Lada Syndicate Club
http://forum.lsc.org.ua/

Обработка днища и заливка щелей
http://forum.lsc.org.ua/viewtopic.php?f=23&t=17
Сторінка 5 з 11

Автор:  Леон [ 23 листопада 2019, 17:21 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

Я пробував кусок заліза цинкувати, поклав в гаражі щоб з часом побачити і воно десь пропало. Чи я десь подів чи помічники умикнули. Одним совом експеримент не завершився. Думаю буде працювати тільки потрібно потім добре промити розчином соди, бо кислота зїсть все що не зїла ржавчина.

Автор:  alex_b52 [ 25 листопада 2019, 11:34 ]
Тема повідомлення:  Обработка днища и заливка щелей

Хто робив, кажуть, що більш за все страждає край обробленої зони: кислота потрапляє під фарбу і "їсть" метал. Так от якраз правильно поцинкувати (не везькати квачом де не потрібно) і потім добре обробити содовим розчином - повинно спрацювати. Потім кислотним герметиком пройти під фарбу, по ньому - звичайним.
Цей метод уже давненько придивлявся, може влітку на ляді спробую - є "грішок".

Автор:  Леон [ 25 листопада 2019, 11:50 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

Згадав анекдот. Лікар дає рекомендації як не заразитись венеричними хворобами. Одягнути презерватив, обмотати ізолентою, обмотати скотчем, одягнути ще один презерватив, обмотати бінтом, обмазати епоксидною смолою, і саме головне ніяких статевих контактів.
Отак і з корозією.

Автор:  Леон [ 11 серпня 2020, 23:42 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей


Автор:  alex_b52 [ 21 серпня 2020, 13:03 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

Друзі, так на чому зупинимось з приводу раст стопа? Перечитав я все, що ми про нього говорили в різних темах
search.php?keywords=%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%82+%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%9F%D0%BE%D0%B8%D1%81%D0%BA
З минулої осені не встиг купити - хотів в двері залити. А тепер і в ляді знизу по кутках "рыжье" пішло: залити б його всередину, аби по швах розбіглось. Але melanvi лякає, що тоді взагалі гаплик. Хоча в статтях і відгуках в неті пишуть, що він навпаки - консервує "початок кінця". А мені тепер, як в анекдоті, "розумній і красивій - хоч розірвись".
Старі зсилки, які були зроблені - не працюють, а де знайшов в неті - телефони не беруть. Може їм вже носи побили за це раст стоп?))
Та робити щось потрібно: багато вже по різних швах полізло рудої іржі. Коли ставив крила, то в щілини різні шприцем керосин з маслом задув - нічого іншого під рукою, крім злості, не було.
То що робити?

Автор:  Денис 2 [ 21 серпня 2020, 13:12 ]
Тема повідомлення:  Обработка днища и заливка щелей

Я буду знов задувати мастило, скрізь.

Автор:  alex_b52 [ 21 серпня 2020, 13:16 ]
Тема повідомлення:  Обработка днища и заливка щелей

Яке? Як у попередньому відео? Потрібно щось, що може затекти в "невидиму" щілину і зажирити там все нах-нах, тобто сильно-сильно і щедро-щедро.

Автор:  Денис 2 [ 21 серпня 2020, 13:57 ]
Тема повідомлення:  Обработка днища и заливка щелей

Я буду як і в минулому році відпрацьованим мастилом, можливо трохи нігролу додам, компресором задувати пороги, арки, всі порожнини і так далі. Минолого разу я пересвідчився, що дістає воно скрізь, особливо якщо шлангочку кудись впхати та повертати нею.

Автор:  Леон [ 21 серпня 2020, 14:34 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

alex_b52 написав:
Старі зсилки, які були зроблені - не працюють, а де знайшов в неті - телефони не беруть. Може їм вже носи побили за це раст стоп?)) То що робити?
Спробуй https://www.ruststop.com.ua/price.html Декілька раз в них брав, все було норм.

Автор:  Леон [ 21 серпня 2020, 14:44 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

Я коли задній бампер міняв трохи позадував. Мішав приблизно 50/50 світлий РастСтоп і консерваційне мастило К-17. На плитці нагрівав щоб тепле було, воно тоді рідше стає і краще розпилюється. В задній частині де запаска і задні колеса нашкріб кілограм 5 піску жирного. Міліметрів 10 налипло, до кузова дістати не можна було. Оце антигравій був і шумка. Позадував трохи в пороги через нижні дірочки, тепер ця гидота з порогів повзе догори по кузову як гусениця.

Автор:  alex_b52 [ 21 серпня 2020, 14:56 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

Леон написав:
Спробуй https://www.ruststop.com.ua/price.html Декілька раз в них брав, все було норм.

Дякую. Я ніби так і пригадував, що саме ти рекомендував якогось перевіреного продавця. Ще Епіцентр ніби продає якийсь раст стоп в банках: потрібно глянути у нас на місці.
Леон написав:
Я коли задній бампер міняв трохи позадував. Мішав приблизно 50/50 світлий РастСтоп і консерваційне мастило К-17. На плитці нагрівав щоб тепле було, воно тоді рідше стає і краще розпилюється.

Хороша справа - компресор, коли він є. Доведеться щіткою мастити. Юра, по враженнях, "на око": в такій консистенції через пульверизатор від пилососа ця суміш пройде?
Знайшов я відео про грунти - до обробки днища може не дуже відноситься, але я недавно обробляв кузовщину в місцях кріплення крил. І зробив неправильно, про що взнав сьогодні із цього відео. "Знатоки" мені порадили кислотний грунт зверху захистити епоксидним, а виявляється, цього робити не можна: законсервовуєш залишки кислоти, нехай і мізерні, на поверхні металу. Далі все зрозуміло. Ось така ... малята. Знімати крила вже не буду - поставлено на совість і зрізати їх акуратно, а потім зачистити від герметика є не простою задачкою.
Подивіться відео: мужик без "соплів і води" толково все пояснює, може комусь десь і згодиться.



Якщо встигну до зими, то залізу під машину з наждачкою, пройдусь по всьому, що зможу (крім днища), оброблю "безкислотным преобразователем ржавчины" і замащу пушечним салом. Законсервую іржу, максимально відтягну в часі невідворотне. Та й все днище непогано було б теж чимось замазюкати проникаючим: більш ніж впевнений, що за 13 років тріщин в тій смолі вже неміряно.
П.С. Пригадую, як Денис описував обробку з компресором своєї "Волинки" в гаражі: сам оброблений і все навколо також. Цікаво, а машину якоюсь плівкою обмотував, чи нехай зверху теж не гниє? Відмити те все не просто.

Автор:  Леон [ 23 серпня 2020, 11:39 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей


Автор:  Леон [ 23 серпня 2020, 11:54 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

alex_b52 написав:
Хороша справа - компресор, коли він є. Доведеться щіткою мастити.

Купи самий дішманський компресор, для одного автомобіля більш ніж достатньо. Колеса накачати, антикором попрацювати, щось невеличке підфарбувати. Малий компактний і з набором причиндалів. Для професійного фарбування він звичайно не годиться, а ворота в гаражі запросто. При необхідності можна ресивер добавити. У мене як з'явився компресор, так новий рівень життя відкрився. Накачати, продути, покрасити, обробити і т.д. У мене площа гаражних воріт більше 10м2 з однієї сторони, раніше покрасити ціла проблема була, тепер граючись за декілька хвилин.
Приклад компресора:
https://rozetka.com.ua/184337399/p184337399/
https://rozetka.com.ua/205799341/p205799341/
https://rozetka.com.ua/stal_69405/p49230822/
Я купував такий https://rozetka.com.ua/kentavr_kp2015v_48626/p6350985/ і всі пригоди з ним у відгуку. Набір приладдя до нього такий https://rozetka.com.ua/dnipro_m_72872000/p19435528/ Шланги пружинки гуано, я замінив на гумовий армований. Купив шланг на метри продається і фітинги окремо.

Автор:  alex_b52 [ 25 серпня 2020, 12:42 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

Леон написав:
Спробуй https://www.ruststop.com.ua/price.html Декілька раз в них брав, все було норм.

Зв"язався з менеджером: на канадській фірмі-виробнику зараз карантин, поставок немає і він держить свої запаси на обробку машин - це їх хліб.
Для днища можна розвести пушсало з чимось типу масла чи керосину - буде не гірше раст стопа. Або з маслом К-17, про яке Юра писав.
А вже як будуть поставки раст стопа - шприцом залити всі щілини в машині.
melanvi написав:
Раст стоп це як ін"єкція для наркомана....
постійно треба оновлювати...
якщо був хоч натяк на ржу - все... роз"їсть ще більше!

Так от, менеджер сказав (якщо це правда), що це масло повзе скрізь і розпушує іржу навіть під фарбою. Так що, може через те, що під фарбою все началось ще раніше, воно і "роз"їдає". :unknown:

Юра, а з чого ти вирішив, що К-17 і пушсало одного складу? Там таки є різниця - трішечки.
Цитата:
Состав пушечного сала – нефтяное масло, которое загустили петролатумом и церезином. Для обеспечения эксплуатационных свойств добавляется антикоррозионная присадка.

Цитата:
Изготавливают К-17 из смеси авиационного МС-20 и трансформаторного Т-1500У масел с добавлением петролатума окисленного, каучука СКБ-45 и композиции присадок.



Автор:  Леон [ 25 серпня 2020, 13:53 ]
Тема повідомлення:  Re: Обработка днища и заливка щелей

alex_b52 написав:
Юра, а з чого ти вирішив, що К-17 і пушсало одного складу? Там таки є різниця - трішечки.
Звичайно різниця є навіть тому що одне рідке, а інше дуже густе. Спільного в них петролатум окислений і обоє консерванти заліза.

Сторінка 5 з 11 Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/