF, API CC. Закралась думка, що за ті ж гроші я можу через кожних 5тис.км масло міняти.
Я так розумію, що родич "задоволений" маслом - це робота двигуна, не чорне, не угорає, без осаду?..

Саме так.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 21 вересня 2020, 19:17 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Стан головки після 200400км ГБО. Двиун ніколи ні чим не промивався. Вже багато десятків тисяч кілометрів лью Українське масло 5W40 SM. Ніякого нагару, кіптяви і смоли. Витрати на угар ще ніколи не перевищували залишок в каністрі.
Приєднання файлів:
IMG_0496.JPG
IMG_0496.JPG [ 104.27 Кб | Переглянуто 825 разів ]

Приєднання файлів:
IMG_0495.JPG
IMG_0495.JPG [ 164.95 Кб | Переглянуто 825 разів ]

Чорніє не масло, а сажа від згоряння палива. Якщо масло чисте, то двигун чорний, і навпаки. Масло з хорошими миючими властивостями відмиває весь нагар в двигуні і тому воно буде темне.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: заміна масла в двигуні ваз 2114
Непрочитане повідомленняДодано: 22 вересня 2020, 07:23 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Я вірно зрозумів, що якщо масло те темніє, щначить воно не миє двигун відповідно воно не дуже файне? Юра, ти писав, що залишку в каністрі вистачає на доливку через угар масла, а скільки це його угарає за 10 тисяч?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 22 вересня 2020, 09:40 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
При роботі масло завжди темніє навіть на газу. Тільки при роботі на бензині воно чорне як смола, а на газу темнокоричневе. Адже масло під час роботи змиває нагар із циліндрів, картерні гази також завжди присутні. Багато залежить від стану циліндро поршневої рупи і якості палива. Стан двигуна можна контролюватио коли зняти клапанну кришку. В КПП де нема газів масло завжди світле. Головне щоб саме масло під час роботи не ставало гудроном. Якщо в масла хороші миючі властивості, то воно весь цей бруд від згоряння палива, також свої продукти температурного розпаду - смоли, парафіни і т.д (масло це вуглеводні) утримує в зваженому стані, не дає їм відкладатись на поверхнях двигуна.
Часто водії попадають на помилку, коли користувались не якісним маслом, в двигуні утворилась купа відкладень і тут залили хороше масло з хорошими миючими властивостями. Це хороше масло за 10000 розчинило всю смолу в двигуні і при його заміні тече густа смола. Водії роблять хибний висновок що це було погане масло.
Стосовно моїх витрат масла на угар, то з 4л каністри залишається приблизно 0,7-0,8л. В двигун потрібно 3,5л, але там завжди щось лишається. Цих 0,8л не лише вистачає на долив, а й часто лишається на наступний раз. Один лише раз довелося в дорозі купувати 1л якогось масла, бо я погано закрутив масляний фільтр і масло просто витекло.
Я різними маслами користувався, улюбленого бренда нема. Коли ціни були помірні, то купував імпортне в основному 10W40 SL. Тепер багато чого змінилось як в світі, так і в нас. Я перестав боятись що 5W40 розїсть сальники, почав розрізняти класи і густини масла. Перейшов на 5W40 SM, SN Українського виробництва. База масла імпортна, присадки імпортні, економія на податках, зборах і платежах.
Трохи філософії
В світі вже давно існує світовий розподіл праці. Базові масла в світі виготовляє лише кілька заводів. Присадки до масел також виготовляє кілька заводів. Так звані виробники масел все це купують, змішують і продають під своїм брендом. Якщо дотримуватись технології, то якість масла буде на висоті. Різниця лише в ціні, тому що затрати, логістика, реклама, розмитнення, націнки дуже різні. Ми переплачуємо величезні кошти за не потрібні нам речі. Цілком ймовірно може бути що Мобіл і Юко розливаються з однієї бочки, якщо вони купують інградієнти в одних виробників, а це цілком ймовірно.
Коли я для розширення свого кругозору трохи вивчив цю масляну тему, то зробив висносок, що не потрібно створювати собі зайвих проблем. Для мого автомобіля ВАЗ-2114 повно хорошого дешевого оригінального масла в Україні. Якщо я почну лити туди масло Мазда, або Мерседес, то ні Маздою, ні Мерседесом мій ВАЗ не стане, а я збіднію так точно. Да і порівняти вже є з чим, на одометрі 200400км. Я тримаю цей автомобіль для економії, а не для розтрат.
Як говорив Остап Бендер "Читайте вивіски і будете грамотні"
Всім слизького масла в автомобіль і вершкового на хліб :hi:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: заміна масла в двигуні ваз 2114
Непрочитане повідомленняДодано: 24 вересня 2020, 08:46 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Подивився в твоєму боровику таблицю заміни масла: "вінегрет" ще той)) І пройшла машинка при цьому двісті з половиною. Інтуїтивно хочеться купити дороге, але твоя табличка довлі показова. Не знаю цін і виробників, але мені здається,що до 146тис. ти лив щось не дуже вітчизняне.


Приєднані файли:
Безымянный.png
Безымянный.png [ 20.01 Кб | Переглянуто 797 разів ]
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 24 вересня 2020, 10:03 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Тоді я ще був не водієм, а їздовим :hahaha: . Як замінили масло на першому ТО Texaco 10W40, то так його і заливав. Всі знайомі говорили про різні типу модні імпортні масла, от і я пробував що попадало підходяще по ціні (тоді в мене інтернету ще не було :sorry: ). Але все масло було 10W40 SL. Коли вдарила криза і ціни підскочили, тоді я задався питанням а що виготовляють в Україні, адже літр нафтопродуктів не може коштувати космічних грошей, нас просто дурять. Мають в Україні бути заводи по виготовленню автомасел. Першим знайшов Агрінол (дилери просто неподалік), але в них таке собі масло. Якщо міняти його через 5-6тк, то відмінне. Завод Азовських мастил занепадав. Трохи начитавшись книжок, я почав розрізняти класи по SAE та API. Відкрив для себе маленьку Америку що можна лити 5W40 і навіть клас SM цілком доступний. Гугл в поміч і виявилось що випускають в Україні цілком нормальні масла. Так спочатку був Леол з Лебедина поки вони десь не пропали. Тоді в Запоріжжі відкрили сучасний завод по виробництву масел та змазок. (Здається німці). Цитата: "YUKO предлагает продукцию стабильно высокого качества, применяя современные технологии, а так же сырьё всемирно известных компаний, таких как Lubrizol, Exxon Mobil, BASF, Infineum, Afton и других флагманов в сфере производства компонентов для смазочных материалов. Завод по производству смазочных материалов СП Юкойл построен на юго-востоке Украины в 2002 году с участием немецких партнеров и является одним из самых современных производственных предприятий отрасли в Восточной Европе."
Просто імпорт настирно рекламується і просувається на ринок, а наші течуть самотьоком. А сировина та ж сама що і в Мобіл, Кастрол, Шел і т.д.
Для мого пепелаца даного масла вище криші вистачає. Коли проектували двигун типу 2111, то навіть не мріяли про масла класу SM, SN, а тепер вони є. Наш двигун і на мінералці 15W40 добре себе почуває, лише міняти потрібно через 3-4т.к і зимою воно дуже густе.
А змішував масла тому, що на угар масло практично не витрачалось і в каністрах оставались залишки. Зібравши свої думки і знання я вирішив що їх можна змішувати. Зробив експеримент і все пройшло ОК. Хоча тоді всі кричали що масла мішати не можна, а чому ніхто пояснити не міг. Це вже тепер говорять що мішайте, але з розумом, нічого страшного не буде.
Я тому і привів свій досвід що за 15 років можна щось проаналізувати. Якщо подивитись на ціни масла, то це копійки.
Згадав що я ще експериментував з присадками Нанопротек і Хадо. Можливо вони щось додали.
p.s Робіть з розумом і користуйтесь із задоволенням :good: .


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: заміна масла в двигуні ваз 2114
Непрочитане повідомленняДодано: 24 вересня 2020, 18:43 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Але ж угар, в таких розмірах.......То вже не таке і якісне...


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 24 вересня 2020, 22:15 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
А де ти знайшов у мене витрати на угар?

"Для новых бензиновых двигателей — нормальный расход масла считается 0.005 – 0.025% на 100 литров. То есть при среднем пробеге в 1000 километров нормальный расход масла будет 5 – 25 грамм.

Для нормально изношенных двигателей – нормальный расход масла составляет 0.025 – 0.1 %, то есть на 1000 км нужно будет залить 25 – 100 грамм моторного масла.

Для изношенных двигателей на грани ремонта – расход масла 0.4 – 0.6% на 100 литров топлива. Это 400 – 600 грамм на 100 литров. Критическая отметка 0.8% — 800 грамм масла на 100 литров.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 25 вересня 2020, 09:08 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Леон написав:
А де ти знайшов у мене витрати на угар?

Ось тут:
Леон написав:
Вже багато десятків тисяч кілометрів лью Українське масло 5W40 SM. Ніякого нагару, кіптяви і смоли. Витрати на угар ще ніколи не перевищували залишок в каністрі.

Або ти не коректно написав. Бо можна зрозумiти так, що вiд замiни до замiни у тебе вигорае той 1л масла, що залишився.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 25 вересня 2020, 10:25 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Залишається не 1л, а 700-800грам і я не вимірював скільки точно йде на угар. Я вважав якщо каністри вистачило значить нормально.
Дехто від заміни до заміни ще докуповує на долив. У мене завжди в каністрах лишалося. При заміні заливаю майже по верхню мітку і часто діапазону рівня вистачає до наступної заміни. Інколи доливаю грам 200. Витрати на угар залежать не так від масла, як від стану двигуна. Якщо кільця, циліндри, поршні зношені, то навіть чистий естер вигорить. Я нікого не переконую використовувати те чи інше масло, а лише приводжу свій приклад і шлях яким я пройшов, а ви самі обирайте що вам подобається.
У мене на службовому авто до заміни ще одна каністра 4л уходила на долив. Тобто на 10тк 8л масла, але масло було дішман (саме дешеве по тендеру).
На угар масло має витрачатись, адже воно змащує стінки циліндра і попадає в камеру згоряння. А скільки там точно грам пішло я ніколи не рахував. Каністри вистачило, зничить норм. 100 грам туди-сюди мене це якось не хвилює. Їздить, то нехай собі їздить.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 25 вересня 2020, 12:03 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
alex_b52 написав:
Леон написав:
А де ти знайшов у мене витрати на угар?

Ось тут:
Леон написав:
Вже багато десятків тисяч кілометрів лью Українське масло 5W40 SM. Ніякого нагару, кіптяви і смоли. Витрати на угар ще ніколи не перевищували залишок в каністрі.

Або ти не коректно написав. Бо можна зрозумiти так, що вiд замiни до замiни у тебе вигорае той 1л масла, що залишився.

Саме так я і зрозумів, що майже все, або половина з вказаних тобою 0.7 - 0.8 літра ідуть на долив. У мене, тьфу тьфу тьфу, від заміни до заміни без доливань. Тому так і подумав, що це багато.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 70 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB