Lada Syndicate Club

Український ВАЗ клуб
Сьогодні: 19 березня 2024, 09:21

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 429 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 16 грудня 2020, 22:25 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2614
Has thanked: 339 times
Been thanked: 464 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Почни з простого, але так щоб точно. Наприклад міняєш ВВ провода, а ти впевнений що вони справні? Так само свічки і т.д. Перевір підсос повітря, ДМРВ, РХХ, компресію, форсунки. Тут або самому копати послідовно і наполегливо, або віддати фахівцям із конкретним завданням щоб була як дзига. Є цікавий канал по ремонту саме наших авто, можна звідти багато почерпнути. Вони тепер на окупованій території лишились, але таким майстрам я би свій автомобіль довірив. https://www.youtube.com/c/%D0%90%D0%BB% ... %BE/videos
Мені багато чого розвиднілось після перегляду.
Ось тобі посортував по фразі "Дёргается при разгоне" https://www.youtube.com/c/%D0%90%D0%BB% ... 0%BD%D0%B5


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 17 грудня 2020, 11:28 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2695
Has thanked: 604 times
Been thanked: 422 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Леон написав:
Почни з простого...

Дякую, Юра. Буду вивчати те, що ти підібрав. Цікавий матеріал :hi:
Сьогодні їхав, прислухАвся, то зрозумів, що машинка і в рівномірному русі посмикується. Поки не прогріється - тоді її попускає. Але в "прийомі" і на гарячу помітно.
Так радів, що встиг машину до зими підготувати, але все охопити неможливо: там посмикується, там поскрипувати почала (?), акумулятор привіти шле, то контакти, то реле... Вік бере своє: "болячки" множаться, незалежно від сезону :) Це як у людей: скільки бабку не фарбуй - дівкою не стане. А дід - парубком. :hahaha:
Трохи досадно в холод працювати: для мене це зараз основна перепона. Я щось після "коронування" мерзну як паршиве порося в Петрівку: менше 23*С в кімнаті - і хочеться вже на себе щось тепле надягнути. Не уявляю собі, як в гаражі переодягтись в цю погоду, а потім весь день в двигуні порпатись :crazy: Та це вже лірика.
Дякую - будьте всі здорові. :drinks:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 17 грудня 2020, 22:00 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3093
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 369 times
Been thanked: 397 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Оце читаю про твої страждання через холодний гараж і в мене серце кров'ю обливається. А в квартирі +23 - це ж як можна дихать в такому "Ташкенті"?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 18 грудня 2020, 10:49 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2695
Has thanked: 604 times
Been thanked: 422 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Денис 2 написав:
Оце читаю про твої страждання через холодний гараж і в мене серце кров'ю обливається. А в квартирі +23 - це ж як можна дихать в такому "Ташкенті"?

Дякую, друже :hi: Трохи є труднощі...
У мене вдома індивідуальне опалення в квартирі. То ж зараз маємо "сімейні кліматичні війни", як я жартома кажу: дівчата все провітрюють і нишком вимикають котел, а я одягаюсь тепліше і натискаю кнопку "пуск". :hahaha:
Досадно, бо раніше міг запросто снігом обтиратись, хоча в ополонку й не лазив. А зараз - мерзляк. Надіюсь, пройде. Між іншим, із слабким нюхом біля машини чи в гаражі теж досадно: раніше не помічав, скільки завдяки нюху всього визначав і робив. Ніс - один з основних "діагностів" у водія: чогось ще не бачиш, але вже "чуєш".
Ось така байда, малятка.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 20 грудня 2020, 22:15 
Офлайн
LSC VIP
LSC VIP
Аватар користувача

З нами з: 30 квітня 2014, 12:31
Повідомлень: 222
Звідки: Вараш
Has thanked: 77 times
Been thanked: 53 times
Имя по паспорту: Виталик
Авто: ZAZ-210994
Схоже вирішив Олексій "корону" приміряти, в мене теж десь за півтори тижні відновився нюх. В любому випадку бажаю не хворіти.

_________________
У каждой сложной задачи должно быть простое решение. Но найти его - задача не из легких.
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 21 грудня 2020, 13:02 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2695
Has thanked: 604 times
Been thanked: 422 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Дякую, Віталік: уже перехворів. Це ще наслідки. Потихенько все повертається на круги своя, але темпи повільні.

90003км
Замінив реле вказівників поворотів і аварійки (К2) - поки що працює. Бо мене знатоки лякали, що можуть повідпаюватись контакти на платі, знизу під коробкою - а кому це зараз потрібно... Ціна питання на ринку: дешеве заморське - 30грн., а дороге, таке як моє, "заводське" - 85грн. Взяв дорожче.
Позичив зарядне, поганяв малим током (0,5А), і десь в районі 14-15В напруги, акумулятор дві ночі з перервами - вдень потрібно було рухатись. Рівень електроліту зробив 15-20мм над рівнем решіток: в кількох банках був завищений. В результаті цих процедур, на ареометрі щільність піднялась від жовтої зони "зовсім розряджений", до синьої "зарядка 75%". Почекаю морозів - може буде нормально крутити. Як не дивись, але рік випуску у акумулятора 2011, а купив я його в 2012. І так йому дяка, довгожителю.
Скло на ляді після кількох циклів "зняти-поставити" почало видавати писк, наче пінопластом по склу. Мабуть, силіконом потрібно пройтись. Хоча там скрізь незастигаючий герметик.
Отака вона робота взимку: збір статистики і мінімальний ремонт самого необхідного, без чого не поїдеш.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 03 березня 2021, 10:18 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2695
Has thanked: 604 times
Been thanked: 422 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Я знав, що машину мити шкідливо. Змив грязюку і побачив на моїй нещасній лівій задній дверці внизу іржу - по самому торцю внизу, на задньому радіусі. Спочатку вирішив, що дверка опустилась і почала терти по обвісу порогів. Але загальна лінія дверей по бочині правильна. І піднімати їх вже нікуди. А потім зрозумів, що зварювальник, який міняв нижню частину "шуби" не витримав розмір на 4-5мм в більшу сторону, і тепер дверка черкає по тому обвісу внизу. І гниє.
І що робити? Без обвісів дірки в порогах залишаться, та й на передніх крилах під них відформовано місця, а це вже помітно. Дверку не підріжеш. Погратись і задерти задню частину дверки догори? - буде "раком" стояти.
Думки якісь є?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 03 березня 2021, 19:58 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2614
Has thanked: 339 times
Been thanked: 464 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Хрін його знає товаришу майор. У мене задня ліва тре об пластик в низу, вже частина дверки зчухалась і нічого. Я періодично антикором мащу і все. Я десь фотки викладав.
Якщо не можна дверку підняти, то зігни той обвіс. Постав дерев'яшку або резину, пару раз молотком і буде форма.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 04 березня 2021, 10:04 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2695
Has thanked: 604 times
Been thanked: 422 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Не буде: обвіс на порозі лежить. Колись під передніми дверима, в такій же ситуації, я ту пластмасу просто вирізав. А коли міняв передні крила, то крило чуть підняв і двері вверх подав. Тепер там некомільфо - щілина. Але байдуже. А ззаду такий номер не проходить. Я таку думаю, що за пару років ця поварена дверка однак зогниє, то куплю нову і поставлю.
Влітку щось придумаю з цією проблемою.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 16 квітня 2021, 10:24 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2695
Has thanked: 604 times
Been thanked: 422 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Купив Rast Stop. За один літр цієї "чудо"-речовини + доставка, можна було купити каністру хорошого моторного масла ((( Вдруге навряд чи на це поведусь.
Буду рятувати стакани і двері. Саме через стакани я його і взяв. Я б може і не зв'язувався з цим "чудом враждебной техники" і технологій, якби не гнилі місця зварювання: стакани під капотом і поварені дверцята. Іржа пре зсередини як скажена. Видряпаю по максимуму навколо стаканів стики, візьму інсуліновий шприц і потихенько задую туди по максимуму цю хімію. Двері оброблю, коли вже буде тепло і можна буде карту зняти. Я розумію, що стаканам це мало допоможе: основна причина такого стану криється зсередини, під стойками вверху. Потрібно буде там все вишкрябати, протравити і обробити. Спасти я вже ситуацію навряд чи зможу, бо «процес уже пішов», але уповільнити таким чином відривання стаканів від кузова, на N-років, ще надіюсь.
Відколи воно там гниє - я не знаю. Помітив лише тому, що при заміні передніх крил зняв частину шовного герметику навколо стаканів. І то не весь. Тепер іржа лізе вже через епоксидний і акриловий грунт (фото).Може, після обробки стаканів, ще вистачить раст стопу на поварені місця в порогах і дверях - в сусіда візьму компресор. Ситуація з іржею під капотом на сьогодні - на фото. Спробую зняти шовний герметик далі і подивитись, яка картина там: мабуть, те ж саме.
Влітку є що робити під всіма стойками, заднім бампером і крилами.


Приєднані файли:
IMG_20210416_095848.jpg
IMG_20210416_095848.jpg [ 55.02 Кб | Переглянуто 484 разів ]
IMG_20210416_095838.jpg
IMG_20210416_095838.jpg [ 70.22 Кб | Переглянуто 484 разів ]
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 13 травня 2021, 16:00 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2695
Has thanked: 604 times
Been thanked: 422 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
93960км.
Писав в чаті про калюжу масла під машиною. Після доливу 900мл масла, рівень на щупі лише на третину піднявся над міткою "min". Так як сигналка з датчика вже не працювала, міг доїздитись.
Блок сильно в маслі спереду, ззаду і зі сторони помпи, то я підозрював сальники колінвалу та розпредвалу. Подивився в ютубі як їх міняють і готувався набувати досвіду. Але моторист, в якого я колись міняв помпу і регулював клапани, порадив спочатку глянути на датчик тиску масла. Я зняв захисний ковпачок з датчика і звідти потекло. "Картина маслом" - на фото. Це тільки біля датчика.
Сьогодні купив новий датчик (ціна питання 57грн.): типу в Калузі зроблений (Калуга АЭ), дуже якісний. Але я відкрив сайт, вказаний на коробці - там тільки електроніка, а датчики масла навіть в пошуку по сайті відсутні. Хоча значок фірми набитий на датчику. Хто б сумнівався. Мабуть, куплю в іншому місці ще одного датчика і буду возити в сумці.
На вихідні поміняю датчик, помию двигун і ремені ГРМ та генератора. Попробую поїздити та подивитись, чи закінчиться ця історія датчиком, чи таки ще набуду досвіду на заміні сальників. Наш Денис пише, що це саме просте і легке: він "гуру", йому видніше, а ми - за ним))
Я б не писав про цю дрібницю, бо це навіть не ремонт, але раптом хтось колись як я стикнеться, то йому згодиться.


Приєднані файли:
154.jpg
154.jpg [ 30.64 Кб | Переглянуто 449 разів ]
918.jpg
918.jpg [ 113.8 Кб | Переглянуто 449 разів ]


Востаннє редагувалось alex_b52 в 14 травня 2021, 14:14, всього редагувалось 1 раз.
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 13 травня 2021, 17:25 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 25 лютого 2014, 13:26
Повідомлень: 923
Has thanked: 156 times
Been thanked: 61 times
Имя по паспорту: Горби
Авто: горбатомобиль
На девятке в далеком 2013 году тоже его менял, перед поездкой в лес с палатками загорелся уровень масла, я туда, там минимум, задняя стенка двс мокрая, снимаю колпачек с датчика и полилось. На тот момент 20 грн новый стоил.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 13 травня 2021, 18:54 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3093
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 369 times
Been thanked: 397 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
alex_b52 написав:
Наш Денис "гуру".

Ти мені оце припини. В "фарбу" мене загоняєш, ніяковіти змушуєш. [-X


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 13 травня 2021, 21:46 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2614
Has thanked: 339 times
Been thanked: 464 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
З датчиком теж колись було. Він через корпус пропускав масло, але я вчасно замітив і замінив.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 17 травня 2021, 16:00 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2695
Has thanked: 604 times
Been thanked: 422 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Відмив двигун від масла. Засіб для миття двигуна AKRA, що на фото, сильніший від Plak, хоча дорожчий всього на 5грн. За відчуттями схожий до "крота". Стару і нову мазуту змиває добре, змивається легко. Ремені, шланги і що чистіше - мив плаком, а що важче і на металі - акрою. Мив зігнутим під кутом флейцом на довгій дерев'яній ручці - в будмагазинах продається. Дуже зручна штука, рекомендую для важкодоступних місць. Руки чисті та й згинатись в пояс не потрібно і поміж проводів та шлангів пробратись до агрегату просто. На ворс напшикав засобу і в потрібному місці помив.
Проїхав пів сотні: поки що чисто і сухо - буду надіятись, що так і буде.
Прийшла пора глушнику і трубі: "майже прямоток". Але, якщо глушник я брав польський ще 2013р. і він служив до сьогодні, то трубу брав вітчизняну минулого року: вже мотлох з неї.


Приєднані файли:
020.gif
020.gif [ 22.87 Кб | Переглянуто 419 разів ]
470201_4.jpeg
470201_4.jpeg [ 14.66 Кб | Переглянуто 419 разів ]
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 429 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB