Lada Syndicate Club http://forum.lsc.org.ua/ |
|
Полірування та шліфування автомобільного скла. http://forum.lsc.org.ua/viewtopic.php?f=27&t=5133 |
Сторінка 1 з 1 |
Автор: | Денис 2 [ 06 жовтня 2020, 20:41 ] |
Тема повідомлення: | Полірування та шліфування автомобільного скла. |
Вирішив зробити опис цього процесу та витрат. Почну зі шліфування. Шліфувати можна тільки бокове скло та актуально для універсалів заднє. Витрати на шліфування 4 бокових вікон складають 240 - 300 грн на абразив. Це 4 - 5 кругів градацією Р360, 500, 600, 1000. Вони ідуть діаметром 77 мм та 125 мм, цікаво те, що ціна на 77 та 125 однакова. Мені більше подобається працювати 77. Ним зручніше працювати оскільки бокове скло має овал. На рівному склі, як заднє, то вже можна і малим спочатку, а потім перешліфовути края великим. Після шліфування треба звісно полірувати. Тут витрати "від" та "до". Все залежить від поліролі. Якщо у вас з кешом все гаразд, то можна придбати якусь спеціальну поліроль 3М, чи будь-якого іншого виробника. Вартість такої поліролі стартує від 1200-1500 грн. Тут на перших порах можна зекономити придбавши оксід церія (полііріт). Це основна складова всіх модних поліролей для скла. Його вартість в порівнянні з поліролем - копійки. Придбавши цей порошок можна робити "поліроль" самому, дозовано, скільки необхідно. Його витрачається не багато. Я сиплю в чашку Петрі приблизно 0.5 чайної ложечки без верха цього порошку, додаю саме капельку миючого для посуду, та тригером тихенько дозую водичку. Роблю розчин консистецією як сметана. Використовую тільки дистильовану воду. Миюче для чого додавати я не знаю - так пишуть в інтернеті декотрі продавці оксиду церія. Для полірування використовується фетрова накладка. Вони теж ідуть 75/77 мм та 125 мм. Тут вже різниця в вартості є. Вартість малого від 50 грн, великого 90-100 грн. До вартості вказаного витратного матеріалу додайте ще вартість оправки (платформи) для інструменту котрим ви маєте працювати. Вартість оправки 77 мм - в середньому 300 грн, великої не пам'ятаю. Одразу зазначу, що болгаркою, дрількою, шурупером працювати можна, але: 1. Не зручно. 2. Цей інструмент не пристосований для цих робіт. 3. Малоєфективно. З власного досвіду можу сказати, що шурупером можна проводити невелику роботу в місці де поліровальною машинкою не підлізеш. Наприклад внутрішня сторона лобового скла, особливо напроти керма. Отже з шліфовкою та як наслідок поліруванням розібрались майже. Шліфування-полірування 6 вікон, з обох сторін, зайняло у мене 2 дні. Тепер підрахунок доцільності: Людина ці 6 б/в, пошорканих вікна придбала за 500 грн. Вартість нових, за його словами, орієнтовно 1500 грн., але спробуй знайди. Я витратив на шліфування 6 вікон та полірування 12 його вікон матеріалу майже на 1000 грн. А тепер уявіть скільки б з нього здерли на СТО додавши, до всього що я описав, ще вартість самої роботи. Отже перекладаючі собівартість данного процесу на ВАЗ, при умові, що у вас нема оправок, полірувальної машини, при вартості ВАЗівського бокового нового скла 250-300 грн можу сказати, що шліфування доцільно робити тільки за умови повної відсутності у продажу данного скла. Заднє на "сарайчик" ще є сенс робити. Я переписувався, під виглядом клієнта, з декількома майстернями в Київі вивчаючи ціни, то там мені теж відповіли що в більшості випадків вигідніше або доцільніше купити нові вікна. З поліруванням лобового скла все простіше. Про матеріал я вже писав, що тут потрібен інструмент, фетрова накладка, та поліроль. Лобовуха тільки полірується. Шліфувати її не можна, бо при шліфовці знімається, хоч і маленький, шар скла. Тоді може виникнути ефект лінзи, тобто викривлення зображення. Якщо вдень воно може бути не помітним, то вночі при зустрічному світлі може проявлятись. Полірування прибирає з поверхні скла все окрім глибоких пошкоджень. Глибоким можна рахувати пошкрябину котру відчутно проводячи по ній нігтем. Після полірування скло стає знов прозорим, зникає "павутиння", при зустрічному світлі фар або сонячних променях нема "зайчиків", джерело зустрічного світла ви бачите без ореолу. Сколи, пошрябини стають трохи "розмитими". Можуть на деякий час забитись поліровальною пастою, але після мийки машини залишки пасти вимиваються. Вартість полірування лобового скла в Київі 1000 грн. Тут вже вигідно як самому відполірувать скло, так і заїхать на СТО. Перед поліруванням треба машину "закутать" малярною плівкою, а при самому поліруванні по мірі підсихання пасти збрискувати скло, але не сильно, бо вся паста стече як зі скла так і з фетра. Якщо треба, додам сюди детальні фото "прибамбасів" що у мене є і котрі не треба купляти і не можна ними до скла лізти. Ну якось так. |
Автор: | alex_b52 [ 07 жовтня 2020, 09:15 ] |
Тема повідомлення: | Полірування та шліфування автомобільного скла. |
Дякую за такий детальний розклАд процесу: щось подібне шукав по фарбуванню. Але щоб так по технології і детально, порівнюючи доцільність - не знайшов. Фото обов*язково якось кинь: ілюстрації доповнюють текст |
Автор: | Денис 2 [ 08 жовтня 2020, 19:14 ] |
Тема повідомлення: | Полірування та шліфування автомобільного скла. |
Почну з того, чим я нашкодив своєму лобовому склу, відповідно боронь Боже вас підходити з чимось подібним до скла: Приєднання файлів: З таким виробом теж не можна: Приєднання файлів: Ще на теренах інтернету можна знайти такий набір: Приєднання файлів: З цього набору можна використовувати тільки оправку та фетр. Абразив для скла не підходе, тільки нашкодить. Ну тепер що можна: Поліровальна машинка: Приєднання файлів: Комплект оправок: Приєднання файлів: Комплект фетру: Приєднання файлів: Комплект абразиву: Приєднання файлів: Сама поліроль, в моєму випадку порошок оксиду церія: Приєднання файлів: Ну головне це руки та терпіння. |
Автор: | Денис 2 [ 17 жовтня 2020, 17:56 ] |
Тема повідомлення: | Полірування та шліфування автомобільного скла. |
Сьогодні можу навести приклад шліфування та полірування заднього скла універсала. Машина не моя. Отаке скло було коли звернулись до мене. Фото всієї "краси" звісно не передасть. Подряпини були широкі та глибокі. Приєднання файлів: Приєднання файлів: Приєднання файлів: Таке скло стає під час шліфування: Приєднання файлів: Приєднання файлів: Приєднання файлів: Ну і кінцевий результат: Приєднання файлів: Приєднання файлів:
|
Автор: | tacha79 [ 17 жовтня 2020, 20:11 ] |
Тема повідомлення: | Полірування та шліфування автомобільного скла. |
Начитався я про таке полірування, а тут саме авто помив і є півгодинки для "руки чимось заняти". В наявності був поліроль тартел для кузова, який в тюбіках іде, намастюкав його на скло, трохи водички, хвилин 10 потер, і замітний результат, треба приділити більше уваги. Але полоси від щіток не прибрало, дуже глибокі, або треба довше терти. |
Автор: | Денис 2 [ 17 жовтня 2020, 20:35 ] |
Тема повідомлення: | Re: Полірування та шліфування автомобільного скла. |
tacha79 написав: Начитався я про таке полірування, а тут саме авто помив і є півгодинки для "руки чимось заняти". В наявності був поліроль тартел для кузова, який в тюбіках іде, намастюкав його на скло, трохи водички, хвилин 10 потер, і замітний результат, треба приділити більше уваги. Але полоси від щіток не прибрало, дуже глибокі, або треба довше терти. Ця робота заняла у мене, при наявності мінімального комплекту, майже 5 годин. Це стосовно "довше терти". |
Автор: | tacha79 [ 25 жовтня 2020, 19:34 ] |
Тема повідомлення: | Полірування та шліфування автомобільного скла. |
Спасибо, умеешь подбодрить. |
Автор: | Леон [ 25 жовтня 2020, 22:22 ] |
Тема повідомлення: | Re: Полірування та шліфування автомобільного скла. |
Рекомендації під назвою: "ЦАРАПИН ОТ ДВОРНИКОВ НА СТЕКЛЕ НЕ БУДЕТ ЕСЛИ ДЕЛАТЬ ТАК" |
Автор: | Леон [ 26 жовтня 2020, 14:52 ] |
Тема повідомлення: | Re: Полірування та шліфування автомобільного скла. |
У Дениса конкуренти з'явились |
Автор: | Денис 2 [ 26 жовтня 2020, 18:57 ] |
Тема повідомлення: | Полірування та шліфування автомобільного скла. |
А я фари не беру, так що нема конкуренції . Є по місту кому їх терти, а от вікна ніхто ще не робив, я перший. |
Сторінка 1 з 1 | Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |