Lada Syndicate Club

Український ВАЗ клуб
Сьогодні: 28 березня 2024, 22:00

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 70 повідомлень ]  На сторінку 1, 2, 3, 4, 5  Далі
Автор Повідомлення
Непрочитане повідомленняДодано: 03 грудня 2022, 09:42 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Вирішив створити окрему тему щоб в одному місці обговоровати і ділитися досвідом.
Розповім для початку як ми виживаємо. Електроенергію вимикають по графіку 2-3 рази на добу на 4-6 годин плюс аварійні відключення зверху. Після останнього масованого обстрілу півтори доби не було електрики.
Що в мене було до війни:
- комп'ютерний безперебійник 600Ва
- для котла онлайн ДБЖ Аріана 800М Одеса (у нас якість напруги завжди була жахлива, тому для котла довелось придбати одразу після встановлення котла)
- автомобільний акумулятор той що зняв з авто після заміни
- два лужних акумулятори по 6В 160А ті що в поїздах використовують
- побутовий ліхтар авірійний (на багато світлодіодів плоский прямокутний) я його переробив на літійові акумулятори, може світити дуже довго.
- декілька налобних ліхтариків
- акумулятор електровелосипеда літієвий 60В 29Аг
- акумулятори електровелосипеда свинцеві 12В 12Аг 3шт
- декілька зарядних пристроїв для різних видів акумуляторів.
- декілька повербанків для телефонів

На кухні поставив 12В акумулятор і лампочку 12В цоколь Е27 через вимикач. Все навісним способом. Світить дуже ярко з максимальним ККД. Нічого не купував, все лежало в кладовці і гаражі.
Приєднання файлів:
photo_2022-10-29_14-42-13.jpg
photo_2022-10-29_14-42-13.jpg [ 27.98 Кб | Переглянуто 265 разів ]

Приєднання файлів:
photo_2022-11-11_20-19-041.jpg
photo_2022-11-11_20-19-041.jpg [ 71.64 Кб | Переглянуто 265 разів ]

Щось приготувати, або поїсти можна в будь який час. Кухня живе. Добре що газ є
Акумулятор заряджаю зарядкою по мірі розряду і наявності електрики. Стараюсь завжти тримати зарядженим.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 03 грудня 2022, 10:11 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Для інтернету і заживлення квартири притягнув із гаража лужні акумулятори
Приєднання файлів:
photo_2022-11-11_20-19-10.jpg
photo_2022-11-11_20-19-10.jpg [ 83.04 Кб | Переглянуто 264 разів ]

Вони величезні і потрібна специфічна зарядка 32А 16В. Такої звичайно нема. Взяв звичайний інверторний зварювальний апарат, на мінімальних струмах заряджає на ура. Контролюю заряд по кипінню електроліту і напрузі на банках. Поставив їх в тамбурі коло вхідних дверей. При кипінні виділяється водень. Потрібно тотримуватись всіх правил безпеки при роботі з акумуляторами, бо це дуже агресивні рідини і вибухонебезпечні гази.
Для інтернету мені потрібно заживити два роутери, мій і загалонобудинковий.
Порядок підключення квартири:
вимикаю коло лічильника зовнішню мережу (щоб не засвітити весь мікрорайон :hahaha: ), вимикаю холодильник, морозилку, котел, мікрохвильовка, пралка табу, і все непотрібне з розеток. Включаю компютерний безперебійник від акумуляторів і подовжувачем вилка-вилка з'єдную безперебійник і найближча розетка в стіні. Все, вся квартира під напругою. Працює освітлення на світлодіодних лампах, інтернет, WIFI.
Два роутери споживають 30-40Вт
лампи в коридорі по 5Вт кожна (дві групи 2+3)
комп'ютер (коли потрібно) 40-60Вт процесор і3 6100 з інтегрованою графікою. Монітор яскравість на мінімум. Всі ігрові відеокарти нафіг, вони жеруть по 350Вт. Телевізор 32" 120-150Вт табу.
Навантаження міряю китайським ваттметром
Приєднання файлів:
photo_2022-11-11_20-19-20.jpg
photo_2022-11-11_20-19-20.jpg [ 71.16 Кб | Переглянуто 264 разів ]

Форма сигналу компютерного UPS апроксимована синусоїда
Приєднання файлів:
photo_2022-11-11_20-19-07.jpg
photo_2022-11-11_20-19-07.jpg [ 71.8 Кб | Переглянуто 264 разів ]

Вона не підходить для двигунів (холодильник, насос котла, мікрохвильовка і т.д) та трансформаторів (старі блоки живлення і т.п) Решті сучасних приладів по барабану.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 03 грудня 2022, 10:32 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Для живлення кола опалення використовую синусний інвертор Аріана-800 лише коли дуже довго нема електники. За 4-6 годин у мене температура знижується максимум на 2 градуси, тому поки нема потреби. Квартира досить тепла. Все вмикається в ручну, мені так зручніше і все контролюється. Інвертори на ХХ (холостому ходу) досить багато споживають. Комп'ютерний близько 1А, для котла близько 2А. Тобто вони без підключеного навантаження можуть легко посадити акумулятор.
Форма сигналу синусного ДБЖ
Приєднання файлів:
photo_2022-11-11_20-19-13.jpg
photo_2022-11-11_20-19-13.jpg [ 57.19 Кб | Переглянуто 262 разів ]

В звичайних умовах блекауту горить на кухні лампа 12В 9Вт від окремого акумулятора і заживлені два роутери для інтернету 40Вт від компютерного ДБЖ. Можна вмикати світло при потребі в кімнатах щось взяти, або в туалет сходити. Всі сидять або на кухні, або в телефонах. Дружина користувалась комп'тером протягом 6 годин, акумуляторів вистачіло. Як настільна лампа виручає великий світлодіодний фонар з романтичною назвою Яйла :hahaha: YJ-6812 перероблений під літій.
Приєднання файлів:
411.jpg
411.jpg [ 61.59 Кб | Переглянуто 262 разів ]


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 03 грудня 2022, 11:12 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Стосовно інверторів, на які я давав посилання. Я замовив синенький 1600 (600Вт), ще не прийшов. Як прийде, протестую і відпишусь.
Мені 600Вт вистачить. Кому потрібно більше, замовляйте потужніший. Але майте на увазі що при 600Вт із 12В акумулятора струм 50А. Для нормальної роботи потужного інвертора потрібно 24В і більше. Якщо приватний будинок і багато критичних споживачів, то можна 2 акумулятори по 12В послідовно 24В. Інвертор 24-220 і можна жирувати.
Електровласники дрібної електротехніки використовують АКБ своїх коней. Майже у всіх вони літієві. Там батареї від 36В до 70В, з відповідним інвертором непоганий результат.
Акумулятор придбав сестрі Vega EFB 6CT-110 R+Westa. https://avtokum.com/product/akkumuljato ... 0-rwesta-/ Акумулятори гребуть як не в себе, ціни ростуть щодня.
Технологія EFB це для частих старт-стоп. У них потовщені пластини, які розміщені в спеціальних конвертах. Вони більш витривалі, довговічніші і не так бояться глибоких розрядів.
Мої ДБЖ (комп'ютерний і Аріана для котла) розряджають акумулятор до 11В і вимикаються. Хоча мені потрібно до 10В для лужних АКБ. До скількох інвертори розряджають не знаю. Але якщо свинцевий акумулятор одразу зарядити, то 10В йому не страшно. Адже це під навантаженням, а не НРЦ (нормально разомкнутая цепь).
Приєднання файлів:
fgdgdrfd.jpg
fgdgdrfd.jpg [ 68.85 Кб | Переглянуто 261 разів ]

Заміряти потрібно перевіреним мультиметром (а не як в мого сусіда похибка 20В)
Також потрібно дивитись максимальну напругу заряду, вона в різних технологій акумуляторів різна. ДБЖ із встроєною зарядкою дають різний струм і різну напругу. За цим потрібно слідкувати, бо буде або недозаряд, або перезаряд. Тому я заряджаю вручну.
Купувати гелевий, або АГМ зараз не бачу сенсу. Віддати 15000грн на одну зиму. Війна не вічна, і зима коротка. Акумулятор псується навіть коли він не використовується.
Я для себе вирішив користуватись тим що є, або автоакумуляторами. А якщо купити той що можна використати в майбутньому на своєму автомобілі, так взагалі зер гут. Ми ж не блондинки, а автовласники (маслопузи :hahaha: ), які вміють поводитись з автомобільними АКБ і зарядками.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 03 грудня 2022, 11:25 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Також хочу добавити про комп'ютерні ДБЖ, вони не розраховані на довготривалу роботу, дуже гріються при навантаженні, тому потрібно встановлювати примусове охолодження. Я зняв верхню кришку і на місце де стояв акумулятор вставив комп'ютерний кулер. Підключив до живлення 12В акумулятора. Так і стоїть напіввідкритий, кулер охолоджує трансформатор і силові ключі.
Ось приблизно як це виглядає в середині
Приєднання файлів:
photo_2022-12-03_10-18-16.jpg
photo_2022-12-03_10-18-16.jpg [ 73.31 Кб | Переглянуто 261 разів ]

Така електростанція у мене стоїть. Трохи заважає, але це дрібниці порівняно з війною.
Приєднання файлів:
photo_2022-12-03_10-18-22.jpg
photo_2022-12-03_10-18-22.jpg [ 104.06 Кб | Переглянуто 261 разів ]

Перемога буде наша. Слава Україні. Слава Героям.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 03 грудня 2022, 11:42 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
alex_b52 написав:
Тільки що подзвонив у той магазин, про який писав Юра: запитав за акумулятори. Усьо, немає українських 100А взагалі ніяких і прогнозів нема. Залишились якісь словенські на 100А, але вже по 5000грн. Піду завтра в епіцентр - хоч якусь 60А візьму дітям на освітлення.

Запитай тут https://voltex.com.ua/car-battery?sort= ... 2C110Ah%5D
https://akb24.com.ua/uk/avtomobilnye-ak ... t-65-a-ch/
Є інтернет магазини та склади, де запаси АКБ більші і перелякані пересічні перехожі туди не забігають. Гугл в поміч.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 03 грудня 2022, 21:31 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Заміряв струми із комп'ютерного UPS. При навантаженні 40Вт 220В із акумулятора 13В споживається 7А. ККД 44%. Може при більшому навантаженні збільшується, але враховуючі те, що йому потрібно примусове охолодження, то енергії в тепло іде дуже багато.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 05 грудня 2022, 01:30 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
При використанні автомобільного акумулятора для резервного живлення рекомендують знижувати щільність електроліту поскільки акумулятор стоїть в теплому приміщенні. При меншій щільності знижується сульфатація пластин. Також знижувати напругу заряду щоб не було кипіння і газовиділення.
Приєднання файлів:
АКБ котла.JPG
АКБ котла.JPG [ 50.44 Кб | Переглянуто 250 разів ]


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 05 грудня 2022, 10:44 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Дякую: якщо не дипломна, то, як мінімум, курсова по електротехніці)) Багато корисної інформації, якою ще можна встигнути скористатись, з огляду на шалено ростучий дефіцит і ціни. Шкодую, що сам колись упустив цю тему в інституті.
По темі своєї підготовки. До Юри мені далеко в цьому плані, але.
Зарядне придбав: viewtopic.php?f=24&t=5355&view=unread#unread
Кухня освітлена світлодіодною лампою від старого акумулятора - вже десь писав про це.
Із старих акумуляторних дешевих ліхтариків на світлодіодах зробив кілька чергових "свічок" на один пальчик і поклав на поличках біля дверей в різні кімнати і приміщення.
Що до опалення. Інвертор мені повинні замовити на АЛІ по твоїй зсилці: мають дати результат по замовленню.
Оплатив тільки що (також по твоїй зсилці на автокум) два Vega Limited Edition 60 L+. Акумуляторів по технології EFB уже не було, хоча й хотілося. Та й взагалі: українських дешевих акумів у них вже нема. Чому взяв два? Якщо для котла буде газ і періодично світло, з'єднаю паралельно і поставлю на інвертор. А якщо газу не буде - підуть на дві сім'ї на освітлення. Крім того, дві 60-ки потім чи використати, чи продати буде простіше, ніж одну 100-ку. У них пусковий ток 600А: можливо поставлю один на авто. На моєму зараз 450А - важко йому взимку.
Купив також світлодіодну стрічку 9Вт/1м кілька метрів, зажими на клеми - буду розводку робити і вимикачі ставити, поки трохи часу з'явилось.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 06 грудня 2022, 15:10 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
alex_b52 написав:
Оплатив тільки що (також по твоїй зсилці на автокум) два Vega Limited Edition 60 L+. Акумуляторів по технології EFB уже не було, хоча й хотілося. Та й взагалі: українських дешевих акумів у них вже нема.

Цитата:
Vega Limited Edition 60Ah R+ 600A

Необслуживаемая батарея класса "Premium" Vega Limited Edition 60Аh R+ 600A, изготовлена украинским заводом "Веста-Днепр". При производстве аккумулятора применяются новейшие технологии и разработки. Если Вы хотите чтобы автомобиль заводился даже при самых сложных климатических условиях (от -30 до +40 градусов), то Vega 60Ah R+ 600A именно то, что Вам нужно.

Почему стоит выбрать аккумуляторную батарею Vega Limited Edition 60Ah R+ 600A:

- легкий и быстрый запуск авто при любых погодных условиях;

- срок службы АКБ более пяти лет;

- не требует долива жидкости (аккумулятор полностью необслуживаемый);

- повышен пусковой ток (600А);

- уникальная крышка с встроенным пламегасителем, что обеспечивает пожарную безопасность


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 06 грудня 2022, 16:39 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Юра, оце почитав я все і черговий раз пересвідчився який же ти

Я в доброму сенсі. Молодець!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 07 грудня 2022, 11:33 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Дякую хлопці. Вважаю що в цю тяжку годину ми маємо підтримувати один одного чим можемо і нашу армію також. В єдності наша сила.
Ми не можемо знати все, але кожен з нас щось знає і вміє, має якийсь досвід, і поділившись цим ми здолаємо всі негаразди і наблизимо нашу перемогу.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 07 грудня 2022, 12:50 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Краще і не скажеш.
Lee написав:
Ще питання, я чув, що звичайний акум бажано не розряджати нижче 30%. Це скорочує його ємність та життєвий цикл. Інвертор розряджає Акум до 10-10,5вольт, що майже повністю. Ніхто не думав, як можна обмежети напругу відключення на рівні 11-11,5 вольт?

Цікаво, що скаже на ці цифри наш Юра. Я читав, що мінімум 12,1В напруги - і вже потрібно заряджати. При повному заряді на моєму зараз показує 12,8 вольт. Зазор зовсім малий і, при постійному побутовому використанні акумуляторів, потрібен постійний контроль.


Востаннє редагувалось alex_b52 в 09 грудня 2022, 11:50, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 08 грудня 2022, 11:17 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Є різні свинцеві акумулятори з різною хімією і різними властивостями, різної якості виготовлення. Одні витримують глибокі розряди інші ні.
Інвертори і ДБЖ теж є різні, з різною напругою і струмом роботи з АКБ. За звичай ДБЖ розраховані на постійну і довготривалу роботу з акумулятором, тому в них режим роботи "щадящий". Інвертори розраховані на рідкотермінову роботу і налаштовані висмоктати все під нуль з акумулятора.
Якщо розряджений інвертором акумулятор до 10В одразу поставити на зарядку, то нічого страшного не відбудеться. У розрядженого акумулятора з часом проходить сульфатація пластин. Це процес повільний і поступовий. Один акумулятор може тиждень стояти розрядженим, інший місяць. Але кожний отримає певну шкоду. Також залежить від зарядки. Якщо процес зарядки проходить з десульфатацією, то АКБ вертаєтьсяч до життя краще. Акумуляторам шкідливі глибокі розряди, навіть літієвим.
Всі свинцеві АКБ мають характерні риси.
-На них негативно впливають глибокі розряди.
-У них невеликий ресурс (300-800 циклів)
-Електрорушійна сила зарядженого акумулятора 2,1...2,3 В;
-Електрорушійна сила розрядженого акумулятора 1,7...1,8 В;
-ККД до 80%;
-Саморозряд на добу 1...2%
-Відносно довго заряджаються. Це пов'язано із хімічними процесами при заряді.

Однозначно відповісти на запитання не можна. Потрібно співставляти характеристики вашого акумулятора з характеристиками вашого інвертора чи ДБЖ і робити висновки. Гадання на кавовій гущі не продовжить життя вашого акумулятора. Для довготривалого життя вашого акумулятора йому потрібно забезпечити нормальні умови експлуатації. А для цього потрібно їх просто прочитати і виконувати.

Стосовно зміни напруги розряду АКБ інвертором, то в більшості приладів це зробити можна, але для цього потрібно розбиратись в електроніці і схемотехніці певного напрямку. Якщо це зашито в контролері, то в домашніх умовах змінити не можна.


Особливості заряджання свинцево-кислотного акумулятора. Час заряджання позначено на горизонтальній осі. По вертикальних осях: напруга (один елемент та батарея 12 В), струм (у частках від ємності та в амперах; тут для батареї 40 Агод), ступінь заряду (у відсотках).
Приєднання файлів:
IUoU.png
IUoU.png [ 140.96 Кб | Переглянуто 216 разів ]

Тепер своїми словами на прикладі зарядки Олексія. Підключили зарядку до акумулятора, вона 5 амперами заряджає акумулятор. Напруга поступово по мірі заряду піднімається до 14,5В. Далі напруга стоїть стабільно 14,5В протягом двох годин, струм при цьому повільно падає з 5 ампер до наприклад 0,5-1 ампера. Акумулятор насичується і повільно кипить при цьому. Далі зарядка переходить в режим збереження, напруга заряду зменшується до 13,6В і так тримається. При цьому акумулятор не кипить, але підтримується в зарядженому стані і компенсується саморозряд.
По такому алгоритму працюють автоматичні зарядки і ті що в ДБЖ також.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Непрочитане повідомленняДодано: 09 грудня 2022, 10:43 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Леон написав:
...Тепер своїми словами на прикладі зарядки Олексія. Підключили зарядку до акумулятора, вона 5 амперами заряджає акумулятор. Напруга поступово по мірі заряду піднімається до 14,5В. Далі напруга стоїть стабільно 14,5В протягом двох годин, струм при цьому повільно падає з 5 ампер до наприклад 0,5-1 ампера. Акумулятор насичується і повільно кипить при цьому. Далі зарядка переходить в режим збереження, напруга заряду зменшується до 13,6В і так тримається. При цьому акумулятор не кипить, але підтримується в зарядженому стані і компенсується саморозряд.
По такому алгоритму працюють автоматичні зарядки і ті що в ДБЖ також.

Дякую, Юра. Зарядне дійсно саме так працює: спостерігав за його роботою. Першого разу, коли підключив його на звичайний режим роботи до старого акм-а, той сильно закипів буквально через хвилину. Перемкнув на режим "ремонту" - зарядка імпульсами 0,12А. Заряджався 6-8год., уже точно не пам'ятаю, але довго. Показав повний заряд. Банки під час зарядки ледь-ледь кипіли. Що цікаво: щільність електроліту, після відновлення акум-а на цьому режимі, у всіх банках вирівнялась до 1,26/1,27. Після трохи користування освітленням, поставив акум-р дозаряджатись вже звичайним режимом: все було саме так, як ти описував. Банки тепер теж ледь-ледь киплять. Зарядив і залишив ще на дві години ввімкненим після повного заряду: як пише інструкція.
Що до інвертора. Читав відгуки про той синій, що ти зсилку давав (мені його так і не замовили, буду замовляти сам): або китайці наліпили всіх підряд відгуків під один малюнок, або дійсно - кому що попало. Хоча, з практики знаю, що старі побутові газові котли (років 10+) переносять похибки в синусоїді краще, ніж котли новіших випусків. В старих котлах трансформатори стоять в схемах, а імпульсні кривих синусоїд вже бояться. Можливо, саме тому де-які люди і заземляють інвертори.
П.С. Цілком згоден з постом Дениса. Юра, коли купиш круту іномарку - а ти її точно купиш! - не покидай наш форум. В кого ж ми будемо консультуватись по електроніці? )) Особливо де-які "чайники", для яких розводка ПТФ і підігріву дзеркал була "вершиною Евересту" в електрообладнанні авто! (я про себе :pardon: ) :hahaha:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 70 повідомлень ]  На сторінку 1, 2, 3, 4, 5  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB