Lada Syndicate Club http://forum.lsc.org.ua/ |
|
Обработка днища и заливка щелей http://forum.lsc.org.ua/viewtopic.php?f=23&t=17 |
Сторінка 5 з 11 |
Автор: | Леон [ 23 листопада 2019, 17:21 ] |
Тема повідомлення: | Re: Обработка днища и заливка щелей |
Я пробував кусок заліза цинкувати, поклав в гаражі щоб з часом побачити і воно десь пропало. Чи я десь подів чи помічники умикнули. Одним совом експеримент не завершився. Думаю буде працювати тільки потрібно потім добре промити розчином соди, бо кислота зїсть все що не зїла ржавчина. |
Автор: | alex_b52 [ 25 листопада 2019, 11:34 ] |
Тема повідомлення: | Обработка днища и заливка щелей |
Хто робив, кажуть, що більш за все страждає край обробленої зони: кислота потрапляє під фарбу і "їсть" метал. Так от якраз правильно поцинкувати (не везькати квачом де не потрібно) і потім добре обробити содовим розчином - повинно спрацювати. Потім кислотним герметиком пройти під фарбу, по ньому - звичайним. Цей метод уже давненько придивлявся, може влітку на ляді спробую - є "грішок". |
Автор: | Леон [ 25 листопада 2019, 11:50 ] |
Тема повідомлення: | Re: Обработка днища и заливка щелей |
Згадав анекдот. Лікар дає рекомендації як не заразитись венеричними хворобами. Одягнути презерватив, обмотати ізолентою, обмотати скотчем, одягнути ще один презерватив, обмотати бінтом, обмазати епоксидною смолою, і саме головне ніяких статевих контактів. Отак і з корозією. |
Автор: | Леон [ 11 серпня 2020, 23:42 ] |
Тема повідомлення: | Re: Обработка днища и заливка щелей |
Автор: | alex_b52 [ 21 серпня 2020, 13:03 ] |
Тема повідомлення: | Re: Обработка днища и заливка щелей |
Друзі, так на чому зупинимось з приводу раст стопа? Перечитав я все, що ми про нього говорили в різних темах search.php?keywords=%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%82+%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%9F%D0%BE%D0%B8%D1%81%D0%BA З минулої осені не встиг купити - хотів в двері залити. А тепер і в ляді знизу по кутках "рыжье" пішло: залити б його всередину, аби по швах розбіглось. Але melanvi лякає, що тоді взагалі гаплик. Хоча в статтях і відгуках в неті пишуть, що він навпаки - консервує "початок кінця". А мені тепер, як в анекдоті, "розумній і красивій - хоч розірвись". Старі зсилки, які були зроблені - не працюють, а де знайшов в неті - телефони не беруть. Може їм вже носи побили за це раст стоп?)) Та робити щось потрібно: багато вже по різних швах полізло рудої іржі. Коли ставив крила, то в щілини різні шприцем керосин з маслом задув - нічого іншого під рукою, крім злості, не було. То що робити? |
Автор: | Денис 2 [ 21 серпня 2020, 13:12 ] |
Тема повідомлення: | Обработка днища и заливка щелей |
Я буду знов задувати мастило, скрізь. |
Автор: | alex_b52 [ 21 серпня 2020, 13:16 ] |
Тема повідомлення: | Обработка днища и заливка щелей |
Яке? Як у попередньому відео? Потрібно щось, що може затекти в "невидиму" щілину і зажирити там все нах-нах, тобто сильно-сильно і щедро-щедро. |
Автор: | Денис 2 [ 21 серпня 2020, 13:57 ] |
Тема повідомлення: | Обработка днища и заливка щелей |
Я буду як і в минулому році відпрацьованим мастилом, можливо трохи нігролу додам, компресором задувати пороги, арки, всі порожнини і так далі. Минолого разу я пересвідчився, що дістає воно скрізь, особливо якщо шлангочку кудись впхати та повертати нею. |
Автор: | Леон [ 21 серпня 2020, 14:34 ] |
Тема повідомлення: | Re: Обработка днища и заливка щелей |
alex_b52 написав: Старі зсилки, які були зроблені - не працюють, а де знайшов в неті - телефони не беруть. Може їм вже носи побили за це раст стоп?)) То що робити? Спробуй https://www.ruststop.com.ua/price.html Декілька раз в них брав, все було норм.
|
Автор: | Леон [ 21 серпня 2020, 14:44 ] |
Тема повідомлення: | Re: Обработка днища и заливка щелей |
Я коли задній бампер міняв трохи позадував. Мішав приблизно 50/50 світлий РастСтоп і консерваційне мастило К-17. На плитці нагрівав щоб тепле було, воно тоді рідше стає і краще розпилюється. В задній частині де запаска і задні колеса нашкріб кілограм 5 піску жирного. Міліметрів 10 налипло, до кузова дістати не можна було. Оце антигравій був і шумка. Позадував трохи в пороги через нижні дірочки, тепер ця гидота з порогів повзе догори по кузову як гусениця. |
Автор: | alex_b52 [ 21 серпня 2020, 14:56 ] |
Тема повідомлення: | Re: Обработка днища и заливка щелей |
Леон написав: Спробуй https://www.ruststop.com.ua/price.html Декілька раз в них брав, все було норм. Дякую. Я ніби так і пригадував, що саме ти рекомендував якогось перевіреного продавця. Ще Епіцентр ніби продає якийсь раст стоп в банках: потрібно глянути у нас на місці. Леон написав: Я коли задній бампер міняв трохи позадував. Мішав приблизно 50/50 світлий РастСтоп і консерваційне мастило К-17. На плитці нагрівав щоб тепле було, воно тоді рідше стає і краще розпилюється. Хороша справа - компресор, коли він є. Доведеться щіткою мастити. Юра, по враженнях, "на око": в такій консистенції через пульверизатор від пилососа ця суміш пройде? Знайшов я відео про грунти - до обробки днища може не дуже відноситься, але я недавно обробляв кузовщину в місцях кріплення крил. І зробив неправильно, про що взнав сьогодні із цього відео. "Знатоки" мені порадили кислотний грунт зверху захистити епоксидним, а виявляється, цього робити не можна: законсервовуєш залишки кислоти, нехай і мізерні, на поверхні металу. Далі все зрозуміло. Ось така ... малята. Знімати крила вже не буду - поставлено на совість і зрізати їх акуратно, а потім зачистити від герметика є не простою задачкою. Подивіться відео: мужик без "соплів і води" толково все пояснює, може комусь десь і згодиться. Якщо встигну до зими, то залізу під машину з наждачкою, пройдусь по всьому, що зможу (крім днища), оброблю "безкислотным преобразователем ржавчины" і замащу пушечним салом. Законсервую іржу, максимально відтягну в часі невідворотне. Та й все днище непогано було б теж чимось замазюкати проникаючим: більш ніж впевнений, що за 13 років тріщин в тій смолі вже неміряно. П.С. Пригадую, як Денис описував обробку з компресором своєї "Волинки" в гаражі: сам оброблений і все навколо також. Цікаво, а машину якоюсь плівкою обмотував, чи нехай зверху теж не гниє? Відмити те все не просто. |
Автор: | Леон [ 23 серпня 2020, 11:39 ] |
Тема повідомлення: | Re: Обработка днища и заливка щелей |
Автор: | Леон [ 23 серпня 2020, 11:54 ] |
Тема повідомлення: | Re: Обработка днища и заливка щелей |
alex_b52 написав: Хороша справа - компресор, коли він є. Доведеться щіткою мастити. Купи самий дішманський компресор, для одного автомобіля більш ніж достатньо. Колеса накачати, антикором попрацювати, щось невеличке підфарбувати. Малий компактний і з набором причиндалів. Для професійного фарбування він звичайно не годиться, а ворота в гаражі запросто. При необхідності можна ресивер добавити. У мене як з'явився компресор, так новий рівень життя відкрився. Накачати, продути, покрасити, обробити і т.д. У мене площа гаражних воріт більше 10м2 з однієї сторони, раніше покрасити ціла проблема була, тепер граючись за декілька хвилин. Приклад компресора: https://rozetka.com.ua/184337399/p184337399/ https://rozetka.com.ua/205799341/p205799341/ https://rozetka.com.ua/stal_69405/p49230822/ Я купував такий https://rozetka.com.ua/kentavr_kp2015v_48626/p6350985/ і всі пригоди з ним у відгуку. Набір приладдя до нього такий https://rozetka.com.ua/dnipro_m_72872000/p19435528/ Шланги пружинки гуано, я замінив на гумовий армований. Купив шланг на метри продається і фітинги окремо. |
Автор: | alex_b52 [ 25 серпня 2020, 12:42 ] |
Тема повідомлення: | Re: Обработка днища и заливка щелей |
Леон написав: Спробуй https://www.ruststop.com.ua/price.html Декілька раз в них брав, все було норм. Зв"язався з менеджером: на канадській фірмі-виробнику зараз карантин, поставок немає і він держить свої запаси на обробку машин - це їх хліб. Для днища можна розвести пушсало з чимось типу масла чи керосину - буде не гірше раст стопа. Або з маслом К-17, про яке Юра писав. А вже як будуть поставки раст стопа - шприцом залити всі щілини в машині. melanvi написав: Раст стоп це як ін"єкція для наркомана.... постійно треба оновлювати... якщо був хоч натяк на ржу - все... роз"їсть ще більше! Так от, менеджер сказав (якщо це правда), що це масло повзе скрізь і розпушує іржу навіть під фарбою. Так що, може через те, що під фарбою все началось ще раніше, воно і "роз"їдає". Юра, а з чого ти вирішив, що К-17 і пушсало одного складу? Там таки є різниця - трішечки. Цитата: Состав пушечного сала – нефтяное масло, которое загустили петролатумом и церезином. Для обеспечения эксплуатационных свойств добавляется антикоррозионная присадка. Цитата: Изготавливают К-17 из смеси авиационного МС-20 и трансформаторного Т-1500У масел с добавлением петролатума окисленного, каучука СКБ-45 и композиции присадок. |
Автор: | Леон [ 25 серпня 2020, 13:53 ] |
Тема повідомлення: | Re: Обработка днища и заливка щелей |
alex_b52 написав: Юра, а з чого ти вирішив, що К-17 і пушсало одного складу? Там таки є різниця - трішечки. Звичайно різниця є навіть тому що одне рідке, а інше дуже густе. Спільного в них петролатум окислений і обоє консерванти заліза.
|
Сторінка 5 з 11 | Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |