Lada Syndicate Club
http://forum.lsc.org.ua/

В чем причина?
http://forum.lsc.org.ua/viewtopic.php?f=20&t=4963
Сторінка 3 з 7

Автор:  Горбатый [ 08 жовтня 2018, 10:14 ]
Тема повідомлення:  В чем причина?

А запах горелого точно от блока ЭБУ исходит? Если вонял дымел он, то запах останется возле него и после.

Автор:  Леон [ 08 жовтня 2018, 11:45 ]
Тема повідомлення:  В чем причина?

Якщо троїть, то може і нова свічка бути несправна.
Можливо провід обрив, або нема контакту, таке часто буває, буде ще один іскровий проміжок і міняється кут запалювання.
Можливо форсунка переливає, або не доливає.
Можливо паливо таке.
Можливо новий датчик працює з перебоями, таке в мене було.
Потрібно викрутити свічки і подивитись на їх стан, вичислити циліндр і по ньому працювати. Так швидше і простіше ніж десь їздити.
А по запаху думаю ті абормоти щось коротнули, от і придумали історію.
У нормальних майстернях навіть чохол на сидіння одягають що не дай бог не замастити, а тут навіть зламали.
А по Китайському приладу LM327 до смарфона варіант стоїть розглянути.

Автор:  alex_b52 [ 08 жовтня 2018, 12:02 ]
Тема повідомлення:  Re: В чем причина?

Горбатый написав:
А запах горелого точно от блока ЭБУ исходит? Если вонял дымел он, то запах останется возле него и после.

Воно якось швидко все відбулось: запахло гостро - і пропало. До блока я вже не рачкував понюхати. Взагалі спочатку здалося, що з пічки кинуло. Але за мить зрозумів, що палена пилюка не так "пахне".
Леон написав:
Якщо троїть, то може і нова свічка бути несправна.
Можливо провід обрив, або нема контакту, таке часто буває, буде ще один іскровий проміжок і міняється кут запалювання.
Можливо форсунка переливає, або не доливає.
Можливо паливо таке.
Можливо новий датчик працює з перебоями, таке в мене було.
Потрібно викрутити свічки і подивитись на їх стан, вичислити циліндр і по ньому працювати. Так швидше і простіше ніж десь їздити.
А по запаху думаю ті абормоти щось коротнули, от і придумали історію.
У нормальних майстернях навіть чохол на сидіння одягають що не дай бог не замастити, а тут навіть зламали.
А по Китайському приладу LM327 до смарфона варіант стоїть розглянути.

Провода перевіряли на обрив; контакти проводів, де міг, перещупав; форсунки на стенді не перевірялись і не мились; новий датчик побачить інший комп. З китайським приладом - гарна порада. У брата десь ніби була така приблуда: повернеться - спробую.
Свічки перевірю, бо хочеться подивитись, що поставили. А от із пальним... заправився ввечері на укрнафті і на ранок така халепа. Після ремонту з бака вже не зливав, а розбавив 1:1 окковським 92-м. Можливо і справді в тому бензині чогось намішано, що воно мені тепер дикі танці видає. Допалю трохи ще і знову долию до повного бака. А вже потім буде видно, що робити і до кого їхати.
От цікаво: прогорівший резонатор може таке творити? Там же десь лямбда-зонд живе? Може це воно все мутить?

Автор:  Горбатый [ 08 жовтня 2018, 15:38 ]
Тема повідомлення:  В чем причина?

Лямбду легко проверить подключившись тем же емл, в некоторых программах есть функция динамических параметров, в этом состоянии возможен мониторинг многих параметров, в том числе и лямбды. В рабочем состоянии она выдает показания от 0,1в до 1 в и плавает от нижней до верхней границы, это и есть норма. Если она зависает на одном напряжении без изменений или же диапазон значений находится за пределами нормы обычно загорается чек, с одной из ошибок лямбды (богатая/бедная смесь, обрыв/замыкание).

Автор:  Леон [ 08 жовтня 2018, 21:10 ]
Тема повідомлення:  В чем причина?

Как проверить датчик кислорода
https://www.youtube.com/watch?v=HkImG-inTy0
https://www.youtube.com/watch?v=CZNgjO3Vn24
С появлением интернета в каждом доме информация не проблема.

Автор:  alex_b52 [ 10 жовтня 2018, 16:53 ]
Тема повідомлення:  В чем причина?

В продовження: сьогодні їздив весь день містом і кожного разу щось новеньке вискакувало, як при склерозі. То як все раніше описане; то на щвидкості без будь-яких операцій з педаллю газу машина "загурчить-подавиться" - і знову побігла (при чому чек "прикинулся ветошью и не отсвечивает"); то при нормальній їзді - чек маячить, або постійно горить. Потім сам собою згасне; то запускається і чек уже не гасне.
Ще такого цирку не бачив, відколи машина в руках. Як визначусь із причиною (надіюсь, на наступному тижні) - обов"язково відпишусь, може комусь згодиться.

Автор:  Леон [ 10 жовтня 2018, 22:48 ]
Тема повідомлення:  В чем причина?

У мене приколи з тягою були коли каталізатор розсипався і періодично перекривав вихлоп. З кераміки наповнювача утворився шар, який качався в корпусі каталізатора як хотів і хаотично закривав вихід газів. Я потім монтіровкою йому гланди прочистив і все стало норм.
Як БК полегшує життя, добре що я відразу придбав.

Автор:  nicolya [ 13 жовтня 2018, 08:42 ]
Тема повідомлення:  В чем причина?

Да уж.... Нужен толковый диагност. Да где его взять. Мне на десятке в Запорожье мозги перепаяли. Тогда было в районе 300грн. Выгорел ключ управления двумя цилиндрами. Включились ровно два цилиндра. Все кричали сто пудов катуха. А оказалось мозги. Сделали за 10мин.
А тут реально что то не понятное и не постоянное.
Нужно запасаться терпением и искать. Другого выхода нет.
Если лямбда такая как на десятке то могу дать попробовать. У меня лежит с пробегом месяц. Но эти пересылки туда сюда. Дешевле искать по месту.

Автор:  alex_b52 [ 13 жовтня 2018, 13:36 ]
Тема повідомлення:  Re: В чем причина?

nicolya написав:
Да уж.... Нужен толковый диагност. Да где его взять. Мне на десятке в Запорожье мозги перепаяли. Тогда было в районе 300грн. Выгорел ключ управления двумя цилиндрами. Включились ровно два цилиндра. Все кричали сто пудов катуха. А оказалось мозги. Сделали за 10мин.
А тут реально что то не понятное и не постоянное.
Нужно запасаться терпением и искать. Другого выхода нет.
Если лямбда такая как на десятке то могу дать попробовать. У меня лежит с пробегом месяц. Но эти пересылки туда сюда. Дешевле искать по месту.

Да есть тут у нас известный на весь город Платонович, к нему запись на неделю и больше - почему я сразу на прием и не попал. Он и диагностит, и паяет платы (помощник есть), и т.п. С понедельника попробую прощупать на когда возьмет в работу. Да и возьмет ли? Ему нужна на момент приезда неисправность, а я сегодня с утра ездил по делам - едет и не выпендривается. Хотя я уже интуитивно педалью газа работаю аккуратно, дабы не спровоцировать. Но езда все равно с "позывами к троению", хоть чек и не горит, и не такая живая, как была раньше. ХЗ. Пусть ищет, раз профессор.
За запчасти спасибо, Николай: подберем на месте.

Автор:  Леон [ 14 жовтня 2018, 01:10 ]
Тема повідомлення:  В чем причина?

Да, чешуться вже в мене руки поміняти гравіцапу в Олексійовому пепелаці. Жалко живе в далекій галактиці. І проблема ніби не проблема, а мозок виїдає.

Автор:  alex_b52 [ 14 жовтня 2018, 22:23 ]
Тема повідомлення:  В чем причина?

Я вже й сам не знаю, чи проблема - проблема. Але піддавлюється вона час від часу. Пригадуючи карбюратор, сказав би, що якийсь циліндр заливає, а потім він підхоплює. Чек мовчить. І звук якийсь, на стук пальців схожий, при навантаженні виникає. Якщо на комп не попаду, спробую поміняти датчик детонації.
Жаль, хлопці, що ми й справді далеко: якби були в одному гаражі (бажано в Дениса) - "какая жизнь тогда бы началась..." :dance: :drinks:

Автор:  Денис 2 [ 14 жовтня 2018, 22:26 ]
Тема повідомлення:  В чем причина?

:drinks:

Автор:  alex_b52 [ 19 жовтня 2018, 10:04 ]
Тема повідомлення:  В чем причина?

Йоханий бабай, хлопці: мабуть я таки лох :wall:
Після колупань в моєму авто комп"ютерщиків і заміни всього вище описаного, машина ще "давилась" якийсь час. Виїздив я весь старий (розведений і добавлений) бензин, залив на ОККО 3/4 бака 92-го і добавив в нього ліквімолевську промивку інжектора. Три останні дні проїздив до червоної лампочки - не троїть! "Прийом" не зовсім такий, як був раніше, всеж там ще щось зарито, але! Значить, укрнафта допомогла мені попасти на гроші, нерви і "розводящих" майстрів. Чи все ж таки описана ними схема "бензин вбив свічки - свічки вбили катушку - катушка вбила мозок" можлива? Чи це вже майстри специ "вбивати мозок" клієнта?..
На комп таки буду їхати, але що після чого, чи кого вже буду шукати і ремонтувати - загадка.

Автор:  Горбатый [ 19 жовтня 2018, 10:12 ]
Тема повідомлення:  В чем причина?

Нашел причину?

Автор:  alex_b52 [ 19 жовтня 2018, 10:15 ]
Тема повідомлення:  В чем причина?

Та не знаю, чи причину, але зараз думка одна: чого ж тоді не співставити факт заправки звечора і захлохлу машину зранку, не зцідити паливо і замінити нормальним? Може б і "вилікувались" обоє - я і машина))

Сторінка 3 з 7 Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/