Lada Syndicate Club

Український ВАЗ клуб
Сьогодні: 29 березня 2024, 11:41

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 32 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: ДЛЯ ФЛУДА !!!!
Непрочитане повідомленняДодано: 27 листопада 2018, 23:35 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Вітаємо із придбанням :drinks: (а зекономлені майже 3000 відчули якось корисно?)
За правильну передачу кольрів відповідають налаштування профілів. Але профілі завантажують не всі програми. Іще це залежить від чорнил, при зміні чорнила змінюються і відтінки.
Щоб не розслаблялись :jokingly:
https://wwm.ua/blog/cvetovoj-profil-cen ... fotografij
https://wwm.ua/blog/ocenka-kachestva-na ... -chernil-i
https://wwm.ua/blog/strujnaja-pechat-ot ... fessionala
https://wwm.ua/blog/himicheskij-sostav- ... oj-pechati
https://wwm.ua/blog/vlijanie-temperatur ... -printerov
Думаю поки досить щоб статаи майже профі :hi:
ps я профілями не користуюсь. Можливо так співпало, а можливо дійсно чорнила добре підібрані до принтера, поки все влаштовує без профілів.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ДЛЯ ФЛУДА !!!!
Непрочитане повідомленняДодано: 28 листопада 2018, 16:46 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Зекономлені гроші так само гріють душу, наче ти їх випадково знайшов :hahaha: Ну й накидав Ви мені, шановний, читанини! З усім цим розібратись - добряче впріти потрібно. "...профілі завантажують не всі програми..." Поки що не буду туди сунутись. Але збираюсь дзвонити на техпідтримку з приводу того, що надрукований текст чи картинка на папері 80г "проходять" наскрізь. В чаті магазину сказали, що потрібно змінити щось там в налаштуваннях друку і порадили передзвонити, коли буду поряд з прінтером. Будемо спілкуватись)


Востаннє редагувалось alex_b52 в 29 листопада 2018, 16:39, всього редагувалось 2 разів.

Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ДЛЯ ФЛУДА !!!!
Непрочитане повідомленняДодано: 24 грудня 2018, 16:22 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
alex_b52 написав:
Забрав, запустили. Зовнішній вигляд нормальний - такий собі кейс, без витребеньок - все тримається купи, поки що не скрипить. СНПЧ встановили в магазині і заправили. Налаштування з диску пройшло з першого разу. Порівняно із попереднім стареньким "кеноном", друкує набагато тихіше і швидше. Сканує, роздруковує. Хоча тут є питання: роздрукований після сканування файл трохи "блідніший" оригіналу. Сірого фону під текстом скан практично не бачить, або робить його синюватим. Можливо, потрібно буде це в налаштуваннях пошукати. Завтра спробую ще документ відсканувати: якщо "фейс" в друку не вийде синім, то я придираюсь. Це перші враження. Ще ж є фото друк, вайфай, карта пам"яті - теж буде цікаво спробувати. Але головне - вже є на чому роздруковувати реферати, учбові матеріали, документи і т.д. - для чого воно і бралося.
А на сьогодні - все))

Ну як там враження? Оправдав надії чи ні. Гроші друкує?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ДЛЯ ФЛУДА !!!!
Непрочитане повідомленняДодано: 25 грудня 2018, 10:57 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Леон написав:
Ну як там враження? Оправдав надії чи ні. Гроші друкує?

Грошей ще не друкую - з папером проблеми :pardon:
Взагалі то, по наворотах не поганий апарат. А з переливанням фарби в 14-денний термін проблема не вирішилась, так що здати його назад просто не встиг. Консультанти і номер мобільного записували, і обіцяли передзвонити - глухо все. Один якийсь хлопчина тільки на початку епопеї порадив налаштувати печать на "чорновик" і так працювати. Текст виходить сірим і незручним для читання. Оце і все. Нагадало це мені, як бабка до лікаря ходила:"Синку, спина болить - ходити важко, - ану нагніться: так спина болить? - болить... - ще нагніться... нижче... ще болить? - ні!- ось так і ходіть!" Запитав у менеджера, чому не пишуть на сайті в характеристиках, що принтер працює тільки з "важким" папером, а 80г для нього - промокачка. Пообіцяли додати в опис. Та хер там: розвели та й усе. Старий "кенон" до здиху гарно друкував, не переливав, аж поки головки не здохли. А тут - купився на рекламу. Знаю ж, що по акціях продають те, що зазвичай не дуже беруть. Але грамотність технічних консультантів мене просто потрясає:
- налаштуйте друк а "чорновик",
- не заливайте повні ємності чорнило - лише на половину,
- чи на одному рівні стоять СНПЧ і принтер?
Тануна: як ці причини впливають, якщо на "чрновику" воно НЕ ЛИЄ? До чого тут рівні заливки, місцеположення і т.д.? Після отриманих "вражень", фото навіть не пробував друкувати: ні настрою, ні бажання нема.
Якщо мені тепер доведеться купувати дорожчий папір для нормального друку, то виходить - крепко я зекономив на акції, йопсть...


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ДЛЯ ФЛУДА !!!!
Непрочитане повідомленняДодано: 25 грудня 2018, 15:09 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Олексію не сумуй, все буде добре. Почитай як влаштовані СНПЧ, принцип роботи і обсуговування. Як поступає чорнило і що на це впливає і думаю ти справишся. Ємності з чорнилами влаштовані так, що там завжди має бути однаковий рівень і тиск чорнил на головку, сосуд Маріотта. Можливо це порушилось і поступає багато чорнил.
Вирівняти рівень чорнил в маленьких відсіках, він повинен бути мінімальний. Після декількох сторінок наступить баланс. Можна спробувати опустити СНПЧ на декілька міліметрів нижче принтера (під принтер щось підкласти щоб він став вище) Але зазвичай вони стоять на одному рівні. Також в налаштуваннях принтера є різна якість друку з різною подачею чорнил. Правильно вибирати тип паперу, це дуже впливає. Якщо я в себе ставлю фотопапір і друкую на звичайному папері, то виходить як у тебе, все наскрізь мокре.
Тобто спочатку перевір три пункти - це рівень чорнил в маленьких відсіках, виставлений тип паперу і виставлену якість друку.
Сервіс таким займатись не хоче, для них принтер працює і все, а налаштування і вміння користуватись це пероблеми користувача.
Руководство по использованию СНПЧ для струйных принтеров https://wwm.ua/support/booklets
О балансировке давления на ПГ принтера https://mnogochernil.ru/news/snpch_ne_pechataet
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... hf0Q11F4qY


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ДЛЯ ФЛУДА !!!!
Непрочитане повідомленняДодано: 26 грудня 2018, 12:44 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Леон написав:
Олексію не сумуй, все буде добре. Почитай як влаштовані СНПЧ, принцип роботи і обсуговування.

Дякую, на свята займусь, неха поки так подрукує. Хочу ще купити "важчий" папір - може це взагалі така робота цього пристрою.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ДЛЯ ФЛУДА !!!!
Непрочитане повідомленняДодано: 08 вересня 2019, 19:27 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
alex_b52 написав:
Дякую. Уже зробив замовлення на той "епсон XP-342 с СНПЧ" на "ІнкСістем".
Залишається "дрібничка": щоб він працював - і буде щастя))

Олексію як там принтер? Гроші друкує?
Нещодавно відновлював друкуючу голівку подібну як у твого МФУ, зробив декілька фото дюз. Це ті малюсінькі дірочки через які чорнило плює на папір.
На фото вістря голки дуже гострої для порівнння.
Приєднання файлів:
DSCN14851.jpg
DSCN14851.jpg [ 131.7 Кб | Переглянуто 850 разів ]
Приєднання файлів:
DSCN14831.jpg
DSCN14831.jpg [ 140.44 Кб | Переглянуто 850 разів ]


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ДЛЯ ФЛУДА !!!!
Непрочитане повідомленняДодано: 30 квітня 2020, 18:33 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Доброго всім. Юра, є запитання по прінтеру. Вірніше, по заправці снпч системи "лінк". Вибач, вдома на компі немає програми, щоб вжати фото, тому даю зсилку.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=35&v=XoFBrdsn-oM&feature=emb_logo
На відео все гарно розказано, але є один нюанс. Велика пробка закриває заливний отвір, мала - доступ повітря. В робочому положенні, коли снпч стає вертикально, мала пробка на відео вставлена в квадратний отвір над значком принтера. В моєму принтері після покупки в магазині і їх заправки, мала пробка просто висіла в повітрі. Коли сьогодні доливав чорну фарбу, зробив як на відео: вставив малі пробки в квадратні отвори. А як правильно?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ДЛЯ ФЛУДА !!!!
Непрочитане повідомленняДодано: 01 травня 2020, 19:44 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
alex_b52 написав:
Доброго всім. Юра, є запитання по прінтеру. Вірніше, по заправці снпч системи "лінк". Вибач, вдома на компі немає програми, щоб вжати фото, тому даю зсилку.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=35&v=XoFBrdsn-oM&feature=emb_logo
На відео все гарно розказано, але є один нюанс. Велика пробка закриває заливний отвір, мала - доступ повітря. В робочому положенні, коли снпч стає вертикально, мала пробка на відео вставлена в квадратний отвір над значком принтера. В моєму принтері після покупки в магазині і їх заправки, мала пробка просто висіла в повітрі. Коли сьогодні доливав чорну фарбу, зробив як на відео: вставив малі пробки в квадратні отвори. А як правильно?

Правильно. Маленьки отвори при роботі мають бути відкриті.
Якщо зрозуміти як ця система працює, то все просто. Наприклад, якщо ти бачив поїлку для курчат
Приєднання файлів:
поилка.jpg
поилка.jpg [ 8.41 Кб | Переглянуто 630 разів ]

В банці високий рівень води, але вона не витікає, а в тарілці завжди є рівень води і він стабільний. От принтер п'є чорнила з тарілки.
"В серийных системах для домашних принетров используются сосуды Мариотта, позволяющие поддерживать постоянное давление на печатающую голову."
Приєднання файлів:
снпч1.png
снпч1.png [ 5.57 Кб | Переглянуто 630 разів ]

Приєднання файлів:
снпч.png
снпч.png [ 9.07 Кб | Переглянуто 630 разів ]

Тобто емність розділена перегородкою як на фото, принтер бере чорнила з маленької емності яка зверху зєднана з атмосферою і там завжди один рівень чорнил, а велика це запас чорнил і не витікають вони бо зверху щільно закрита заправочна резинова пробка і нема входу повітря. Є різні баночки, але всі заправляються так, щоб завжди при роботі в малій частині рівень чорнил був мінімальний.
У мене отвори зверху як на малюнку. При роботі великий отвір закритий, малий відкритий і в ньому стоїть фільтр від пилу. При заправці степлером пережимаю шлейф, закриваю малий отвір, відкриваю великий і заливаю чорнила. Після заправки закриваю великі отвори і після цього відкриваю малі і вставляю фільтри повітря. Якщо випадково рівень чорнил в малій половині підвищився, то закриваю пробки, нахиляю баночки і чорнила перетікають у велику половину.
Приклад заправки різних систем


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ДЛЯ ФЛУДА !!!!
Непрочитане повідомленняДодано: 02 травня 2020, 07:59 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Дякую. Система зрозуміла з часів автопоїлки для курчат в босоногому дитинстві. Але раніше у мене було снпч з двома отворами. Тепер їх три. Тому й перепитав. Два малих. І значок друкуючого принтера під одним із них - квадратним. Під іншим, круглим - малюнок авто. Отже одне робоче, а друге - транспортне. По логіці. Мабуть, квадратний отвір для того, аби силіконова пробочка в робочому режимі не телемпалась позаду.
Ще раз дякую за відповідь.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 14 жовтня 2020, 21:56 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Є донори МФУ різних моделей на запчастини, якщо кому щось цікаво звертайтесь, можливо щось підберемо.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Все про принтери та "МФУ"(БФП)
Непрочитане повідомленняДодано: 10 лютого 2021, 10:19 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Доброго всім.
Юра, є запитання: принтер перестав друкувати. Все той же новий "Епсон XP-342 с СНПЧ" на "ІнкСістем", два роки з копійками йому (стор.1). Як мені вже тепер пояснили мої "користувачі", кольори пропадали поступово, а коли вже і чорний колір "завис", забили тривогу. Мене зробити чсистку ні разу не попросили, самі теж не робили. Залишилось кілька рисочок синього і пару штришків жовтого. Все. Зробив читску головки. Після сьомого сеансу, на контрольному зразку чітко друкують тільки чорний і синій колір. Червоний теж, майже повністю, з двома пропусками штришків в одних і тих же місцях. Жовтий - багато пропусків, теж стабільних в основному. На "кеноні" в налаштуваннях була "глибока очистка", яка завжди мене виручала. Тут такої нема, далі чистити вже якби сенсу не має. Чи є?
Якесь рішення є в домашніх умовах, чи нести принтер в сервіс?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Все про принтери та "МФУ"(БФП)
Непрочитане повідомленняДодано: 10 лютого 2021, 12:48 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Ще одне питання: фарба за два роки може якось загустіти чи дати осад? Чорну вже доливав, а кольорова ще "рідна".


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Все про принтери та "МФУ"(БФП)
Непрочитане повідомленняДодано: 10 лютого 2021, 13:38 
Офлайн
крестный атэц
Аватар користувача

З нами з: 17 лютого 2014, 04:00
Повідомлень: 1426
Звідки: Вільна Україна
Has thanked: 226 times
Been thanked: 208 times
Имя по паспорту: РомчеГ :)
Авто: 2107
Трохи зі свого досвіду.
Теж був принтер з рідкими фарбами. Не часто користувався і з часом помітив теж що фарби тускніли. Виявив що вони типу як загусли. Був знайшов "рем.комплект", пробував залити. Нічого не дало. То пилиться той принтер вже не один десяток років...


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 10 лютого 2021, 16:30 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Да, Рома - вмієш ти підбадьорити :hahaha: Мій попередній "кенон"-струйнік теж був знайомому на запчастини відданий. Якщо не на смітнику вже.
Сьогодні принтер друкує чорною фарбою і якось друкує кольорові картинки. Хотілося б знати, чи можна його довести до кондиції в домашніх умовах. Чекаю на консультацію нашого гуру Юри.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 32 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 16 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB