Lada Syndicate Club http://forum.lsc.org.ua/ |
|
В чем причина? http://forum.lsc.org.ua/viewtopic.php?f=20&t=4963 |
Сторінка 3 з 7 |
Автор: | Горбатый [ 08 жовтня 2018, 10:14 ] |
Тема повідомлення: | В чем причина? |
А запах горелого точно от блока ЭБУ исходит? Если вонял дымел он, то запах останется возле него и после. |
Автор: | Леон [ 08 жовтня 2018, 11:45 ] |
Тема повідомлення: | В чем причина? |
Якщо троїть, то може і нова свічка бути несправна. Можливо провід обрив, або нема контакту, таке часто буває, буде ще один іскровий проміжок і міняється кут запалювання. Можливо форсунка переливає, або не доливає. Можливо паливо таке. Можливо новий датчик працює з перебоями, таке в мене було. Потрібно викрутити свічки і подивитись на їх стан, вичислити циліндр і по ньому працювати. Так швидше і простіше ніж десь їздити. А по запаху думаю ті абормоти щось коротнули, от і придумали історію. У нормальних майстернях навіть чохол на сидіння одягають що не дай бог не замастити, а тут навіть зламали. А по Китайському приладу LM327 до смарфона варіант стоїть розглянути. |
Автор: | alex_b52 [ 08 жовтня 2018, 12:02 ] |
Тема повідомлення: | Re: В чем причина? |
Горбатый написав: А запах горелого точно от блока ЭБУ исходит? Если вонял дымел он, то запах останется возле него и после. Воно якось швидко все відбулось: запахло гостро - і пропало. До блока я вже не рачкував понюхати. Взагалі спочатку здалося, що з пічки кинуло. Але за мить зрозумів, що палена пилюка не так "пахне". Леон написав: Якщо троїть, то може і нова свічка бути несправна. Можливо провід обрив, або нема контакту, таке часто буває, буде ще один іскровий проміжок і міняється кут запалювання. Можливо форсунка переливає, або не доливає. Можливо паливо таке. Можливо новий датчик працює з перебоями, таке в мене було. Потрібно викрутити свічки і подивитись на їх стан, вичислити циліндр і по ньому працювати. Так швидше і простіше ніж десь їздити. А по запаху думаю ті абормоти щось коротнули, от і придумали історію. У нормальних майстернях навіть чохол на сидіння одягають що не дай бог не замастити, а тут навіть зламали. А по Китайському приладу LM327 до смарфона варіант стоїть розглянути. Провода перевіряли на обрив; контакти проводів, де міг, перещупав; форсунки на стенді не перевірялись і не мились; новий датчик побачить інший комп. З китайським приладом - гарна порада. У брата десь ніби була така приблуда: повернеться - спробую. Свічки перевірю, бо хочеться подивитись, що поставили. А от із пальним... заправився ввечері на укрнафті і на ранок така халепа. Після ремонту з бака вже не зливав, а розбавив 1:1 окковським 92-м. Можливо і справді в тому бензині чогось намішано, що воно мені тепер дикі танці видає. Допалю трохи ще і знову долию до повного бака. А вже потім буде видно, що робити і до кого їхати. От цікаво: прогорівший резонатор може таке творити? Там же десь лямбда-зонд живе? Може це воно все мутить? |
Автор: | Горбатый [ 08 жовтня 2018, 15:38 ] |
Тема повідомлення: | В чем причина? |
Лямбду легко проверить подключившись тем же емл, в некоторых программах есть функция динамических параметров, в этом состоянии возможен мониторинг многих параметров, в том числе и лямбды. В рабочем состоянии она выдает показания от 0,1в до 1 в и плавает от нижней до верхней границы, это и есть норма. Если она зависает на одном напряжении без изменений или же диапазон значений находится за пределами нормы обычно загорается чек, с одной из ошибок лямбды (богатая/бедная смесь, обрыв/замыкание). |
Автор: | Леон [ 08 жовтня 2018, 21:10 ] |
Тема повідомлення: | В чем причина? |
Как проверить датчик кислорода https://www.youtube.com/watch?v=HkImG-inTy0 https://www.youtube.com/watch?v=CZNgjO3Vn24 С появлением интернета в каждом доме информация не проблема. |
Автор: | alex_b52 [ 10 жовтня 2018, 16:53 ] |
Тема повідомлення: | В чем причина? |
В продовження: сьогодні їздив весь день містом і кожного разу щось новеньке вискакувало, як при склерозі. То як все раніше описане; то на щвидкості без будь-яких операцій з педаллю газу машина "загурчить-подавиться" - і знову побігла (при чому чек "прикинулся ветошью и не отсвечивает"); то при нормальній їзді - чек маячить, або постійно горить. Потім сам собою згасне; то запускається і чек уже не гасне. Ще такого цирку не бачив, відколи машина в руках. Як визначусь із причиною (надіюсь, на наступному тижні) - обов"язково відпишусь, може комусь згодиться. |
Автор: | Леон [ 10 жовтня 2018, 22:48 ] |
Тема повідомлення: | В чем причина? |
У мене приколи з тягою були коли каталізатор розсипався і періодично перекривав вихлоп. З кераміки наповнювача утворився шар, який качався в корпусі каталізатора як хотів і хаотично закривав вихід газів. Я потім монтіровкою йому гланди прочистив і все стало норм. Як БК полегшує життя, добре що я відразу придбав. |
Автор: | nicolya [ 13 жовтня 2018, 08:42 ] |
Тема повідомлення: | В чем причина? |
Да уж.... Нужен толковый диагност. Да где его взять. Мне на десятке в Запорожье мозги перепаяли. Тогда было в районе 300грн. Выгорел ключ управления двумя цилиндрами. Включились ровно два цилиндра. Все кричали сто пудов катуха. А оказалось мозги. Сделали за 10мин. А тут реально что то не понятное и не постоянное. Нужно запасаться терпением и искать. Другого выхода нет. Если лямбда такая как на десятке то могу дать попробовать. У меня лежит с пробегом месяц. Но эти пересылки туда сюда. Дешевле искать по месту. |
Автор: | alex_b52 [ 13 жовтня 2018, 13:36 ] |
Тема повідомлення: | Re: В чем причина? |
nicolya написав: Да уж.... Нужен толковый диагност. Да где его взять. Мне на десятке в Запорожье мозги перепаяли. Тогда было в районе 300грн. Выгорел ключ управления двумя цилиндрами. Включились ровно два цилиндра. Все кричали сто пудов катуха. А оказалось мозги. Сделали за 10мин. А тут реально что то не понятное и не постоянное. Нужно запасаться терпением и искать. Другого выхода нет. Если лямбда такая как на десятке то могу дать попробовать. У меня лежит с пробегом месяц. Но эти пересылки туда сюда. Дешевле искать по месту. Да есть тут у нас известный на весь город Платонович, к нему запись на неделю и больше - почему я сразу на прием и не попал. Он и диагностит, и паяет платы (помощник есть), и т.п. С понедельника попробую прощупать на когда возьмет в работу. Да и возьмет ли? Ему нужна на момент приезда неисправность, а я сегодня с утра ездил по делам - едет и не выпендривается. Хотя я уже интуитивно педалью газа работаю аккуратно, дабы не спровоцировать. Но езда все равно с "позывами к троению", хоть чек и не горит, и не такая живая, как была раньше. ХЗ. Пусть ищет, раз профессор. За запчасти спасибо, Николай: подберем на месте. |
Автор: | Леон [ 14 жовтня 2018, 01:10 ] |
Тема повідомлення: | В чем причина? |
Да, чешуться вже в мене руки поміняти гравіцапу в Олексійовому пепелаці. Жалко живе в далекій галактиці. І проблема ніби не проблема, а мозок виїдає. |
Автор: | alex_b52 [ 14 жовтня 2018, 22:23 ] |
Тема повідомлення: | В чем причина? |
Я вже й сам не знаю, чи проблема - проблема. Але піддавлюється вона час від часу. Пригадуючи карбюратор, сказав би, що якийсь циліндр заливає, а потім він підхоплює. Чек мовчить. І звук якийсь, на стук пальців схожий, при навантаженні виникає. Якщо на комп не попаду, спробую поміняти датчик детонації. Жаль, хлопці, що ми й справді далеко: якби були в одному гаражі (бажано в Дениса) - "какая жизнь тогда бы началась..." |
Автор: | Денис 2 [ 14 жовтня 2018, 22:26 ] |
Тема повідомлення: | В чем причина? |
Автор: | alex_b52 [ 19 жовтня 2018, 10:04 ] |
Тема повідомлення: | В чем причина? |
Йоханий бабай, хлопці: мабуть я таки лох Після колупань в моєму авто комп"ютерщиків і заміни всього вище описаного, машина ще "давилась" якийсь час. Виїздив я весь старий (розведений і добавлений) бензин, залив на ОККО 3/4 бака 92-го і добавив в нього ліквімолевську промивку інжектора. Три останні дні проїздив до червоної лампочки - не троїть! "Прийом" не зовсім такий, як був раніше, всеж там ще щось зарито, але! Значить, укрнафта допомогла мені попасти на гроші, нерви і "розводящих" майстрів. Чи все ж таки описана ними схема "бензин вбив свічки - свічки вбили катушку - катушка вбила мозок" можлива? Чи це вже майстри специ "вбивати мозок" клієнта?.. На комп таки буду їхати, але що після чого, чи кого вже буду шукати і ремонтувати - загадка. |
Автор: | Горбатый [ 19 жовтня 2018, 10:12 ] |
Тема повідомлення: | В чем причина? |
Нашел причину? |
Автор: | alex_b52 [ 19 жовтня 2018, 10:15 ] |
Тема повідомлення: | В чем причина? |
Та не знаю, чи причину, але зараз думка одна: чого ж тоді не співставити факт заправки звечора і захлохлу машину зранку, не зцідити паливо і замінити нормальним? Може б і "вилікувались" обоє - я і машина)) |
Сторінка 3 з 7 | Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |