Lada Syndicate Club
http://forum.lsc.org.ua/

Эх, дороги...
http://forum.lsc.org.ua/viewtopic.php?f=28&t=1588
Сторінка 1 з 1

Автор:  alex_b52 [ 19 жовтня 2016, 16:45 ]
Тема повідомлення:  Эх, дороги...

Цитата:
Мультимедійна платформа іномовлення України,19 жовтня, середа, 16:52

Уряд призначив Славоміра Новака новим керівником Державного агентства автомобільних доріг України.
Про це на засіданні Уряду сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, повідомляє кореспондент Укрінформу.
«Виконуючим обов’язки керівника Укравтодору пропоную призначити Славоміра Новака. Автодор потребує міжнародних знань. В Україні мають бути створені сучасні дороги, автобани. Фаховий рівень автодору має бути підвищений. Це екс-міністр інфраструктури Республіки Польща», - сказав Гройсман.
Як пише у Фейсбуці міністр інфраструктури Володимир Омелян, Новак – колишній міністр транспорту Польщі. Він очолював міністерство протягом двох років (2011-2013). Перед цим С.Новак очолював виборчий штаб кандидата в Президенти Польщі Б.Комаровського, був членом Сейму (2001-2005).
"С.Новак має надзвичайно великий досвід як управлінський, галузевий, так і політичний. Ця людина входила до близького кола Президента Польщі Б.Коморовського – великого друга України", - зазначає міністр.
Як він наголосив, протягом десятиліть компанія Укравтодор була джерелом корупції, об’єктом нарікань і зрештою – навіть глузування з боку громадян. Україна входить в еру нових доріг, нової інфраструктури, що має дати державі – зростання економіки, громадянам – безпеку, комфорт та нові стандарти життя.
"Не можна будувати нові дороги старим заіржавілим катком. Не можна перетворити Укравтодор на сучасну швидку європейську компанію, послуговуючись пост-радянським мисленням. Європейський керівник має наповнити Укравтодор європейським змістом", - наголосив урядовець.
Омелян розповів подробиці корупційного скандалу у Польщі за участі Новака: "Причиною скандалу навколо постаті С.Новака в Польщі став годинник вартістю $3,5 тис. І він у суді відстояв своє чесне ім'я згодом! Скандал в Польщі закінчився відставкою С.Новака з посади. В українських реаліях це взагалі історія фантастична. На сьогодні вона закрита".
Як він зазначає, міністерство інфраструктури стало першим, яке залучило незалежний високопрофесійний менеджмент з іноземним досвідом до управління державними монополіями: Укрзалізницею, Укрпоштою та Укравтодором.
Тільки шляхом швидких реформ, які здіснюються за європейським досвідом та європейською ментальністю, можна зробити прорив вперед.
"Україна не має часу робити реформи step by step. Нам потрібні не кроки, а стрибки з жердиною. Єдиний шанс – високопрофесійне незаангажоване керівництво державних компаній", - резюмує міністр.

Автор:  Некто [ 19 жовтня 2016, 18:32 ]
Тема повідомлення:  Эх, дороги...

Думаю ничего хорошего не будет

Автор:  nicolya [ 19 жовтня 2016, 18:37 ]
Тема повідомлення:  Эх, дороги...

Очередная лапша.

Автор:  Alik80 [ 27 вересня 2017, 18:11 ]
Тема повідомлення:  Re: Эх, дороги...

nicolya написав:
Очередная лапша.

Это точно!

Автор:  Леон [ 15 лютого 2018, 18:42 ]
Тема повідомлення:  Re: Эх, дороги...

Приєднання файлів:
дороги.jpg
дороги.jpg [ 166.55 Кб | Переглянуто 1432 разів ]

Автор:  Леон [ 06 квітня 2018, 09:57 ]
Тема повідомлення:  Эх, дороги...

Шведські фахівці в шоці від українських доріг
Шведські експерти з будівництва доріг проаналізували якість доріг в Україні і мають далеко невтішні висновки. Про це на прес-конференції заявив президент Міжнародного благодійного фонду «Діамант України» Дерек Поттомсон. «Ми в Одеській області проїхали сотні кілометрів. Дороги в Україні дуже погані. Потрібно все робити заново, потрібно змінити схему будівництва. Якщо в Україні нічого не зміниться, доріг у вас не буде. Ми готові допомогти, готові побудувати в Україні дороги. Але ми не розуміємо, чому нам досі ніхто не зателефонував і навіть не попросив результатів досліджень, які ми проводили абсолютно безкоштовно. Тих коштів, які виділяються у вас, достатньо, щоб зробити дороги шведської якості», – сказав Поттомсон. За його словами, чотири шведські компанії готові побудувати 800 км доріг в Україні, однак для цього потрібно, щоб керівництво держави проявило своє бажання. У свою чергу експерт з будівництва доріг Коні Седерхольм зазначив, що українські дороги найжахливіші з тих, які він бачив. «Я працюю у сфері будівництва доріг 35 років, але ніколи в житті не бачив таких жахливих доріг як в Україні. Асфальт, який лежить у вас, не відповідає нормам. Використано неякісний матеріал, він має замало клею, бетону. Неправильний і сам процес укладання асфальту. Там є чітка схема і її потрібно дотримуватись», – наголосив Седерхольм.

Источник: avtovod.org.ua

Автор:  Леон [ 30 квітня 2018, 22:26 ]
Тема повідомлення:  Эх, дороги...

сколько будет стоить проезд по автобанам в Украине
Мировой банк подсчитал, что украинцы вполне могут позволить себе плату за проезд по дорогам в размере 0,05 евро за километр (1,6 грн/км).При такой стоимости путешествие из Киева в Одессу по платной трассе обойдется вам в 790 гривен. Готовы платить? При условии, что дорога будет в идеальном состоянии, а оплата пойдет на ее обслуживание? EtCetera подсчитал, во сколько украинцу в будущем обойдутся автомобильные путешествия по родной стране.
ЗАЧЕМ НАМ КОНЦЕССИЯ? В конце февраля президент Петр Порошенко подписал закон, согласно которому дороги государственного значения можно будет передавать в концессию.
Концессия – это форма реализации проекта, в котором участвуют и государство, и частные инвесторы. Закон гласит, что можно передавать концессионеру право на строительство и дальнейшую эксплуатацию дорог государственного значения. Речь идет о строительстве исключительно новых дорог с обеспечением альтернативного бесплатного проезда.
СКОЛЬКО ДО ПОЛЬШИ? То есть, если сейчас дорога государственного значения проходит через населенный пункт и автомобилисты сталкиваются с проблемой пробок на въезде в город, то проект позволит обойти его и воспользоваться новой дорогой в объезд, но уже платной.
Первой концессионной дорогой станет дорога от Львова до украинско-польской границы. Стоимость проезда по ней будет составлять около 20 евроцентов (6,7 гривен) за километр. При протяженности пути от Львова до Краковца 84,4 км – поездка обойдется в 565 гривен. Это при том, что согласно исследованию Мирового банка, посвященного потенциальному развитию концессионых дорог Украины, на сегодняшний день более 5 евроцентов за 1 км жители Украины позволить себе не смогут.
ЧТО ПОЧЕМ? Одной из трасс, которую собираются сделать платной, станет трасса Киев – Белая Церковь. На этом довольно небольшом отрезке часто образовываются километровые пробки. Исходя из цены в 5 евроцентов (1,6 грн) за километр, полуторачасовая поездка обойдется в 137 гривен.
Доехать из столицы в Одессу по трассе протяженностью 484 км можно будет за 24 евро (791 грн). А если окружную дорогу вокруг Киева все-таки достроят, то за 200 км нужно будет заплатить 320 гривен (или 10 евро), хотя по расчетам департамента транспорта КГГА, такая дорога должна обходиться водителям в 100 гривен.
А КАК В ЕВРОПЕ? В Европе дороже всего проезд по платным дорогам обходится водителям в Швейцарии – от 23 до 55 евро, а виньетка на год (дорожный сбор, после уплаты которого соответствующий стикер лепится на стекло автомобиля и дает право на бесплатный проезд) стоит 34 евро.
Одни из самых дорогих автобанов – в Италии, здесь проезд по дорогам стоит от 5,8 евро до 55,5 евро. В Швеции в среднем плата за проезд составляет 48 евро, а в Финляндии проезд пока везде бесплатный.
Украинцы же не против платить, но только при условии, что дорога будет качественной.
https://etcetera.media/s-veterkom-i-dor ... raine.html

Автор:  Денис 2 [ 18 січня 2021, 13:33 ]
Тема повідомлення:  Эх, дороги...

І таких "геморойних" місць до біса багато. Ще можуть знаками такого начудить, що ніякій логіці не піддається.

Сторінка 1 з 1 Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/