Lada Syndicate Club

Український ВАЗ клуб
Сьогодні: 28 березня 2024, 18:48

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Правила форуму


Уважаемые форумчане и гости форума!

При создании темы в разделах «Технические вопросы» убедительная просьба:

1. Сначала по режиму «Поиск» просмотрите интересующую Вас информацию. Возможно эта тема уже рассматривалась и в ней есть нужные ответы. Это сэкономит Ваше время и модераторов, для того чтобы не захламлять форум.

2. Если такая отсутствует, при описании проблемы старайтесь максимально описать всю имеющуюся информацию, например: пробег мотора, ходовой, какое масло залито, какой стук, шум, параметры БК (если таковые имеются) и т.д. и т.п. Обязательно указывайте: запчасти тюнинг или сток, какие операции производились с тем или иным механизмом. Это способствует намного быстрее получить ответ, не задавая множество дополнительных вопросов по теме.

3. Если отвечаете в теме - ТОЛЬКО по существу, для ПОГОВОРИТЬ - есть отдельный раздел.

4. После устранения дефекта (ов), ОТПИСЫВАЙТЕСЬ где, что и как было повреждено, заменено, устранено! Ваши данные позволят в дальнейшем развитию форума и базы знаний, которые могут пригодится всем НАМ!



Створити нову тему Відповісти  [ 96 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 03 жовтня 2018, 11:57 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Затягнули на "галстуку" до комп"ютерщиків. "Зв"язку з розумом" поки-що не встановили: сигнал є, а контакту ні з одним протоколом немає(( Поки що перевірили катушку, свічки, провода і тиск в рампі: все в нормі. Будуть шукати контакту з "мозком". А мені щось ця вся лабуда дуже схожа на те, що ремінь грм перескочив через зуб. Недавно його міняли разом з нр, то якщо ролик ослаб... Попросив перевірити мітки.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 03 жовтня 2018, 19:29 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Ну що там чути? Зв'язок з мізком полагодили чи ні? Слюсар мінявший ремень гикає чи ні?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 03 жовтня 2018, 19:52 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 09 березня 2014, 21:24
Повідомлень: 631
Звідки: Киев
Has thanked: 38 times
Been thanked: 79 times
Имя по паспорту: Сергей
Авто: Kia Ceed
Якщо заводиться і глохне, то я б почав шукати з датчика коленвалу, ремня ГРМ, потім підсос повітря, потім сигналки (якщо підключена в розрив запалювання).
Не знаю як в 16 клапанах, а в 8 клапанній всі проблеми запалювання висвічують "джекі-чана" на приборці.
Якщо завелась і троїть чи не тяне, то свічки, провода, компресія і т.д.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 03 жовтня 2018, 22:37 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Якщо датчик коленвалу не працює, автомобіль повністю мертвий. А причин може бути декілька. Недавно у сусіда було і свічки неробочі, і провід високовольтний обірваний, і котушка напівмертва. Тут не гадати потрібно, а попорядку все перевіряти. Якщо майстри при памяті, то це займе максимум пів дня. А якщо телесики, або набивають ціну, то декілька днів точно.
Як можна не підключитись до компютера. Або в них обладнання гуано, або не знають як, або брешуть. У мене стоїть стандартний розєм, підключив прилад і все.
Якщо на СТО бачать що власник мілко плаває, 100% розведуть.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 04 жовтня 2018, 10:45 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Денис 2 написав:
Ну що там чути? Зв'язок з мізком полагодили чи ні? Слюсар мінявший ремень гикає чи ні?

Кажуть, що ремінь в порядку, але не факт, що вони туди дивились. Замінили свічки, провода в нормі (на пробой), зняли пару дрібних помилок (достукались до розуму) і перевірили форсунки та кілька датчиків. Залишився якраз на перевірку датчик колінвалу. Машина завелась і ніби на холодну працює. Сказали поїздити так і долити бензину якісного (перед цим заправився на "укрнафті" - боявся, до "окко" не дотягну "на лампочці"). Кажуть, що міг бути такий бензин, що "вбив" свічки (щось же говорити треба, коли явної причини не знайшли а гроші взяти хочеться). Поки їхав від них, машина прогрілась і тепер при наборі швидкості "дрібно труситься". Після обіду поїду знову до майстрів: нехай шукають на всі гроші.
Леон написав:
Якщо датчик коленвалу не працює, автомобіль повністю мертвий. А причин може бути декілька. Недавно у сусіда було і свічки неробочі, і провід високовольтний обірваний, і котушка напівмертва. Тут не гадати потрібно, а попорядку все перевіряти. Якщо майстри при памяті, то це займе максимум пів дня. А якщо телесики, або набивають ціну, то декілька днів точно.
Як можна не підключитись до компютера. Або в них обладнання гуано, або не знають як, або брешуть. У мене стоїть стандартний розєм, підключив прилад і все.
Якщо на СТО бачать що власник мілко плаває, 100% розведуть.

Може і розведуть: вчора сам хотів машину одразу забрати, як комп мозку не побачив. Але цейтнот на роботі і т.д. - залишив, хоч і сумнівався.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 04 жовтня 2018, 17:25 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Фініш: катушка (збоїла), свічки (?), датчик розпредвала - давав "чек" на панелі. Як мінімум - дві якихось причини "розводняк". Чи може таке бути, що свічки "добили" котушку? Їм, чесно кажучи, може й пора вже. А чек горів давно - можливо це й правда з датчиком. ХЗ. Завтра куплю катушку, свічки і датчик - нехай ставлять.
Два дні, щоб визначити датчик і котушку? Юра правий - розводняки...


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 04 жовтня 2018, 19:47 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Свічки можуть добити катушку, а також свічки нові "витягують" катушки на іздохі. Чек можуть і свічки давати, і катушка, і датчик. Коли читали помилки повинні були сказати конкретно що саме видає чек.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 05 жовтня 2018, 00:00 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Датчик положення розподільчого валу я вже міняв. Він то робить, то не робить, побудований на датчику Хола, проста конструкція. Комп показував "Неверный сигнал датчика распредвала" Без нього двигун працює, але не може визначити вірний кут, коли робити вприск палива, відповідно і наслідки. У бортовий компютер зашиті аварійні програми, якими він користується при відмові якогось датчика. Наш автомобіль здатен доповзти додому навіть на колінах і трьох лапах. Лише дві речі можуть цьому завадити, це ремінь ГРМ і датчик колінвалу, я їх завжди вожу під сидінням.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 05 жовтня 2018, 08:53 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Денис 2 написав:
Свічки можуть добити катушку, а також свічки нові "витягують" катушки на іздохі. Чек можуть і свічки давати, і катушка, і датчик. Коли читали помилки повинні були сказати конкретно що саме видає чек.

З свічками, скоріш за все так і було: одні добили, інші - витягували скільки можливо було. Майстри сказали, що "чек" світився через датчик розпредвалу і після заміни датчика "чек" більше не горить. Сьогодні заберу - пересвідчусь.
В черговий раз приходить думка, що краще було свого часу потратитись на бк, ніж тепер на ремонт((


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 05 жовтня 2018, 16:57 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Дві години назад забрав. Майстри танцювали від щастя, що чек не горить, нічого не троїть, машинка "шепче". Завелась дійсно як і раніше - з пів-тика. Поїхав. Через пів-кілометра при розгоні з 2-ї на 3-тю з"явився "провал" і в салоні гостро запахло ізоляцією. Таки мозок вилетів? Доїхав до роботи і назад: чек то горить, то гасне, мотор то троїть - то нормально все. Будуть паяти плату в мозку: більше у них варіантів нема. Сказали, що там встановлено мозок М72. В неті знайшов тільки М73.
Жду понеділка і думаю: їхати ще до когось, чи нехай вже ці специ видихнуться?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 05 жовтня 2018, 20:36 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Все залежить від того скільки вони грошей за свій "припой та каніфоль" візьмуть, яку гарантію дадуть, чи можно їм довіряти. А там вже сам роби висновки та приймай рішення. Щоб не вийшло так, що ти їм будеш потім їхній мозок каніфолить за свої гроші та їхню халтуру.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 05 жовтня 2018, 20:46 
Офлайн
LSC VIP
LSC VIP
Аватар користувача

З нами з: 30 квітня 2014, 12:31
Повідомлень: 222
Звідки: Вараш
Has thanked: 77 times
Been thanked: 53 times
Имя по паспорту: Виталик
Авто: ZAZ-210994
У меня тоже стоит М73 "Ителма", и тоже с утра завелась нормально - через 10сек. отключился первый цилиндр (давненько такого не было у меня), свеча визуально нормальная (20тис. пробег), тоже сразу чек загорелся. Заглушил - завел, чек пропал, вобщем целый день прислушиваюсь, работает явно неравномерно.
Через 4-е дня на свой др. думаю прикупить на али ELM327, с горе-диагностами неохота дела иметь.
Может кто себе брал ЕЛМ с блютузом - что посоветуете?

_________________
У каждой сложной задачи должно быть простое решение. Но найти его - задача не из легких.
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 06 жовтня 2018, 01:34 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
elm327 цікава і не дорога штука, думав купити цю цяцьку, але в мене є компютер. На ютуб є багато оглядів, можна подивитись. Потрібно вибрати правильну версію прошивки і мати блютуз приймач (смартфон, або планшет). Всього за 150грн цілий діагностичний прилад в смартфоні.
Якщо не помиляюсь у мене центральний компютер називається Январь 7,2. По ньому є багато інформації https://www.drive2.ru/c/1017250/
https://www.drive2.ru/b/2676708/
Якщо ці майстри немогли діагностувати датчик положення розподільчого валу, і хочуть паяти мікропроцесор компютера !!!!!!!!!!!?????????
Приєднання файлів:
d90e514s-960.jpg
d90e514s-960.jpg [ 237.86 Кб | Переглянуто 998 разів ]
Тим більше його потрібно прошивати (програмувати), це дуже насторожує.
Можливо новий датчик вмер, таке часто буває. Потрібно ще раз все перевірити.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 08 жовтня 2018, 08:16 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Олексію як там справи? Ви (мається на увазі автомобіль) в реанімації, в терапії, чи вже дома? А то весь форум (всі 4 чоловіки) в очікуванні.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: В чем причина?
Непрочитане повідомленняДодано: 08 жовтня 2018, 09:21 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Леон написав:
Олексію як там справи? Ви (мається на увазі автомобіль) в реанімації, в терапії, чи вже дома? А то весь форум (всі 4 чоловіки) в очікуванні.

Дякую, друзі :hi:
Та якась чортівня із цією історією.
Забрав я машину у майстрів за їх порадою "поїздити" і більше до них повертатись не збираюсь. Ні, частину питання вони вирішили: "чек" при запуску не горить, значить датчик розпредвалу вони вичислили. Не впевнений, що потрібно було міняти катушку і свічки, але машинка зараз їде і "приймає" як в молодості. Якщо їде! Є підлі моменти, які не мають системи. Наприклад: їду на підйом на 3-й передачі на 2500-3000об., мотор "співає"; переді мною машина уповільнюється, я скидаю газ і оберти падають десь до 1500, потім знову на газ - і почалось: "чек" моргає на пропуски запалювання, машина троїть і смикається, швидкість падає. Виїхав нагору, проїхав по рівному - знову підхоплює, "чек" гасне або ні, але машинка їде правильно. Часом "чек" пропадає (разом із сиптомом "троїння") після виключення-включення запалювання. Буває, що троїть і на додаванні "газку" при спокійній їзді на 4-й передачі; буває, якщо на холодну "в натяжку" проїдеш. ХЗ. У мене все ж підозра на "мозок": запах горілої ізоляції в салоні був, як я писав вище.
Але до цих абреків я уже не поїду. Пізно побачив, аж учора, що сидіння водійське мені зламали (там майстер - мугир двометровий в 150 кг ваги); по моїх прикидках на "випробуваннях" проїхали машиною біля 150км, хоча божаться, що не більше 20-ти. Срач і неохайність... уявляю, як там пропаяють плату. Не хочу до них більше, хоч вони і знаходяться під боком. Буду записуватись до дорогого майстра кп-діагноста на іншому кінці міста, добре що не на "галстуці" до нього їхати. Але йому теж потрібно показати несправність - спробую по дорозі її спровокувати.
Поки-що якось так.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 96 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB