Lada Syndicate Club
http://forum.lsc.org.ua/

ZAZ-ВАЗ 21099 (2011г.)
http://forum.lsc.org.ua/viewtopic.php?f=72&t=306
Сторінка 9 з 13

Автор:  Денис 2 [ 20 вересня 2020, 15:59 ]
Тема повідомлення:  ZAZ-ВАЗ 21099 (2011г.)

До речі про Yuko, у мене родич в Пріору ляє його після дорогих масел - задоволений, теж каже файне масло.

Автор:  Martavod [ 22 вересня 2020, 22:01 ]
Тема повідомлення:  Re: ZAZ-ВАЗ 21099 (2011г.)

Леон написав:
Стосовно масла моя думка - не фінансуйте путіна. Краще тоді таке

Я з тобою не згідний Юра, в плані фінансування ворогів, працюю на АЕС ядерне пальне закупаємо в тій самій Росії на мільйони доларів , та і машини в нас не французькі. Мій колега який займається ремонтом двигунів, багато розказував за це масло Юко, та й після власних намагань підтримати вітчизняного виробника - нічого путнього з цього якось не вийшло. В коробку заглянув там масло, таке як і в каністрі яку я заливав на 2000км. в 2011р. (якесь ТНК 85W90), можна було б, і не міняти, але по регламенту здається на 60000км. заміна, ну і трошки загуста мінералка.

Автор:  Леон [ 22 вересня 2020, 22:50 ]
Тема повідомлення:  Re: ZAZ-ВАЗ 21099 (2011г.)

В КПП масло колір не міняє, там зношується пакет присадок і воно втрачає свої властвості, тому і міняється через певний пробіг. Я своє також чистеньке злив, назви не пам'ятаю.
ps. після певного часу я також роблю що мені вигідно, а не державі.

Автор:  Martavod [ 16 листопада 2020, 20:23 ]
Тема повідомлення:  Перевзувся в зиму

Пробіг 77950 км на тому тижні перевзувся за 100 грн. в зимні капці,
NOKIAN Hakkapeliitta R 175/70R13 (13200 км. пробіг резини)
пробіг за сезон 7450 км. на ROSAVA ITEGRO 175/70R13 (22120 км. загальний пробіг резини).
Також було замінено масло в коробці ЛУКОЙЛ-ТМ-4 GL-4 75W90, якихось суттєвих змін поки не помітив.
Ну і планую заміну всіх резинок передньої підвіски, крім амортизаторів та пружин, не подобається як на кузов передається вся дорожня дрібота.
Причина табуреточної роботи підвіски здається знайшов після зняття кришок підшипників передніх опор:

Приєднані файли:
IMG_20201106_095448.jpg
IMG_20201106_095448.jpg [ 98.2 Кб | Переглянуто 1783 разів ]
IMG_20201106_095429.jpg
IMG_20201106_095429.jpg [ 92.09 Кб | Переглянуто 1783 разів ]

Автор:  Леон [ 17 листопада 2020, 14:17 ]
Тема повідомлення:  Re: ZAZ-ВАЗ 21099 (2011г.)

М'які опори не беріть, швидко розтягнуться і будуть ще гірші як є. Я колись стокові захотів поміняти на типу кращі, імпортні. Взяв HOLA, через рік розтягнулись як нацюцюрники. Замінив на БРТ і по сьогодні ходять. Якщо міняти на СТО, то декілька замін вилетить в копійку.

Автор:  Martavod [ 18 листопада 2020, 17:31 ]
Тема повідомлення:  Re: ZAZ-ВАЗ 21099 (2011г.)

Леон написав:
М'які опори не беріть, швидко розтягнуться і будуть ще гірші як є. Я колись стокові захотів поміняти на типу кращі, імпортні. Взяв HOLA, через рік розтягнулись як нацюцюрники. Замінив на БРТ і по сьогодні ходять. Якщо міняти на СТО, то декілька замін вилетить в копійку.

Дякую Юра, також резину різну стараюсь брати БРТ, але для підвіски вирішив попробувати СЕВІ, відгуки непогані, але ще поки так - в кошик кидаю, на весну планую зайнятись.

Приєднані файли:
Untitled.png
Untitled.png [ 274.84 Кб | Переглянуто 1760 разів ]

Автор:  Денис 2 [ 18 листопада 2020, 20:05 ]
Тема повідомлення:  ZAZ-ВАЗ 21099 (2011г.)

Мені "Севі" подобається, опори двигуна (подушки) їхні стоять, опорники рік тому поставив їхні, щось ще з їхнього стоїть, але що саме не пам'ятаю вже. По "гаражній роботі" можу сказать, що їхня продукція краще за БРТ. Міняв людям нові БРТешні "резинки" на Севі.

Автор:  Martavod [ 30 березня 2021, 18:27 ]
Тема повідомлення:  Перевзувся в літо

Пробіг 82750 км сьогодні перевзувся в літні капці ROSAVA ITEGRO 175/70R13 (22120 км. загальний пробіг резини).
Пробіг за зиму 4800 км. на NOKIAN Hakkapeliitta R 175/70R13 (18000 км. пробіг резини).
Зразу відчутно наскільки шумна Росава, також відчутно помінялось зусилля на кермі, на зимніх міг однією рукою не напрягаючись, а тепер ніби ГУР відмовив.
Вчора провів планову заміну масла, залив CASTROL MAGNATEC 10W-40 A3/B4, фільтра бош та вікс.
При заміні колес, були помічені потіння задніх амортів, міняти багато чого напланував, але фінанси на цей рік вже розписані, машина в ці плани не вписується.
Також останнім часом немає стабільного х.х., при сбросі газу під нагрузкою глохне. З труби воняє сірководнем, ну і звичайно помилка Р0172 - "слишком богатая смесь". Причина цього "букету" - здох ДМРВ. Треба десь нашкрябати 1300грн. бо так їздити не зовсім приємно, та і розхід палива більший.

Приєднані файли:
Опис файлу: ДМРВ
1617097572817.jpg
1617097572817.jpg [ 62.57 Кб | Переглянуто 1660 разів ]

Автор:  Леон [ 30 березня 2021, 19:03 ]
Тема повідомлення:  Re: ZAZ-ВАЗ 21099 (2011г.)

ДМРВ спробуй промити, мені допомогло, тим більше пробіг всього 82т viewtopic.php?f=72&t=5053&start=120#p28696 Потрібно користуватись хорошими повітряними фільтрами і якісно їх ставити. Перевіряється просто, білою тканиною на пальці витерти сітку ДМРВ із сторони повітряного фільтра і одразу видно якість фільтрування.
Літня резина завжди шумніша і дубовіша за зимню. Тим більше літня довго лежала і прохолодно ще.

Автор:  Martavod [ 04 липня 2021, 16:23 ]
Тема повідомлення:  ZAZ-ВАЗ 21099 (2011г.)

85600 км. Їздити стало не можливо, на гарячу просто не заводилась, поки фішку дмрв не скинеш. Замінив ДМРВ BOSCH (116), та датчик фаз: десь 1500грн. за все. Зараз все в нормі тяга рівненька у всьому діапазоні, заводиться з півтика, помилок немає, з труби не тхне.
Трохи раніше потік датчик тиску масла, пішов купив на базарі якийсь датчик за 50грн., на вигляд якийсь зовсім пластмасовий, думаю що 10 років як заводський він не відходить.
З зими машину в гараж не ставив ні разу (перебрався в іншу квартиру, в інший кінець міста), кожен день на ходу, акумулятора для такої літньої експлуатації цілком вистачає.

Автор:  Martavod [ 02 листопада 2021, 13:15 ]
Тема повідомлення:  ZAZ-ВАЗ 21099 (2011г.)

89000 км
Давно не освіжав бортовик, десь на початку жовтня вийшов вранці на роботу поїхати, а мій аккум зробив пару в'ялих обертів, і прийшлось їхати на автобусі. При спробі зняти мінусову закісшу клему (десь підтікала кислота з під клеми), я її майже відламав :biggrin: . Тому поїхав в магазин здав свого старого роботягу (відробив в мене з салону - більше 10 років) за 300грн. , доплатив 1800 грн. і я з новим акумулятором, хотів щось з варти або бош, продавець божиться що цей не гірший - побачимо :rofl: .

Приєднані файли:
Опис файлу: Новий акум
IMG_20211011_081342.jpg
IMG_20211011_081342.jpg [ 54.3 Кб | Переглянуто 1461 разів ]
Опис файлу: Майже відламав
IMG_20211010_131406.jpg
IMG_20211010_131406.jpg [ 51.76 Кб | Переглянуто 1461 разів ]
Опис файлу: Старий роботяга
IMG_20211010_131400.jpg
IMG_20211010_131400.jpg [ 89.75 Кб | Переглянуто 1461 разів ]

Автор:  Martavod [ 02 листопада 2021, 13:41 ]
Тема повідомлення:  ZAZ-ВАЗ 21099 (2011г.)

Ще було недавно, температура полізла на приборці під 100, і перестала гріти пічка; наближається зима, а замінити термостат в мене і так було в планах, тому поїхав купив термостат (finwhale) з датчиком температури, десь в 400 грн. обійшлось, поміняв разом з бачком системи охолодження. Але нічого не змінилось :wall: , підозра впала на кран пічки, він в мене заклинений, але по флажку у відкритому положенні, але протоку немає, зняв патрубок підводячий до крана, а там десь на 60% забито гамулою, промив поставив на місце і нічого. Коротше кажучи згадав останню заміну радіатора пічки, вздрогнув і морально приготувався до сєкаса на всі свої вихідні з заміною цого радіатора, судячи з усього він забитий мулом під зав'язку.
Але жаба мене задавила, заїхав в АТБ купив дві пачки лимонної кислоти і зі слабкою надією поїхав в ліс промиватись: 1раз - вода; 2раз - лимонний розчин (200 гр./9 л.); 3раз - вода. Прямо під час промивки лимонкою пічка стала жарити як і раніше майже. Радості немає меж. Повну заміну охолоджуючої рідини призначив на інший секс з системою охолодження (так як це хронічна якась хвороба то ...), частково влив 3літра нової рідини, і десь 1,5 літри дістиляту до рівня доганяв.
Коротше зараз по приборці не більше 90град. пічка працює нормально.

Приєднані файли:
Опис файлу: Мул в патрубках.
IMG_20211011_131558.jpg
IMG_20211011_131558.jpg [ 59.1 Кб | Переглянуто 1460 разів ]
Опис файлу: Новий з датчиком.
IMG_20210927_134534.jpg
IMG_20210927_134534.jpg [ 75.76 Кб | Переглянуто 1460 разів ]
Опис файлу: Старий термостат
IMG_20210927_134458.jpg
IMG_20210927_134458.jpg [ 146.35 Кб | Переглянуто 1460 разів ]

Автор:  Martavod [ 02 листопада 2021, 13:57 ]
Тема повідомлення:  ZAZ-ВАЗ 21099 (2011г.)

Ну і вчора вранці як завжди кіпиш, дітей по садочкам розвести, спєшка, нєрви, ключ в замок і тут розумію що щось не так: як він провернувся на 180 по осі чи ще яким макаром заклинило, але відключити запалювання не можу ключ вийняв ледь не зламав. Всі в машині чекають поки папка заведе, а тут таке :pardon: . Коротше робити нічого роблю спробу завести, удачно але возврата в перше положення немає, до садочка доїхав, заглушити з ключа неможливо, аккум не відкинеш. Зняв реле бензонасоса і так заглох, потім відкинув клему. Зараз познімав кожухи руля і просто роз'ємом замка запалювання глушу машину :rofl: це ВАЗ, але я поки на ходу і по місту в принципі переміщаюсь без проблем. Закажу за 300грн. нового замка з болтами, поміняю але потім, зараз часу немає.

Автор:  alex_b52 [ 02 листопада 2021, 16:42 ]
Тема повідомлення:  Re: ZAZ-ВАЗ 21099 (2011г.)

Всі три повідомлення можна звести під спільний епіграф:
Martavod написав:
...потім, зараз часу немає.

Я навіть на аватарку на всяк випадок глянув: часом не "Сова"? :hahaha:
Ось такі терплячі наші вази. :good:
"Але ж їде, га?" :drinks:

Автор:  Martavod [ 05 листопада 2021, 19:59 ]
Тема повідомлення:  ДМРВ?

Замок ще на замінив, а тут в мене новий старий кардебалєт, схоже мій новенький ДМРВ дав дуба не попрацювавши і півроку :wall:
Бензин просто стала жерти майже 20л. на 100км. З вихлопної враження що просто капає бензин, ну і помилка "богатая смесь". Спочатку думав на лямбду (покази десь в дапазоні 0,8 - 0,9), потім відкинув фішку ДМРВ все працює - бензин не жере як дурний.
ДМРВ брав на detali.zp.ua. BOSCH, треба брати новий але який? якщо вже оригінальний датчик такої якості, то х.з.
Завтра попробую промити, фільтр подивлюсь. До речі новий як поставив то напруга на ньому була більше 1В (повинна бути для нового 0,997 В).
Ну і у відгуках на сайті шось дуже підозріло багато негативу саме про цей (самий дорогий доречі) датчик для наших авто.

Приєднані файли:
Без імені.png
Без імені.png [ 431.65 Кб | Переглянуто 1441 разів ]

Сторінка 9 з 13 Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/