Lada Syndicate Club
http://forum.lsc.org.ua/

Обработка днища и заливка щелей
http://forum.lsc.org.ua/viewtopic.php?f=23&t=17
Сторінка 10 з 11

Автор:  Леон [ 16 квітня 2021, 18:26 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

Раст Стоп добрий для прихованих порожнин, він ніяк не замінить гравітекс,так як це зовсім різні матеріали за властивостоми і призначенням. Раст Стоп не має механічної міцності, але залазить у всі щілини і іржу все таки зупиняє. Необхідно лише вчасно обробляти потрібні місця.

Автор:  alex_b52 [ 19 квітня 2021, 08:26 ]
Тема повідомлення:  Обработка днища и заливка щелей

Саме щоб зупинити іржу, де вже є і де не дістану, я його і взяв його по тій зсилці, що ти раніше давав. Надалі можна буде консерваційне масло керосином розвести, якщо прийдеться.
Правильно було б, коли машину купив, почитати в неті про слабкі місця кузовщини і починати лити туди різне шмаровидло.

Автор:  Денис 2 [ 19 квітня 2021, 10:56 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

alex_b52 написав:
Правильно було б, коли машину купив, починати лити туди різне шмаровидло.

Золоті слова. Сам не один раз так думав. Цей би розум та тоді.

Автор:  alex_b52 [ 20 квітня 2021, 11:59 ]
Тема повідомлення:  Обработка днища и заливка щелей

Так. Це як в приказці: якби я був тоді такий розумний, як моя жінка тепер. А тепер, на жаль, це вже гіркий досвід.

Автор:  Леон [ 21 квітня 2021, 21:31 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

Якось буде час, то пофоткаю свій автомобіль і зроблю маленький звіт. Зараз на жаль і повечеряти нема часу. А вже потрібно перевзутись і масло поміняти.

Автор:  alex_b52 [ 03 червня 2021, 11:05 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

Перечитую знову нашу тему антикорозійної обробки: потихенько готуюсь морально до обробки. Юра тут накидав багато зсилок - зараз перечитую, де-які свого часу пропустив. Була зсилочка на властивості різних антикор. матеріалів:
https://dok.ua/art-smazka-agrinol-litol-24-litievaya-22370302/22370351?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=9079020200&utm_content=&utm_term=&utm_id=413870348346&gclid=Cj0KCQjw--GFBhDeARIsACH_kda1sDwqvWnkjKMeRkzRmENkhGFHIJ4PR65wIEtvwRgUQPVLoW0EK4YaAmodEALw_wcB
Знайшов там цікаву інформацію про літол:
Цитата:
«Литол-24» (ГОСТ 21150–75) Водостоек (даже в кипящей воде). Можно применять в интервале температур от – 40 до 130 °С. Удовлетворительно защищает металлоизделия от коррозии до 1 года. Наносят намазыванием. Расход – 0,5 кг/м2. Защита поверхностей трения, открытых передач и механизмов сельскохозяйственной техники при хранении на открытых площадках.

Коштує: 3000мл / 376грн. Замішай його з пушсалом - і мазюкай. Або купи три кілограми за 400грн. і масти щіткою щороку все, що можеш дістати. А в закрите - вдувай.
Що до К-17. У нас на місці мені запропонували каністру 5л/580грн. В інтернеті знайшов 10л/440грн. Це так мої місцеві постачальники-партнери мені "допомагають". Потрібно провести роботу по їх заміні як постачальників для фірми.
Якщо так прикинути, то простіше взяти банку літолу і мастити машину щороку - дешево і сердито. Правда, трохи дорожче переробу, але я днями їхав в машині, де пороги і двері задули переробом з салом... не варіант. Зовні - так, але не дверцята, не пороги, не ляду.
Мабуть, таки найкращий варіант (із покупних матеріалів) за відгуками, то це "пушсало + раст стоп" (https://www.drive2.ru/l/4897057/).
Багато цікавих консервантів, із інформації в тій зсилці, вже перестали випускати, або у нас не купиш. Нові, імпортні - всі дорогі. А пушсало, літол, К-17 ще з 60-х минулого віку працюють. Якщо правильно змішати, то можна перебиватись. І навіть без компресора.

Автор:  alex_b52 [ 07 червня 2021, 10:28 ]
Тема повідомлення:  Обработка днища и заливка щелей

П.С. до "Раст Стопу". Вишкрябав учора шви в стаканах під капотом. Вишкріб не по контуру. Як виявилось, іржа пішла по швах зі сторони крила і трохи вниз, де вода заливає в підкапотне і стікає по стакану. Далі колупнув герметик - чисто і гарно. Зрозуміло, що стойку я ще не знімав і зсередини не перевірив. Зачистив, протравив, висушив. Набрав в шприц "Раст Стоп А" і запустив в щілини. Доволі повзуча штука: як воно просочилось всередину ще не знаю, а по поверхнях навколо шва поповзло моментом: 5-7мм за хвилину освоїло. Проведу ще кілька таких процедур, а потім замішаю пушмасло з растом і замащу шви.
В принципі, можна замастити автопластиліном. Коли кріпив задній номер, поклав пластилін між рамкою номера і кузовм (місцями): зараз там "жир" плямою по кузову розповзається. Цікава річ - автопластилін.

Автор:  Леон [ 05 липня 2021, 20:50 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

А катодним захистом хтось цікавився?
http://www.automaster.net.ua/artykuly/k ... ozii,50308
https://automotolife.com/services/katod ... t-korrozii
https://autokuz.ru/pokraska/kuzov-bampe ... uzova.html

Автор:  alex_b52 [ 06 липня 2021, 16:02 ]
Тема повідомлення:  Обработка днища и заливка щелей

Колись мельком проходив цю тему. Як на мене, то найефективніше це робити з нової машини.

Автор:  Леон [ 07 листопада 2021, 16:13 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей


Автор:  alex_b52 [ 27 вересня 2022, 09:05 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

"У мене є думка і я її думаю", - як казав Удав Мартишці в мультику.
Думка така: якщо я обляпаю днище на зиму тим засобом, що на фото, воно допоможе, чи тільки розм'ягчить стару обробку і відпаде все разом? Обробити повноцінно якимось шмаровидлом зараз немає можливості. Тому подумав: може хоч цим заляпати? Воно в аерозолі, пахне перепраженою соняшниковою олією, робить об'єкт обробки жирним, довго і потрохи обтікає, а ще довше - смердить. Налив в пороги позаминулого літа, то тільки зараз дух в салоні змінився. То що, ляпати, чи ні? Чи відпаде разом із прилиплою сніговою кашею?...

Приєднані файли:
37.jpg
37.jpg [ 69.04 Кб | Переглянуто 462 разів ]

Автор:  Леон [ 27 вересня 2022, 11:12 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

Колись мовіль був по певному стандарту і мав певні властивості. Тепер його роблять хто як хоче, і властивості різні. В одних це воскове покриття, в других маслянисте. В одних є інгібітори корозії, в других нема, або дуже мало і інгібітори різні. Одні засихають, інші розповзаються. Потрібно читати інструкцію на яку поверхню наносити і підготовка поверхні для нанесення. Звичайно щось буде краще як нічого, але наскільки? Ціна-результат-морока.
Я в себе спостерігав що днище це доволі брудна поверхня, після обробки налипає слой піску і грунту. Перед наступною обробкою логічно булоб змити цей слой піску, але подумавши думку (як казав Олексій) я поверху піску ще рясно обробив маслянистим антикором. Тепе днище покрито жирним коржем який тримає в собі антикор як губка і свого роду захисний слой. Місцями налипло 1-2см в закамарках. Там де є механічний вплив (трава, вода, пісок...), то його зносить звичайно.

Автор:  alex_b52 [ 28 вересня 2022, 09:27 ]
Тема повідомлення:  Обработка днища и заливка щелей

Краще правильно, ніж аби-як. Я теж такої думки, але обставини...
Вчора ввечері знімав механізм двірників - повністю. Мав можливість "поповзати носом" по поверхні кузова спереду, перед склом: виявив тріщини і "павучки" після деформації внаслідок аварії. Вже почервоніли. І отвори під осі трапеції теж "спухли" по периметру, і по-під склом внизу.
Так що, мій пост про обробку днища тим мовілем уже не актуальний: думаю, що після витяжки на рОботі, потрібно буде всьому кузову робити ревізію, шкребти і обробляти. Бо на деформованих місцях тимчасові міри не подіють - лише усугублять ситуацію, замаскувавши проблеми.

Автор:  tacha79 [ 01 жовтня 2022, 11:33 ]
Тема повідомлення:  Обработка днища и заливка щелей

кто сталкивался с такой хернёй.
Купил новые балончики с мастикой ПИТОН, начал работать, первый заклинило секунд через 15, потом попустило и ещё секунд 5-7 попшикал и заклинил, второй заклинил секунд через 10-12. Заклинил-тупо перестал работать, балон полный, давление там есть, клапан нажимаю гвоздём, а оттуда ничего.
Теперь только помойка или есть шансы реанимировать?

Автор:  Леон [ 01 жовтня 2022, 19:13 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

Мабуть якийсь згусток попав. Може холодна була, погано розмішана, або довго зберігалась. Можна спробувати потримати в гарячій воді (максимальна температура на балоні вказана). Або компресором дунути назад згусток, але він знову попаде.

Сторінка 10 з 11 Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/