Теми без відповідей | Активні теми
Непрочитані повідомлення
Правила форуму
Уважаемые форумчане и гости форума!
При создании темы в разделах «Технические вопросы» убедительная просьба:
1. Сначала по режиму «Поиск» просмотрите интересующую Вас информацию. Возможно эта тема уже рассматривалась и в ней есть нужные ответы. Это сэкономит Ваше время и модераторов, для того чтобы не захламлять форум.
2. Если такая отсутствует, при описании проблемы старайтесь максимально описать всю имеющуюся информацию, например: пробег мотора, ходовой, какое масло залито, какой стук, шум, параметры БК (если таковые имеются) и т.д. и т.п. Обязательно указывайте: запчасти тюнинг или сток, какие операции производились с тем или иным механизмом. Это способствует намного быстрее получить ответ, не задавая множество дополнительных вопросов по теме.
3. Если отвечаете в теме - ТОЛЬКО по существу, для ПОГОВОРИТЬ - есть отдельный раздел.
4. После устранения дефекта (ов), ОТПИСЫВАЙТЕСЬ где, что и как было повреждено, заменено, устранено! Ваши данные позволят в дальнейшем развитию форума и базы знаний, которые могут пригодится всем НАМ!
Леон
|
Додано: 03 березня 2024, 17:58 |
|
|
LSC - SPAMER |
З нами з: 18 березня 2014, 22:51 Повідомлень: 2620 Has thanked: 339 times Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
|
Для себе я зрозумів що при виборі акумулятора варто звертати увагу на певні параметри акумулятора. (При однакових габаритах). -Вага. Чим важчий акумулятор, тим більше там має бути свинцю. -Пусковий струм. Чим менший пусковий струм, тим товстіші пластини. Для збільшення пускового струму виробники роблять дуже тонкі пластини, їх вміщається більше, збільшується площа і пусковий струм. Але згнивають ці пластини теж дуже швидко. -Технологія виробництва. Не беріть серію Економ. Особисто мені подобається технологія EFB. -Не беріть мінімальну ємкість. Наприклад у мене 55Аг із заводу, я купую 63-65Аг. Акумулятор з часом втрачає емкість і цей запас дозволяє довше його експлуатувати. Також менше шансів розрядити акумулятор.
Далі експлуатація -Забезпечуйте правильні умови заряду-розряду -слідкуйте за рівнем і густиною електроліту -свинцевий акумулятор не можна розряджати більше 50%, це закон. -автомобіль ніколи не заряджає акумулятор на 100% (при справному генераторі). Періодично потрібно зовнішнім зарядним пристроєм заряджати акумулятор до 100% для десульфатації і балансування банок.
|
|
Догори |
|
|
Хто зараз онлайн |
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей |
|
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете додавати файли у цьому форумі
|