Lada Syndicate Club

Український ВАЗ клуб
Сьогодні: 29 березня 2024, 01:19

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 70 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5  Далі
Автор Повідомлення
Непрочитане повідомленняДодано: 21 грудня 2022, 12:59 
Офлайн
LSC VIP
LSC VIP

З нами з: 05 березня 2014, 01:29
Повідомлень: 360
Звідки: KyivCity
Has thanked: 27 times
Been thanked: 36 times
Имя по паспорту: Жека
Авто: ВАЗ 2110 8v з Волині
Леон написав:
Вимикається при зниженні напруги на акумуляторі 10,2В. Для мого лужного акумулятора це добре, а для свинцю повний нуль. Потрібно розряд для свинцю контролювати по вольтметру, бо така напруга для свинцю швидка смерть. Юзаємо далі. Прикольна штука, мені подобається якщо не згорить :pardon: . Котел працює взагалі без питань.


От тут і є проблема. Тут би тещю навчити клми зарядки і розетку підключати. А мультиметр - це сопромат для неї.
Я на свинці і хочу підвищити порог спрацювання захисту з 10.2 до 11.9-12.1, щоб не висадити акум в нуль. В інверторі є контролер заряду, як би він був з ручними налаштуваннями, було б круто, або в розрив впаяти такий контролер окремо. Що думаєш?

_________________
Зробимо країну краще!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 23 грудня 2022, 23:57 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Все можна зробити, але потрібно розумітись в цьому. Інвертори різні, схеми різні, неможна ткнути пальцем в небо і готово.

Стосовно тещі тут все просто, якщо хоче користуватись нехай робить. Не хоче, нехай так сидить. Наприклад купив ти мобільний, а користуватись не хочеш, то хто тобі лікар. Купив автомобіль, а їздити не хочеш, ноги в руки і вперед.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 26 грудня 2022, 23:09 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Вчора відвіз родичам і підключив систему із свинцевого автомобільного акумулятора 110Аг EFB, синусного інвертора 600Вт, автоматичної автомобільної зарядки і світлодіодної лампи 12-24В 9Вт. Лампу підключив від акумулятора проводом шввп 0,75 через наружний вимикач, підвісив на штатну люстру. Від інвертора живиться лише котел, освітлення вмикається незалежно. Акумулятори типу EFB розраховані на автомобілі старт-стоп. У них пластини товстіші, краще витримують розряди. Кажуть такі акумулятори більш живучіші. Але свинець для довгого життя не рекомендують розряджати більше половини. Така система спокійно буде живити котел приблизно 5-6 годин. По затратах вийшло до 8000грн з доставками і всіма затратами.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 27 грудня 2022, 23:33 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Lee написав:
Я на свинці і хочу підвищити порог спрацювання захисту з 10.2 до 11.9-12.1, щоб не висадити акум в нуль. В інверторі є контролер заряду, як би він був з ручними налаштуваннями, було б круто, або в розрив впаяти такий контролер окремо. Що думаєш?



Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 09 січня 2023, 23:28 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 09 березня 2014, 21:24
Повідомлень: 631
Звідки: Киев
Has thanked: 38 times
Been thanked: 79 times
Имя по паспорту: Сергей
Авто: Kia Ceed
Я поки в дитячій для учнів підключив ДХО на акум 7а від безперебійника, реально хватає на тиждень по 3-4 години в день, десь робочий діапазон 12,7-11,8 В виходить.
В іншій кімнаті взяв акум 60 А і пару світлодіодних модулів (ті які по 3 штуки разом) + ДХО, вже десь з місяць працює також 3-4 години в день, ще не заряжав.
Потихеньку морально готуюсь на інвертор, але хочу щоб холодильник тянув, тому їхніми цифрами треба 2200-2400 W. На холодильнику написано 300 Вт і 0,9А, ну і телевізор також потім туди всуну.
ДХО залишились ще від десятки, туди так і непоставив, два роки пролежали, ждали свого часу.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 11 січня 2023, 11:46 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Вчора надибав в групі "Продавалочка" такий інвертор, як ми всі тут - хто вже має, хто ще очікує - за 2500грн. А я чекаю із китаю, здається за 2200грн. На сьогодні, із грудня місяця, він тільки у них ніби таможню пройшов. Приїде, мабуть, в березні.
Та це так, до слова. Юра, запитання як до профі: в звичайний комповий безперебійник, замість штатного акумулятора, можна кинути провода від звичайного автомобільного акумулятора 12В - для живлення роутера і ноутбука? І, якщо так можна, то чи це щось дасть, крім швидкого "гаплика" для акумулятора?
Вчительці потрібно викладати уроки, а світла йок. Ноут має, роутер є, живлення нема. Як вийти із ситуації?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 12 січня 2023, 00:44 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Звичайний комп'ютерний безперебійник можна підключати до автомобільного акумулятора. Для цього потрібно
1. Поставити кулер (вентилятор) для охолодження трансформатора і радіаторів безперебійника viewtopic.php?f=50&t=5367#p32873 (безперебійник штатно розрахований лише на декілька хвилин роботи щоб коректно завершити роботу комп'ютера)
2. Заряджати автомобільний акумулятор автомобільною зарядкою. (штатна зарядка безперебійника видає значно менше 1А зарядного струму і занижену напругу).

Ноутбук має свій акумулятор, від якого він може працювати. Роутери часто мають напругу живлення 12В і спокійно підключаються напряму до 12В акумулятора. Потрібно лише підходящий штекер і кусок провода.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 12 січня 2023, 00:54 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
alex_b52 написав:
Вчора надибав в групі "Продавалочка" такий інвертор, як ми всі тут - хто вже має, хто ще очікує - за 2500грн. А я чекаю із китаю, здається за 2200грн.
Дорогувато захотіли 2200. Він тепер навіть після подорожчання 1715 коштує. Може хіба інша модель. Доставка приблизно 3-4 тижні не більше.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 12 січня 2023, 11:26 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Та вже як є. Замовляв в грудні, був ажіотаж і подорожчання. Колись доїде. Поки буду пробувати від акума ноут з роутером заживлювати. Побачимо, на скільки в такій обв'язці вистачить свинцевої 60-ки.
Дякую, Юра.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 12 січня 2023, 16:02 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Не хочу Олексія засмучувати, але не можу спокійним бути коли трохи його дурять.
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/inverto ... QGLv3.html
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/nvertor ... QBPzW.html
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/nvertor ... QFbrb.html
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/tatalik ... QEnIH.html
і так далі.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 16 січня 2023, 11:15 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Дякую, вже "надурили": приїхало "щастя" з китаю. Та й таких цін, як в зсилках, на ОЛХ в грудні навіть приблизно не було. Це зараз уже інверторами накидаються на всіх кутках: понавиписували і перепродують, ситуація як з генераторами.
Ще не підключав: потрібно акуми додому позвозити. Але тепер думаю: як встигати заряджати одним зарядним два акуми за дві години? Єдина ідея на сьогодні - навчу кота: може встигне трохи підзарядити вдень, коли 12/14 світло дадуть, а я вже ввечері якось підловлю ще дві годинки))


Приєднані файли:
437.jpg
437.jpg [ 86.06 Кб | Переглянуто 239 разів ]
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 16 січня 2023, 22:00 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Я робив систему, де інвертор і зарядка підключені постійно. На клемах крокодили інвертора, а поверх крокодили зарядки. Інвертор вмикається клавішою. Вони можуть працювати в парі у всіх комбінаціях. Зарядка автомат і може заряджати коли з‘явиться електрика без присутності гоподаря. Якщо електрику вимикають постійно, то нема потреби все перепідключати кожного разу. Це потрібно жити коло акумулятора.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 17 січня 2023, 10:43 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Я свою автоматичну зарядку, разом із старим акумом, сину віддав. Він його під освітлення прилаштував. Потрібно було тоді дві зарядки взяти. А я собі позичив "в тимчасове користування" звичайне зарядне, з минулого життя: з амперметром і вольтметром та ручним налаштуванням. Автоматичне зарядне - це добре, але хіба пробки на банках відкручувать не потрібно під час самого процесу?
П.С. Учора повертав гроші тому, хто замовляв для мене інвертор з Алі. Виявилось, що я йому скинув зсилку на продавця, де ціна була 2200грн., а він знайшов такий самий прилад у іншого - за 1700грн. - і виписав. Приємний сюрприз. Доставка, якщо судити по наклейках, зайняла 16 днів. Але від заявки до відправки було ще два тижні.


Востаннє редагувалось alex_b52 в 18 січня 2023, 12:19, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 17 січня 2023, 11:56 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Пробки викручувати не потрібно. На автомобілі вони ж не викручуються. Нормальний зарядний пристрій вміє обмежувати струм і напругу. Штатна вентиляція акумулятора справляється.
Викручують лише коли акумулятор кип‘ятять як чайник. Це можливо на допотопних зарядках і навмисно на ручних зарядках.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 17 січня 2023, 15:16 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Я так контролюю через пробки на ручному зарядному - кипить чи ні, особливо старий акумулятор. На авто не знаю, чи доходить до кипіння, ніколи не дивився. При звичайній зарядці малим током на ручному зарядному тільки ледь-ледь проскакують бульбашки, розміром як мак. Так дійсно вистачить звичайної вентиляції. Ручне зарядне просто так залишати постійно ввімкненим не наважуюсь: хто зна, що там буде в налаштуваннях. Щоразу виставляю вручну при зарядці. Автоматичне само підлаштується під заряд аку-ра, а це не вміє.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 70 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB