Lada Syndicate Club

Український ВАЗ клуб
Сьогодні: 07 лютого 2023, 00:38

Часовий пояс UTC + 2 годин


Правила форуму


Уважаемые форумчане и гости форума!

При создании темы в разделах «Технические вопросы» убедительная просьба:

1. Сначала по режиму «Поиск» просмотрите интересующую Вас информацию. Возможно эта тема уже рассматривалась и в ней есть нужные ответы. Это сэкономит Ваше время и модераторов, для того чтобы не захламлять форум.

2. Если такая отсутствует, при описании проблемы старайтесь максимально описать всю имеющуюся информацию, например: пробег мотора, ходовой, какое масло залито, какой стук, шум, параметры БК (если таковые имеются) и т.д. и т.п. Обязательно указывайте: запчасти тюнинг или сток, какие операции производились с тем или иным механизмом. Это способствует намного быстрее получить ответ, не задавая множество дополнительных вопросов по теме.

3. Если отвечаете в теме - ТОЛЬКО по существу, для ПОГОВОРИТЬ - есть отдельный раздел.

4. После устранения дефекта (ов), ОТПИСЫВАЙТЕСЬ где, что и как было повреждено, заменено, устранено! Ваши данные позволят в дальнейшем развитию форума и базы знаний, которые могут пригодится всем НАМ!



Створити нову тему Відповісти  [ 15 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
Непрочитане повідомленняДодано: 07 жовтня 2022, 21:47 
Офлайн
LSC VIP
LSC VIP

З нами з: 05 березня 2014, 00:29
Повідомлень: 319
Звідки: KyivCity
Has thanked: 19 times
Been thanked: 23 times
Имя по паспорту: Жека
Авто: ВАЗ 2110 8v з Волині
Друзі, потрібна порада, хто з таким перетинався і має досвід.
Проблема 1.
Виникають проблеми з зарядкою АКБ через генератор. Дуже просідає напруга мірі прогріву з 13,5в на холодну при пуску і до 12,6-12,8, коли нагрілась. Якщо вмикаю світло, радію, вентилятор то 12,3-12,1. Проскокує помалка останнім часом "низька напруга"
Проблема 2. Років 5 тому почала заводиться не з першого разу. Тоб-то загалі втягуюче не спрацьовує, хоча реле при цьому спрацьовує (клацає). І так можу ключем в замку запалення гратись рази 3, пока схопить. Але крутило стартер бодро завжди. Думав спочатку на замкову групу, але тут реле і воно клацає (клацає не значить працює) Осаннім часом і крутити стартер почав туго. Прям біда.
Проблема 3. Часто на дачі підзаражаю акумулятор зарадкою (стара трансформаторна, батько сам робив, з регулятором сили току років 40 тому). Але помітив, що вона дає велику напругу, як на мене:
При 1,5 А близько 14в.
При 3 А - вже близько 15 в, що для свинцево-кислотного забагато і далі 4,5А - вже 16В.
Заряджати акум 60 А/Г 1,5А - це хєрня.
Тому задумався про купівлю зарядки сучасної.
Намагаюсь як еврей - вибрати подешевше і номальне.
Дивлюсь на такі:
1. https://prilavok.biz/ru/view_post.php?id=23338
2. https://prilavok.biz/ru/view_post.php?id=23720 - задивляюсь на нього
3. Поради з вашого досвіду

_________________
Зробимо країну краще!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 08 жовтня 2022, 00:28 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 21:51
Повідомлень: 2454
Has thanked: 292 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Юрий
Авто: ВАЗ 2114
Постараюсь стисло, якщо вийде :jokingly:
Основні типи свинцевих акумуляторів на тепер це:
сурмянисті,
гібридні,
кальциєві.
Напруга заряду у них теж різна, (наприклад від 14,4В до 16В).
Заряд свинцевого акумулятора це хімічна реакція яка відносно повільна і має свої особливості і характеристики.
Я користуюсь автоматичною інтелектуальною зарядкою CTEK MXS 5.0, але тут є особливості і вони полягають в тому, що свинець потрібно періодично "кип'ятити", а автоматична зарядка цього не робить. В неї закладена програма, яка пройшла і зарядка відключилась. Часто вмикаю по два рази щоб дозарядити акумулятор. Тому я інколи беру інший зарядний пристрій, виставляю струм 0,5-1А і так тримаю заряджений акумулятор декілька годин щоб свинець наситився і в такому режимі проходить десульфатація.
Із двох запропонованих зарядних я вибрав би Зоря ТР-2 LCD. Хоч вона і трансформаторна, але там гнучка система вибору струму і напруги. Можна з акумулятором робити все що завгодно. Але тут потрібно мати вже певні знання і виконувати операції свідомо.
Автоматична зарядка працює по принципу включив і забув (як для блондинок). Але акумулятор не отримає тих процедур які йому потрібні саме в його стані.
Є канал, де чоловік розповідає любетельям акумуляторних батарей багато цікавого https://www.youtube.com/c/%D0%A0%D1%83% ... %9A/videos
Він про різні речі говорить, але досить багато про акумулятори. Раціональне зерно можна почерпнути.
Наприклад оде з відео:

Також не лишнім буде перевірити роботу генератора. Часто він не дозаряджає акумулятор (щотки, діоди, реле регулятор, всі контакти і т.д). Я в себе реле регулятор міняв щоб підняти напругу заряду. Да і сам акумулятор не вічний, його також потрібно періодично перевіряти на струм запуску і залишкову ємність.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 08 жовтня 2022, 11:02 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 21:51
Повідомлень: 2454
Has thanked: 292 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Юрий
Авто: ВАЗ 2114
Lee написав:
Проблема 3. Часто на дачі підзаражаю акумулятор зарадкою (стара трансформаторна, батько сам робив, з регулятором сили току років 40 тому). Але помітив, що вона дає велику напругу, як на мене:
При 1,5 А близько 14в.
При 3 А - вже близько 15 в, що для свинцево-кислотного забагато і далі 4,5А - вже 16В.
Заряджати акум 60 А/Г 1,5А - це хєрня.

По закону Ома струм прямо залежить від напруги. Одне без іншого ніяк не регулюється. Із вищенаписаного можна сказати що проблема з акумулятором, при умові що напруга заміряна правильно.
п.с у мене сусід в розетці міряв напругу своїм мультиметром за 100грн і жалівся на дуже занижену. Коли я перевірив його мультиметр своїм, то виявилась різниця 20В.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 08 жовтня 2022, 15:26 
Офлайн
LSC VIP
LSC VIP

З нами з: 05 березня 2014, 00:29
Повідомлень: 319
Звідки: KyivCity
Has thanked: 19 times
Been thanked: 23 times
Имя по паспорту: Жека
Авто: ВАЗ 2110 8v з Волині
Леон написав:
Із двох запропонованих зарядних я вибрав би Зоря ТР-2 LCD. Хоч вона і трансформаторна, але там гнучка система вибору струму і напруги. Можна з акумулятором робити все що завгодно. Але тут потрібно мати вже певні знання і виконувати операції свідомо.

Дякую! В описі до Зоря ТР-2 LCD написано, що вона імпульсна, але і в мене сумніви щодо цього.
Ще є Аіда, але як на мене вона занадто переоцінена.
Ще є така хєрня https://nano.dp.ua/ але 2850 грн, щось овер багато.
Проблеми з єлектрикою в мене є. Але єлектрики в наші часи просто біда. Мені добу тримали авто, шукали вищеописану причину. Потім тупо замінили головні реле біля ЕБК (мозгів) і сказали, що зробили, здерши 2300 грн.

_________________
Зробимо країну краще!


Востаннє редагувалось Lee в 08 жовтня 2022, 16:54, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 08 жовтня 2022, 16:50 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 21:51
Повідомлень: 2454
Has thanked: 292 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Юрий
Авто: ВАЗ 2114



Цікава штука, але за таку ціну можна купити новий хороший акумулятор. Такі зарядні пристрої є сенс мати коли є великий парк акумуляторів. Якщо кошти дозволяють, то також хороший варіант. Там навіть є три інструкції для різного рівня інтелекту юзера. Якщо акумулятор здох, то ніяка зарядка йому вже не допоможе. Для акумулятора головне правильна його експлуатація щоб він не вмер передчасно. Літієві акумулятори складніше, а свинцеві прості як двері. Підзаряджати можна самою простою зарядкою, навіть тією що батько зробив 40 років тому, але робити це потрібно вчасно.
Щоб акумулятор довго служив потрібно дві умови:
1 Сам акумулятор.
2 Умови експлуатації.
Перший пункт містить заводські параметри. У кожного виробника є як правило три лінійки акумуляторів економ, стандарт і преміум. Це групи різної якості і різного терміну служби акумулятора.
Другий пункт це забезпечення потрібної напруги на банках акумулятора, потрібного струму заряд-розряд, щільності електроліту і мікроклімату.
Це як домашня тваринка :biggrin: потрібно не лише на ринку купити по вподобайці і грошах, а і правильно утримувати її, знати як її годувати, коли годувати і чим. Вчасно чистити, перевіряти, лікувати і т.д. А якщо вона вже здохла, то тут лишилось тільки похоронити (здати в утіль, або як резервне освітлення наприклад використовувати) Навіть коли акумулятор вже не тягне стартер, бо там сотні ампер, він ще досить довго може живити малострумні навантаження.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 01 листопада 2022, 12:56 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 10:12
Повідомлень: 2477
Has thanked: 540 times
Been thanked: 354 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Хто скаже, це щось варте уваги? Має тривалий час зарядки повністю розрядженого акумулятора, але ніби автоматичне: ввімкнув - і не заглядаєш до нього. Може, на зиму вистачить за такі гроші? Чи це приспособа для "вбивства" акумулятора?

https://prom.ua/p1600666949-zaryadnoe-ustrojstvo-avtomaticheskoe.html

Леон написав:
...Це як домашня тваринка :biggrin: потрібно не лише на ринку купити по вподобайці і грошах, а і правильно утримувати її, знати як її годувати, коли годувати і чим. Вчасно чистити, перевіряти, лікувати і т.д. А якщо вона вже здохла, то тут лишилось тільки похоронити (здати в утіль, ...)

Довго згадував, що таке знайоме ти описуєш, і таки згадав: тамагочі! :hahaha:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 02 листопада 2022, 00:25 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 21:51
Повідомлень: 2454
Has thanked: 292 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Юрий
Авто: ВАЗ 2114
https://prodiag.com.ua/foxsur-12v-5a

https://rozetka.com.ua/ua/358748232/p358748232/


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 02 листопада 2022, 11:40 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 10:12
Повідомлень: 2477
Has thanked: 540 times
Been thanked: 354 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Дякую. Нормальний огляд. Але не все мені зрозуміло з термометром. Читав, що прилад орієнтується на покази термометра, вибираючи "сезонний" режим зарядки. Різниця всього в 1В, але все ж таки. І чому одразу 5А ток? Хіба старому акум-ру можна такі дози давати? Він же в осад випаде. Я свій старий акум-р заряджав током 1,2/1,5А одну добу і все було добре: кипіло в банках потихенько, зарядився. Є там питання до щільності електроліту, але то питання не до приладу.
Дивує виробник: робота датчика, по даних якого коригується робота приладу (сам так придумав!) завідомо неправильна, а виробник, замість купити нормальний датчик, пише про цей гаплик в інструкції. Занавіс.
Так нічого я для себе й не вирішив.



Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 02 листопада 2022, 12:15 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 21:51
Повідомлень: 2454
Has thanked: 292 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Юрий
Авто: ВАЗ 2114
То візьми НАНО-20, там все є і все можна регулювати. Чесно кажучі свинець такий дубовий, що йому все пофіг. В автомобілі генератор видає 80А, і якщо акукулятор добряче розряджений, то там 20-30А а можливо і більше одразу іде на зарядку і про це ніхто не думає. Часто просять прикурити, бо акумулятор розрядився. Завели, а який струм іде з генератора на розряджений в нуль акумулятор?
До речі я підзаряджав свій Са/Са акумулятор на зиму після доливки води, так автоматичною зарядкою глазок був завжди білий навіть після трьох циклів. А коли поставив ручну зарядку, струм 1,5А і напругу до 16В, лише тоді глазок позеленів через пів доби, коли напруга піднялась до 16В. На сьогодні "тамагочі" зовсім різні пішли :biggrin:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 02 листопада 2022, 18:47 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 09 березня 2014, 20:24
Повідомлень: 614
Звідки: Киев
Has thanked: 30 times
Been thanked: 75 times
Имя по паспорту: Сергей
Авто: Kia Ceed
по проблемі 1 - в мене почав здихати регулятор напруги, той який в генераторі, замінив і проблема зникла, ставив вінницький.
по проблемі 2 - зробити ревізію стартеру, задубіло мастило і трохи забилось графітовою пилюкою. але розбирати обережно і запомнити якою стороною вилка стоїть. у втягуючому підгоріли контакти, розпаяти і провернути на 180 градусів.
по проблемі 3 - описали достатньо, у самого аида-5с.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 14 листопада 2022, 09:50 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 10:12
Повідомлень: 2477
Has thanked: 540 times
Been thanked: 354 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Купив таки цей пристрій.
Плюси:
Самодостатнє - ввімкнув і забув. Сам відключається. Є імпульсний режим ("ремонт") із током зарядки 0,12А. Працює не голосніше системника. Не ввімкнуте в мережу показує заряд батареї. В роботі показує А і В зарядки.
Мінуси:
Короткі всі дроти, але це можна пережити. Орієнтується на якісь брехливі покази термометра. Хоча інструкція пише, що максимальний ток зарядки 5А, при звичайній зарядці перший ток зарядки кидає 6,4А при 14,4В і температуру при цьому пише +9С: це стартова температура. Потім вона ніби росте, а ток і напруга зменшуються десь до 2,3/2,6А і 13,2/13,5В. Повний заряд акум-ра повинен відзначатись зеленим світлодіодом, але відображається лише "Full" на табло при повному індикаторі батареї там же. А червоний світлодіод зарядки ще горить. Інструкція радить тримати ще дві години на зарядці: може тоді щось би і працювало в цьому плані, але в мене часу не було перевіряти.

Заряджав ак-р в імпульсному режимі "Ремонт", тому що як поставив звичайну зарядку, то буквально через пару хвилин почали кипіти банки. Вважаю, що це не недолік приладу, а стан старенької батареї. При імпульсному режимі зарядки теж, але тільки зрідка, проскакують кволі бульки. Але це більш "лагідний" для здоров'я моєї батареї процес. Зарядка тривала біля 8год. за два прийоми: 3год+5год. Після повного заряду, прилад показав на батареї 13,6В.


Приєднані файли:
202.jpg
202.jpg [ 41.24 Кб | Переглянуто 235 разів ]
207.jpg
207.jpg [ 59.89 Кб | Переглянуто 235 разів ]
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 16 листопада 2022, 12:01 
Офлайн
LSC VIP
LSC VIP

З нами з: 05 березня 2014, 00:29
Повідомлень: 319
Звідки: KyivCity
Has thanked: 19 times
Been thanked: 23 times
Имя по паспорту: Жека
Авто: ВАЗ 2110 8v з Волині
alex_b52 написав:
Купив таки цей пристрій.

Супер! Але чому не взяв на 7-10А.
5 - це прям впритул. ДАй посилання на АЛІ
Для вентиляції дроселя постав в розріз шлангу звичайний паливний фільтр для мопедів/мотоциклів.


Приєднані файли:
1.png
1.png [ 348.94 Кб | Переглянуто 225 разів ]

_________________
Зробимо країну краще!
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 16 листопада 2022, 15:42 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 21:51
Повідомлень: 2454
Has thanked: 292 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Юрий
Авто: ВАЗ 2114
Lee написав:
Супер! Але чому не взяв на 7-10А.
5 - це прям впритул.
5А достатньо.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 17 листопада 2022, 15:10 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 10:12
Повідомлень: 2477
Has thanked: 540 times
Been thanked: 354 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Lee написав:
Для вентиляції дроселя постав в розріз шлангу звичайний паливний фільтр для мопедів/мотоциклів.

Була теж така думка і при заміні ДХХ поставлю цей фільтр, бо нагар реально створює проблеми.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 11 грудня 2022, 20:52 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 09 березня 2014, 20:24
Повідомлень: 614
Звідки: Киев
Has thanked: 30 times
Been thanked: 75 times
Имя по паспорту: Сергей
Авто: Kia Ceed
Lee написав:
alex_b52 написав:
Купив таки цей пристрій.


Для вентиляції дроселя постав в розріз шлангу звичайний паливний фільтр для мопедів/мотоциклів.


А щось в тебе з високовольтними проводами не так, чи то тимчасово?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 15 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB