Lada Syndicate Club
http://forum.lsc.org.ua/

21140 Лада
http://forum.lsc.org.ua/viewtopic.php?f=72&t=5053
Сторінка 1 з 23

Автор:  Леон [ 11 квітня 2019, 11:29 ]
Тема повідомлення:  21140 Лада

Типу бортовичка на старості :biggrin: Чому на старості, тому що нам 13 років і пробіг 193855 :happy:. Четвертий день можна сказати живу в гаражі, готовимось до літа. Нічого не зламалось, все працює, але накопився об"єм планових робіт і дрібних хвороб. Почалося все з заміни резини на літо. Познімав ковпаки, стальні диски цю зиму пережили добре, я їх для експерименту на зиму помазав маслом К17 чуть-чуть, лише щоб жирна плівка була. Так щоб на резину не розповзалось. Виглядають наче мокрі, але іржа замітно свій апетит зменшила. Це був самий іржавий диск. За зиму нічого не змінилось.
Приєднання файлів:
DSCN10531.jpg
DSCN10531.jpg [ 1.78 Мб | Переглянуто 3488 разів ]

Тормозні барабани також в хорошому стані. Комфортно їм живеться під захистом "відра". Все сухо і чисто.
Приєднання файлів:
DSCN10541.jpg
DSCN10541.jpg [ 1.76 Мб | Переглянуто 3488 разів ]

Познімав барабани шоб перевірити тормозні механізми, та обслужити. Все як осінню поставив, так все і виглядає, наче і не їздив.
Приєднання файлів:
DSCN10551.jpg
DSCN10551.jpg [ 1.68 Мб | Переглянуто 3488 разів ]

Приєднання файлів:
DSCN10561.jpg
DSCN10561.jpg [ 1.77 Мб | Переглянуто 3488 разів ]

Правий задній тормозний циліндрик заклинив один шток. Чомусь не хотів вилизити. Навіть на колодці було видно що вона не працює. Змазав, розробив і все запрацювало як на мазі. Після установки барабана на місце почалось чиргикання і підклинювання, одна колодка терла, ніякі танці з бубном не допомагали. Після словосполучних емоцій і детального наполегливого дослідження виявилась одна цікава річ. Колодка під власною вагою при вібраціях сповзає донизу і лягає на барабан, скотиняка така. Довелося в проріз штока циліндрика під виступ колодки підкласти клаптик тканини і все нормалізувальсь. Всі тормозні циліндрики декілька разів зжав і розжав до упору, щоб не заклякали в одному місці. При заміні переднього правого оглянув пильник шруса і замітив жирну пляму. Довелося знімати ШРУС.
Приєднання файлів:
DSCN10701.jpg
DSCN10701.jpg [ 1.79 Мб | Переглянуто 3488 разів ]

Качався я як вуж на сковорідці поки я його збив, ніяк не хотів злазити. Все вичистив, витер до блиску, сам вимастився як свиня.
Механізм ШРУСа виглядає добре, виробки майже нема, лише потертості на зеркалі видніються. Все щільно і туго як і має бути.
Приєднання файлів:
DSCN10751.jpg
DSCN10751.jpg [ 1.84 Мб | Переглянуто 3488 разів ]

Приєднання файлів:
DSCN10731.jpg
DSCN10731.jpg [ 1.8 Мб | Переглянуто 3488 разів ]

Все зібрав докупи, чохол був в запасі БРТ, з хомутами довелось трохи помучитись, поставив звичайний з гвинтом. Напхав змазки повно, поставив на автомобіль.
Слідуючим етапом була чистка форсунок. Як говорять очі бояться, а руки роблять. В мене і очі боялись і руки боялись, намучився з тією рампою хай вона зкисне поки я її зняв. Легше кубик-рубик зкласти, як у мене форсунки витягти. Але добрався я до форсунок. На виляд наче чисті були. Зробив невеличкий стенд, на форсунку одягнув 5 кубовий шприць, на шприць шланг компресора. Напругу подавав від маленькоо 12В акумулятора. Купив в аптеці Димексиду, розігрів, заливав у шприц і в стаканчик цвиркав. Потім трохи форсунки розпилювачами полежали в теплому Димексиді. Все витер ганчіркою з бензином.
Приєднання файлів:
DSCN10851.jpg
DSCN10851.jpg [ 1.81 Мб | Переглянуто 3488 разів ]

Зборка була ще гірше за розборку. Посадочні місця необхідно було добре очистити від бруду і так щоб в середину нічого не попало. Резинові кільця очистив, змазав і залишив ті самі, вони були в хорошому стані. Замітив що нема однієї скоби фіксатора форсунки. Десь на ходу якимось чином загубилась. Пошук по магазинах результату не дав. Довелося самому вирізати. І нарешті все встановив, всі шлангочки, чрубочки підключив. Потрібно ще почистити датчик ХХ. Порівняно з форсунками це взагалі дитячі забави. Почистив, поставив.
Перший хвилюючий запуск. Чих, чмих, дринь, тиринь завелась. Поки система заповнилась бензином, вийшли залишки димексиду, компютер роздуплився що змілось. Наступні запуски як часи. Нові параметри значно кращі попередніх
Приєднання файлів:
DSCN10871.jpg
DSCN10871.jpg [ 1.77 Мб | Переглянуто 3488 разів ]

Замінив газовий фільтр. Старий майже не продувався так забився. Відрегулював газовий редуктор. Ніби все, от вона радість, і тут до мене доходить, що я не правильно встановив газовий фільтр :stars: не тією стороною. Доведеться знову розбирати :sorry: єпіческа сила.
Заглянув під днище, як там поживає моя осіння обробка. Мій рецепт рулить :happy:
Приєднання файлів:
DSCN10581.jpg
DSCN10581.jpg [ 1.79 Мб | Переглянуто 3488 разів ]

Приєднання файлів:
DSCN10601.jpg
DSCN10601.jpg [ 1.77 Мб | Переглянуто 3488 разів ]

Приєднання файлів:
DSCN10631.jpg
DSCN10631.jpg [ 1.72 Мб | Переглянуто 3488 разів ]

Так виглядає наше робоче місце
Приєднання файлів:
DSCN10891.jpg
DSCN10891.jpg [ 1.75 Мб | Переглянуто 3488 разів ]

Автор:  kissenok [ 11 квітня 2019, 12:17 ]
Тема повідомлення:  21140 Лада

Що сказати, як в рекламі: Ай, молодець!))

Теж дещо роблю після зими, якось відпишу.

Автор:  Денис 2 [ 11 квітня 2019, 20:59 ]
Тема повідомлення:  21140 Лада

:good: БК прикольний. Дякую за створення б/ж!

Автор:  Леон [ 11 квітня 2019, 23:17 ]
Тема повідомлення:  Re: 21140 Лада

Газовий фільтр виправив, дійсно стояв догори ногами. Як я його так воткнув, мабуть перевтома. Добре що мозок ще трохи працює і виявив помилку :biggrin:
Змінив за компанію ВВ провода та свічки. Провода нові, а свічки відновлені NGK. Зазор поставив 0,8мм. Старі провода теж нормально працювали, але вони без опору і підходять лише до свічок з резистором. Відмию від бруду і підуть на запас.
Всі проведені роботи обійшлися 20грн. (вартість димексиду). Все інше було придбане декілька років тому і чекало свого часу. Зручно коли плануються роботи і під них заздалегідь купуються матеріали. Набагато дешевше, зручніше і якісніше, так як є час і можливість вибрати, а не брати аврально що попало в три дорога. Да і ціни не стоять на місці.
Відчуваю що скоро буде помпа і радіатор, треба готовитись :unknown: .

Автор:  Леон [ 11 квітня 2019, 23:25 ]
Тема повідомлення:  Re: 21140 Лада

Денис 2 написав:
:good: БК прикольний. Дякую за створення б/ж!

Да будь-ласка, може хтось щось корисне почерпне. БК золото, дуже виручає. Це всі органи відчуттів. Без нього як сліпий, глухий, німий і т.д.

Автор:  alex_b52 [ 12 квітня 2019, 09:11 ]
Тема повідомлення:  Re: 21140 Лада

Все толково і детально описано - дякую :good:

Автор:  tomatniy [ 13 квітня 2019, 23:51 ]
Тема повідомлення:  Re: 21140 Лада

Леон написав:
Але добрався я до форсунок. На виляд наче чисті були. Зробив невеличкий стенд, на форсунку одягнув 5 кубовий шприць, на шприць шланг компресора. Напругу подавав від маленькоо 12В акумулятора. Купив в аптеці Димексиду, розігрів, заливав у шприц і в стаканчик цвиркав. Потім трохи форсунки розпилювачами полежали в теплому Димексиді. Все витер ганчіркою з бензином.
Приєднання файлів:
DSCN10851.jpg

Зборка була ще гірше за розборку. Посадочні місця необхідно було добре очистити від бруду і так щоб в середину нічого не попало. Резинові кільця очистив, змазав і залишив ті самі, вони були в хорошому стані.


А что, на форсунке эти уплотнительные кольца, что за высокой ступенькой сидят, можно снять и поменять? Я думал они там не пролезут.

Автор:  Леон [ 14 квітня 2019, 13:58 ]
Тема повідомлення:  Re: 21140 Лада

На каждой форсунке по два уплотнительных кольца, оба резиновые. В двигатель коричневое термостойкое, в рампу чёрное. Все снимаются, это же резина. Манул пишет их менять, но нужно смотреть по состоянию. Если они эластичные, нет царапин и повреждений, могут выполнять свои функции, то зачем их менять.

Автор:  Леон [ 20 квітня 2019, 22:33 ]
Тема повідомлення:  21140 Лада

Якось я провтикав заміну масла, наїздив 13734км. Як так сталось невідомо, хоча пригадую якось коп"ютер горлав що пора міняти масло, але я кудись поспішав і заткнув йому пельку. Ніби недавно міняв і в голові думка що десь лише має підходити, а воно вже давно перейшло. Ну нічого, рятує те що масло SM і корм ГАЗ. Сьогодні залив Yuko 5W40 SM. Відпрацьоване капнув на папір, побачимо що скаже пляма, заодно буде тест. Встановив масляний фільтр Mann оригінальний (не підробка). Заодно замінив паливний фільтр, бо вже бідолаха ледь не проржавів, так давно стоїть. Всі матеріали придбані досить давно і лежали на поличці чекали своєї черги. По цінах якщо не помиляюсь масляний фільтр 80грн, паливний 30грн, масло 4л 320грн. Це ще раз говорить як добре мати запас витратних. І під рукою в потрібний час і ціни радують.

Автор:  Леон [ 23 квітня 2019, 12:47 ]
Тема повідомлення:  Re: 21140 Лада

Результат тесту масла viewtopic.php?f=30&t=518&p=26436#p26436

Автор:  Леон [ 25 квітня 2019, 08:31 ]
Тема повідомлення:  Re: 21140 Лада

Зарядив свій акумулятор і заміряв ємність
Приєднання файлів:
DSCN11671.jpg
DSCN11671.jpg [ 1.77 Мб | Переглянуто 3377 разів ]

17,6Аг :hang: із 62. Розряджав 2,5А до 10,5В. 5В на екрані це просто живлення щоб запустити прилад. Пора думати про новий, але цей ще нормально стартує. Пригледів магазинчик, мабуть там і виберу https://avtokum.com/category/avto-akkumuljatory/
Застрахувалися ОСАГО на 791грн.

Автор:  Леон [ 25 квітня 2019, 22:09 ]
Тема повідомлення:  Re: 21140 Лада

Стосовно корозії, як обробив осінню, так і доїздив до весни не миючись.
Приєднання файлів:
P10183171.JPG
P10183171.JPG [ 1.72 Мб | Переглянуто 3367 разів ]

Вигляд не презентабельний, але ні корозія ні шнирі до автомобіля не підходять, страшно. Як коло гіпермаркета ставлю, то пішоходи обходять осторожніше ніж Лексус :biggrin:

Автор:  melanvi [ 26 квітня 2019, 10:17 ]
Тема повідомлення:  21140 Лада

А чим обробляв? сподіваюсь не раст стопом? бо то привєт....

Автор:  Леон [ 26 квітня 2019, 11:01 ]
Тема повідомлення:  Re: 21140 Лада

Останній раз намішав раст стоп і К17, експеримент. viewtopic.php?f=23&t=17&hilit=%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80&start=30#p24569 Чому ви так перелякано ставитесь до раст стопа? Я завжди користуюсь, нормальна штука. Може ви купуєто олію з Макдональдса і через те гуано виходить. Одним видом антикору не обійтись. Десь двердий потрібен, десь рідкий, десь повзучий. Антикор постійно потрібно оглядати і оновлювати.
Можна дещо тут почитати viewtopic.php?f=23&t=17&hilit=%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80&start=15#p19311
І не забувайте що у вас не кар"єрний Білаз, а ніжний легковий автомобіль. Хто любить на природу виїхати і пару десятків кілометрів прочухати пузом об траву, то готовтесь до люка під ногами :yes: . Невдовзі ви цю траву побачите в салоні :biggrin:

Автор:  melanvi [ 26 квітня 2019, 11:29 ]
Тема повідомлення:  21140 Лада

Раст стоп це як ін"єкція для наркомана....
постійно треба оновлювати...
якщо був хоч натяк на ржу - все... роз"їсть ще більше!

Сторінка 1 з 23 Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/