Lada Syndicate Club

Український ВАЗ клуб
Сьогодні: 28 березня 2024, 19:36

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Правила форуму


Уважаемые форумчане и гости форума!

При создании темы в разделах «Технические вопросы» убедительная просьба:

1. Сначала по режиму «Поиск» просмотрите интересующую Вас информацию. Возможно эта тема уже рассматривалась и в ней есть нужные ответы. Это сэкономит Ваше время и модераторов, для того чтобы не захламлять форум.

2. Если такая отсутствует, при описании проблемы старайтесь максимально описать всю имеющуюся информацию, например: пробег мотора, ходовой, какое масло залито, какой стук, шум, параметры БК (если таковые имеются) и т.д. и т.п. Обязательно указывайте: запчасти тюнинг или сток, какие операции производились с тем или иным механизмом. Это способствует намного быстрее получить ответ, не задавая множество дополнительных вопросов по теме.

3. Если отвечаете в теме - ТОЛЬКО по существу, для ПОГОВОРИТЬ - есть отдельный раздел.

4. После устранения дефекта (ов), ОТПИСЫВАЙТЕСЬ где, что и как было повреждено, заменено, устранено! Ваши данные позволят в дальнейшем развитию форума и базы знаний, которые могут пригодится всем НАМ!



Створити нову тему Відповісти  [ 154 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Далі
Автор Повідомлення
Непрочитане повідомленняДодано: 25 серпня 2020, 19:21 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Щіткою пушсало з растстопом можна нанести де видно, а приховані порожнини там розпиляти потрібно, інакше якісної обробки не буде. Трубкою лише потьоки в порожнині будуть, а там зварних швів повно, які залишаться не оброблені і сама порожнина із середини вся іржава. Спробуй пофарбувати ванну через зливний отвір, приблизно так і порожнину обробити. Я якось заглядав в поріг ендоскопом, там жах що твориться. На дні порога лежить слой мокрої землі, через неї і гниє. По нормальному потрібно все це вимити, висушити і добряче все змастити.
Фото після моєї обробки днища. Це з порогів і дна так піднялось.
Приєднання файлів:
IMG_0437.JPG
IMG_0437.JPG [ 74.61 Кб | Переглянуто 1033 разів ]

Років тринадцять вже як задні двері затирають об пластикову накладку після невеличкої аварії. Частина металу дверей зчесана, але не гниє. Я намагався трохи підкрашувати, але краска стирається. Періодично прокапую растстопом, цей раз пропустив, потрібно пройтись.
Приєднання файлів:
IMG_0439.JPG
IMG_0439.JPG [ 82.32 Кб | Переглянуто 1033 разів ]

Приєднання файлів:
IMG_0441.JPG
IMG_0441.JPG [ 82.14 Кб | Переглянуто 1033 разів ]

На красоту і чистоту кузова я трохи забив, жирне і грязнувате, ну і що. Зато довбана іржа боїться. Буде час і натхнення ганчіркою повитираю, бо вже дійсно налипло.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 26 серпня 2020, 09:34 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Леон написав:
На красоту і чистоту кузова я трохи забив, жирне і грязнувате, ну і що. Зато довбана іржа боїться. Буде час і натхнення ганчіркою повитираю, бо вже дійсно налипло.

Цілком згоден - золоті слова. Після того, що маю, прийшов до тієї ж думки: гарна машина не та, яка чиста, а та, яка не іржава.
Мити пороги в цьому році вже не буду - на слідуюче літо перенесу. До зими планую обробити днище пушсалом і всі видимі частини; зняти передні стійки і вичистити там все та обробити. Потрібно було робити це, поки крила були зняті, але "хороша мисля приходить опісля". Надіюсь, що встигну до зими і не насмішу Бога своїми планами.
П.С. Передні двері теж терли об пластикові обвіси: підрізав обвіси до потрібного зазору.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 27 серпня 2020, 16:28 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
melanvi написав:
Раст стоп це як ін"єкція для наркомана....
постійно треба оновлювати...
якщо був хоч натяк на ржу - все... роз"їсть ще більше!

Цікавий коментар на тему раст стопа.
https://avtomarket.ru/forum/ruscars/14112/
Цитата:


"... кромки дверей изнутри - где до промазки расстопом была целая краска без ЕДИНОГО!!! намека на очаги зараждающейся ражвичны - вспучилась и потрескалась -я отломил маленький кусочек краски под ним ржа - слава богу тока на 2-х дверях такая жопа)..."

Конечно, гораздо проще списать всё на "грёбанный РАСТ СТОП", чем разобраться что к чему.
Если снаружи ржавчину не видно, сие не значит, что под краской её нет. Есть такая вещь, как подпленочная коррозия. Причины её в основном сводятся к двум: покраска с нарушением технологии подготовки поверхности и дефект лакокрасочного покрытия, через который к поверхности металла проникает влага. В своё время брали новую Волгу, обрабатывали полностью, даже крышу поливали. С крыши сошел лоскут краски, под ней ржавчина и на обратной стороне отделившейся краски тоже. Аналогичные случаи были в 90-е с пластизолем на днище новых ВАЗов. Которые тоже наносили на тронутую коррозией поверхность. В то же время, с не новых машин краска не сходит, если под ней нет развитой подпленочной коррозии.
Третий вариант причины отслоения или вспучивания краски - сквозная коррозия. Это когда изнутри уже все проржавело почти насквозь, но снаружи этого не видно. Без РАСТ СТОПа краска вспучилась бы позже. В этом всё коварство коррозии: снаружи вроде как всё нормально, а весь процесс разворачивается внутри.
Ничего не написано о состоянии авто на момент обработки, сколько лет было автомобилю. Если доп.антикор не делать, коррозия может съедать до 0,2 мм толщины металла в год в городских условиях эксплуатации. То есть если смотреть спец. прибором поверхности изнутри тех же порогов, скажем, 3-х летнего автомобиля, можно увидеть довольно развитый коррозионный процесс. РАСТ СТОП, распространяясь по поверхности, выносит продукты коррозии (ржавчину) наружу. Поэтому после обработки скрытых полостей на лакокрасочном становится видна ржавчина, вынесенная составом изнутри.
В принципе, сильно ржавые авто уже экономического смысла нет обрабатывать никаким антикором. Потому что разнообразные составы с растворителями просто замажут ржавчину, коррозия продолжится уже в "инкубаторе", а РАСТ СТОП обнажит весь объем коррозионного поражения, вплоть до потери сцепления краски и продуктов коррозии с поверхностью. Если по какой-то причине есть смысл вкладывать деньги в сильно пораженное коррозией авто, следует сначала подварить и покрасить, соблюдая все технологические нюансы, а уже потом делать РАСТ СТОП изнутри,т.е. там, где покрасить невозможно.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 29 серпня 2020, 09:33 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Ще одне питання до юри і Дениса: ви писали про обробку своєї машини компресором. Внутрішні порожнини і пороги-дверцята ще більш-менш зрозуміло. А днище?! Воно ж сопла летіти буде на всі боки. В гаражі взагалі не уявляю собі, як обробляти - хіба що купол з плівки над авто зробити. На території гаражного кооперативу на вулиці обробляти - все на землі буде і навколо. Поділіться досвідом, будь ласка.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 29 серпня 2020, 12:50 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
:hahaha: Олексію, це ж не тим оприскувачем, що жуків колорадських кропити. Хоча світлим Растстопом по кузову можна, даже нужно.
Я застилаю підлогу в гаражі під автомобілем картоном із упаковок щоб не капало і все. Нічого нікуди не летить. Автомобіль ставлю на невеличку естакаду зроблену із дощок щоб зручніше було під низ залазити. Якщо є яма, або естакада, то взагалі чудово.
Ось приклади



Мінус такого розбризкувача, що носик не гнучкий. Я бачив тонкі гнучки трубочки, які можна засунути глибоко в порожнини і там розпилити.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 29 серпня 2020, 23:02 
Онлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Для таких цілей продається спеціальний пістолет з трубочкой та розпилювачем у різні боки.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 30 серпня 2020, 11:49 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Цей спеціальний інструмент для обробки коштує дурних грошей. Є пістолети під мовіль приблизно 200грн, так до нього лише мовільний балон потрібен і шланг товстий, в стандартні отвори не знаю чи пролізе. Робити спеціально лише для себе морока з токаркою, сваркою і т.д. Я приспособлював тонку трубку від мовіля в аерозольних балонах, вона декілька міліметрів в діаметрі з розпилювачем на кінці, нею дуже зручно залазити в найменші отвори. Але під неї потрібно балон під тиском і нормовану подачу повітря-антикор. Таким пістолетом з трубкою не зручно
Приєднання файлів:
1.jpg
1.jpg [ 3.6 Кб | Переглянуто 990 разів ]

В нього засмоктування матеріалу розрідженням, а для трубки потрібно під тиском.
Потрібно буде купити мовіль в балоні і пістолет під нього з трубкою, а далі експериментувати.
Приєднання файлів:
2.jpg
2.jpg [ 4.65 Кб | Переглянуто 990 разів ]

Приєднання файлів:
3.jpg
3.jpg [ 8.56 Кб | Переглянуто 990 разів ]


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 30 серпня 2020, 16:57 
Онлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Я про нього і кажу. Таким і дую, саме так як ти розповів.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 30 серпня 2020, 18:26 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Денисе, а ця гнучка трубка влазить в отвори в порогах і ланжеронах чи ні? Який її діаметр.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 30 серпня 2020, 18:49 
Онлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Леон написав:
Денисе, а ця гнучка трубка влазить в отвори в порогах і ланжеронах чи ні? Який її діаметр.

В ланжеронах влазить, пороги задував через великі отвори в арках. Цього року буду задувать в пороги через отвори в салоні, тоді і дізнаюсь. Діаметр трубки завтра заміряю - відпишусь.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 31 серпня 2020, 09:46 
Онлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
В самому широкому місці, з'єднання трубочки з форсункою, має 10 мм.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 31 серпня 2020, 11:29 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Леон написав:
Олексію, це ж не тим оприскувачем, що жуків колорадських кропити. Хоча світлим Растстопом по кузову можна, даже нужно. Я застилаю підлогу в гаражі під автомобілем картоном із упаковок щоб не капало і все. Нічого нікуди не летить. Автомобіль ставлю на невеличку естакаду зроблену із дощок щоб зручніше було під низ залазити. Якщо є яма, або естакада, то взагалі чудово. Мінус такого розбризкувача, що носик не гнучкий. Я бачив тонкі гнучки трубочки, які можна засунути глибоко в порожнини і там розпилити.

Дякую за інформацію. Про естакаду вже теж не раз думав: у всіх найманих гаражах ями по розміру зроблено для мопеда "Карпати". Естакаду реально зробити самому і навіть не на всю довжину авто: перед машини щоб виїздив і таким чином підіймався, а задню балку гідродомкратом підняти і підставки поставити. Або й на всю довжину - за бажанням і можливостями.
Якщо погода на вулиці відповідна, то, застеливши асфальт, думаю, можна днище обдути. У нас плівка продається тонка в пакеті, для фарбувальників, машини прикривати - велика і копійки коштує. Що до тонких трубок, як на мене, то все можна зробити для себе один раз - немає нічого страшного в тому токарі. І купити тонку гнучку трубку, армовану, на ринку. Щоб можна було розведене пушсало і т.д. задувати, а від цих балонів дорогих відмовитись.
Помастив під крилами поверх старої обробки - ще держиться - розведеною з маслом бітумною мастикою. Кілька днів під колесами було сухо, а тепер звідти так весело капотить))Вчора позаляпував мовілем з балона і пушсалом де що доступне - і так на душі приємно: все жирно-масляне, грязне... одна насолода))


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 03 вересня 2020, 13:53 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Леон написав:
:hahaha: Олексію, це ж не тим оприскувачем, що жуків колорадських кропити. Хоча світлим Растстопом по кузову можна, даже нужно.
Я застилаю підлогу в гаражі під автомобілем картоном із упаковок щоб не капало і все. Нічого нікуди не летить. Автомобіль ставлю на невеличку естакаду зроблену із дощок щоб зручніше було під низ залазити. Якщо є яма, або естакада, то взагалі чудово.
Ось приклади
Мінус такого розбризкувача, що носик не гнучкий. Я бачив тонкі гнучки трубочки, які можна засунути глибоко в порожнини і там розпилити.

Дякую за відео - наглядно. Компресор стає необхідністю.
Що до зручності. Я не бачу особливих проблем в тому, щоб викрутити трубку з краскопульта, підібрати подібну, нарізати різьби з обох кінців. А саму трубку вигнути під зручним кутом, форсункою догори. Тільки трубки міняй. Або ще простіше: форсунку скрутив, а колінце-перехідник на її місце накрутив. Один раз зробив ці трубки чи перехідники - і маєш. Ремкомплекти до краскопультів продаються скрізь: купив - користуєшся. А якщо можна поставити гнучку трубку і щоб в руках її не тримати - взагалі супер.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 03 вересня 2020, 14:18 
Онлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Там не просто трубка та форсунка з отвором, там гнучка трубка та отвори у форсунки по боках та зпереду одна, вона дує і в перед, і навколо себе поки ти її кудись там пхаєш, розпилює скрізь. Стосовно бруду на машині і в гаражі: підлогу застилаєш бо з порогів тече прямо пропорційно тому скільки туди насандалиш, колеса я обвертав, а решта машини потім відмиється хоч на мийки, хоч сам з шампунькою чи миючим яким. Коли дно задував то в гаражі стояв масляний туманчик, а підлога всмоктала в себе те, що розлялось з політичних агітплакатів котрими застелив під машиною та поруч.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 03 вересня 2020, 14:26 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Десь так собі і уявляв цю роботу.
А форсунки, думаю, повинні бути в продажу, раз є такий фарборозпилювач. На виробництво постійно беру для різних моделей - не таких, звичайно ж. Але, якщо є фарборозпилювач - має бути й ремкомплект.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 154 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB