Lada Syndicate Club

Український ВАЗ клуб
Сьогодні: 28 березня 2024, 17:40

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Правила форуму


Уважаемые форумчане и гости форума!

При создании темы в разделах «Технические вопросы» убедительная просьба:

1. Сначала по режиму «Поиск» просмотрите интересующую Вас информацию. Возможно эта тема уже рассматривалась и в ней есть нужные ответы. Это сэкономит Ваше время и модераторов, для того чтобы не захламлять форум.

2. Если такая отсутствует, при описании проблемы старайтесь максимально описать всю имеющуюся информацию, например: пробег мотора, ходовой, какое масло залито, какой стук, шум, параметры БК (если таковые имеются) и т.д. и т.п. Обязательно указывайте: запчасти тюнинг или сток, какие операции производились с тем или иным механизмом. Это способствует намного быстрее получить ответ, не задавая множество дополнительных вопросов по теме.

3. Если отвечаете в теме - ТОЛЬКО по существу, для ПОГОВОРИТЬ - есть отдельный раздел.

4. После устранения дефекта (ов), ОТПИСЫВАЙТЕСЬ где, что и как было повреждено, заменено, устранено! Ваши данные позволят в дальнейшем развитию форума и базы знаний, которые могут пригодится всем НАМ!



Створити нову тему Відповісти  [ 96 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 08 жовтня 2018, 10:14 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 25 лютого 2014, 13:26
Повідомлень: 923
Has thanked: 156 times
Been thanked: 61 times
Имя по паспорту: Горби
Авто: горбатомобиль
А запах горелого точно от блока ЭБУ исходит? Если вонял дымел он, то запах останется возле него и после.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 08 жовтня 2018, 11:45 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Якщо троїть, то може і нова свічка бути несправна.
Можливо провід обрив, або нема контакту, таке часто буває, буде ще один іскровий проміжок і міняється кут запалювання.
Можливо форсунка переливає, або не доливає.
Можливо паливо таке.
Можливо новий датчик працює з перебоями, таке в мене було.
Потрібно викрутити свічки і подивитись на їх стан, вичислити циліндр і по ньому працювати. Так швидше і простіше ніж десь їздити.
А по запаху думаю ті абормоти щось коротнули, от і придумали історію.
У нормальних майстернях навіть чохол на сидіння одягають що не дай бог не замастити, а тут навіть зламали.
А по Китайському приладу LM327 до смарфона варіант стоїть розглянути.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 08 жовтня 2018, 12:02 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Горбатый написав:
А запах горелого точно от блока ЭБУ исходит? Если вонял дымел он, то запах останется возле него и после.

Воно якось швидко все відбулось: запахло гостро - і пропало. До блока я вже не рачкував понюхати. Взагалі спочатку здалося, що з пічки кинуло. Але за мить зрозумів, що палена пилюка не так "пахне".
Леон написав:
Якщо троїть, то може і нова свічка бути несправна.
Можливо провід обрив, або нема контакту, таке часто буває, буде ще один іскровий проміжок і міняється кут запалювання.
Можливо форсунка переливає, або не доливає.
Можливо паливо таке.
Можливо новий датчик працює з перебоями, таке в мене було.
Потрібно викрутити свічки і подивитись на їх стан, вичислити циліндр і по ньому працювати. Так швидше і простіше ніж десь їздити.
А по запаху думаю ті абормоти щось коротнули, от і придумали історію.
У нормальних майстернях навіть чохол на сидіння одягають що не дай бог не замастити, а тут навіть зламали.
А по Китайському приладу LM327 до смарфона варіант стоїть розглянути.

Провода перевіряли на обрив; контакти проводів, де міг, перещупав; форсунки на стенді не перевірялись і не мились; новий датчик побачить інший комп. З китайським приладом - гарна порада. У брата десь ніби була така приблуда: повернеться - спробую.
Свічки перевірю, бо хочеться подивитись, що поставили. А от із пальним... заправився ввечері на укрнафті і на ранок така халепа. Після ремонту з бака вже не зливав, а розбавив 1:1 окковським 92-м. Можливо і справді в тому бензині чогось намішано, що воно мені тепер дикі танці видає. Допалю трохи ще і знову долию до повного бака. А вже потім буде видно, що робити і до кого їхати.
От цікаво: прогорівший резонатор може таке творити? Там же десь лямбда-зонд живе? Може це воно все мутить?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 08 жовтня 2018, 15:38 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 25 лютого 2014, 13:26
Повідомлень: 923
Has thanked: 156 times
Been thanked: 61 times
Имя по паспорту: Горби
Авто: горбатомобиль
Лямбду легко проверить подключившись тем же емл, в некоторых программах есть функция динамических параметров, в этом состоянии возможен мониторинг многих параметров, в том числе и лямбды. В рабочем состоянии она выдает показания от 0,1в до 1 в и плавает от нижней до верхней границы, это и есть норма. Если она зависает на одном напряжении без изменений или же диапазон значений находится за пределами нормы обычно загорается чек, с одной из ошибок лямбды (богатая/бедная смесь, обрыв/замыкание).


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 08 жовтня 2018, 21:10 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Как проверить датчик кислорода
https://www.youtube.com/watch?v=HkImG-inTy0
https://www.youtube.com/watch?v=CZNgjO3Vn24
С появлением интернета в каждом доме информация не проблема.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 10 жовтня 2018, 16:53 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
В продовження: сьогодні їздив весь день містом і кожного разу щось новеньке вискакувало, як при склерозі. То як все раніше описане; то на щвидкості без будь-яких операцій з педаллю газу машина "загурчить-подавиться" - і знову побігла (при чому чек "прикинулся ветошью и не отсвечивает"); то при нормальній їзді - чек маячить, або постійно горить. Потім сам собою згасне; то запускається і чек уже не гасне.
Ще такого цирку не бачив, відколи машина в руках. Як визначусь із причиною (надіюсь, на наступному тижні) - обов"язково відпишусь, може комусь згодиться.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 10 жовтня 2018, 22:48 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
У мене приколи з тягою були коли каталізатор розсипався і періодично перекривав вихлоп. З кераміки наповнювача утворився шар, який качався в корпусі каталізатора як хотів і хаотично закривав вихід газів. Я потім монтіровкою йому гланди прочистив і все стало норм.
Як БК полегшує життя, добре що я відразу придбав.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 13 жовтня 2018, 08:42 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 26 березня 2014, 19:06
Повідомлень: 782
Звідки: Энергодар
Has thanked: 18 times
Been thanked: 98 times
Имя по паспорту: Николай
Авто: SKODA SUPERB
Да уж.... Нужен толковый диагност. Да где его взять. Мне на десятке в Запорожье мозги перепаяли. Тогда было в районе 300грн. Выгорел ключ управления двумя цилиндрами. Включились ровно два цилиндра. Все кричали сто пудов катуха. А оказалось мозги. Сделали за 10мин.
А тут реально что то не понятное и не постоянное.
Нужно запасаться терпением и искать. Другого выхода нет.
Если лямбда такая как на десятке то могу дать попробовать. У меня лежит с пробегом месяц. Но эти пересылки туда сюда. Дешевле искать по месту.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 13 жовтня 2018, 13:36 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
nicolya написав:
Да уж.... Нужен толковый диагност. Да где его взять. Мне на десятке в Запорожье мозги перепаяли. Тогда было в районе 300грн. Выгорел ключ управления двумя цилиндрами. Включились ровно два цилиндра. Все кричали сто пудов катуха. А оказалось мозги. Сделали за 10мин.
А тут реально что то не понятное и не постоянное.
Нужно запасаться терпением и искать. Другого выхода нет.
Если лямбда такая как на десятке то могу дать попробовать. У меня лежит с пробегом месяц. Но эти пересылки туда сюда. Дешевле искать по месту.

Да есть тут у нас известный на весь город Платонович, к нему запись на неделю и больше - почему я сразу на прием и не попал. Он и диагностит, и паяет платы (помощник есть), и т.п. С понедельника попробую прощупать на когда возьмет в работу. Да и возьмет ли? Ему нужна на момент приезда неисправность, а я сегодня с утра ездил по делам - едет и не выпендривается. Хотя я уже интуитивно педалью газа работаю аккуратно, дабы не спровоцировать. Но езда все равно с "позывами к троению", хоть чек и не горит, и не такая живая, как была раньше. ХЗ. Пусть ищет, раз профессор.
За запчасти спасибо, Николай: подберем на месте.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 14 жовтня 2018, 01:10 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Да, чешуться вже в мене руки поміняти гравіцапу в Олексійовому пепелаці. Жалко живе в далекій галактиці. І проблема ніби не проблема, а мозок виїдає.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 14 жовтня 2018, 22:23 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Я вже й сам не знаю, чи проблема - проблема. Але піддавлюється вона час від часу. Пригадуючи карбюратор, сказав би, що якийсь циліндр заливає, а потім він підхоплює. Чек мовчить. І звук якийсь, на стук пальців схожий, при навантаженні виникає. Якщо на комп не попаду, спробую поміняти датчик детонації.
Жаль, хлопці, що ми й справді далеко: якби були в одному гаражі (бажано в Дениса) - "какая жизнь тогда бы началась..." :dance: :drinks:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 14 жовтня 2018, 22:26 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
:drinks:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 19 жовтня 2018, 10:04 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Йоханий бабай, хлопці: мабуть я таки лох :wall:
Після колупань в моєму авто комп"ютерщиків і заміни всього вище описаного, машина ще "давилась" якийсь час. Виїздив я весь старий (розведений і добавлений) бензин, залив на ОККО 3/4 бака 92-го і добавив в нього ліквімолевську промивку інжектора. Три останні дні проїздив до червоної лампочки - не троїть! "Прийом" не зовсім такий, як був раніше, всеж там ще щось зарито, але! Значить, укрнафта допомогла мені попасти на гроші, нерви і "розводящих" майстрів. Чи все ж таки описана ними схема "бензин вбив свічки - свічки вбили катушку - катушка вбила мозок" можлива? Чи це вже майстри специ "вбивати мозок" клієнта?..
На комп таки буду їхати, але що після чого, чи кого вже буду шукати і ремонтувати - загадка.


Востаннє редагувалось alex_b52 в 19 жовтня 2018, 10:13, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 19 жовтня 2018, 10:12 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 25 лютого 2014, 13:26
Повідомлень: 923
Has thanked: 156 times
Been thanked: 61 times
Имя по паспорту: Горби
Авто: горбатомобиль
Нашел причину?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 19 жовтня 2018, 10:15 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Та не знаю, чи причину, але зараз думка одна: чого ж тоді не співставити факт заправки звечора і захлохлу машину зранку, не зцідити паливо і замінити нормальним? Може б і "вилікувались" обоє - я і машина))


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 96 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB