Lada Syndicate Club

Український ВАЗ клуб
Сьогодні: 28 березня 2024, 22:11

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 343 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: 21140 Лада
Непрочитане повідомленняДодано: 13 березня 2023, 19:35 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Якій гофрі?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: 21140 Лада
Непрочитане повідомленняДодано: 13 березня 2023, 19:42 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Не жолоб, а короб.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: 21140 Лада
Непрочитане повідомленняДодано: 14 березня 2023, 00:00 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
У мене по іншому. Від спойлера іде в середину двері, у верху коло петлі непомітно через резинку в кришу кузова. Тудою і проводка заднього двірника проходить. Куди вони далі пішли невідомо. Є два варіанти, один - скрутка в середині порожнини кузова, другий - провід іде під панель, або на блок запобіжників.
Приєднання файлів:
Stopy-2113-2114.png
Stopy-2113-2114.png [ 308 Кб | Переглянуто 400 разів ]

По схемі всі стопи з'єднуються в лівому ліхтарі і книжка так пише, але там нічого нема. Буде більше часу проведу гінекологічне обстеження.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: 21140 Лада
Непрочитане повідомленняДодано: 14 березня 2023, 11:28 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Спробуй гнучку камеру запхати через отвір в стойці, якщо є такий девайс. Або обшивку стелі зняти - багато часу не займає. Знімав у себе обшивку, але чи бачив ті кабелі, вже не пам'ятаю: стільки часу пройшло...


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: 21140 Лада
Непрочитане повідомленняДодано: 14 березня 2023, 20:01 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Погода хороша сьогодні, зайнявся стопом. Розібрав майже пів автомобіля. Провід іде із роз'єма головного блока реле під шумоізоляцією ніг водія у водійську стійку. По порожнині стійки заходить в кришу і йде на зад, там через Z резинку коло петлі заходить у двері багажника, по порожнині дверей опускається в низ і через отвори заходить в спойлер. Тепер все працює. Я коли ремонтував спойлер все знімав і десь роз'єм накосячив.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: 21140 Лада
Непрочитане повідомленняДодано: 19 березня 2023, 14:28 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Почав швидко розряджатись акумулятор, який вже прослужив 3 роки і 3 місяці viewtopic.php?f=72&t=5053&start=45#p27765
Заміряв споживання бортової системи, без панелі магнітоли близько 60мА, із магнітолою близько 80мА.
Зняв акумулятор з автомобіля і заміряв ємність після заряду зарядкою автомат до 14,8-15В. Розряд відбувався 3А до 10,5В. По технології ємність акумулятора вимірюється 20 годинним розрядом до напруги 10,5В (60Аг/20=3А) Ємність виявилась 3,3Аг. :impossible:
Приєднання файлів:
photo_2023-03-19_13-08-59.jpg
photo_2023-03-19_13-08-59.jpg [ 66.31 Кб | Переглянуто 381 разів ]

Після чого зарядив акумулятор зарядкою автоматом до відключення і поставив іншим зарядним струм 1А до 15,5-15,6В. Після чого знову тестовий розряд вже струмом 1,5А до 10,5В. Ємність піднялась до 14,3Аг.
Приєднання файлів:
photo_2023-03-19_13-09-01.jpg
photo_2023-03-19_13-09-01.jpg [ 73.84 Кб | Переглянуто 381 разів ]

При заряді було видно по кипінню що проблемні дві крайні банки. Крайня мінусова взагалі в глибокому розряді. Потрібно проводити вирівнюючий заряд. Це добре видно на папері, яким накрив банки щоб кислота не розбризкувалась.
Приєднання файлів:
photo_2023-03-19_13-09-05.jpg
photo_2023-03-19_13-09-05.jpg [ 86.06 Кб | Переглянуто 381 разів ]

Щільність електролиту на початку була по банках від плюса до мінуса 1,22 1,23 1,25 1,25 1,21 1,20г*см3.
Роботи продовжуються, далі буде.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: 21140 Лада
Непрочитане повідомленняДодано: 19 березня 2023, 18:27 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Цитата:
Зарядка кальцієвих АКБ

Проблема полягає в тому, що для кальцієвого акумулятора потрібен спеціальний зарядний пристрій. Також цей зарядний пристрій повинен видавати напругу заряду в 16,1 – 16,5 В. Саме в такому випадку можна зарядити акумулятор «CA», «CA/CA» до 100 відсотків. Якщо ваш ЗП здатний видати максимальну напруга 14,8, а далі відключається електроніка, акумулятор заповниться всього на 45 – 50 відсотків, якщо є обмеження в 15,5 на 70 – 80. Такі показники ніколи не допоможуть досягти щільності електроліту в 1,27 г/см³

Тому, насамперед потрібно знайти зарядку, яка може видати напругу 16,1 – 16,5 В. Звичайні апарати такого не можуть.

На цьому етапі у вас може з'явитися питання, якщо така велика напруга потрібна для заряду, то як з цим справляється генератор?

Справді, генератори навіть автомобілів останніх років випуску видають не більше 15 В, але на практиці генератор просто не дає такому АКБ розрядитися.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: 21140 Лада
Непрочитане повідомленняДодано: 19 березня 2023, 21:47 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 09 березня 2014, 21:24
Повідомлень: 631
Звідки: Киев
Has thanked: 38 times
Been thanked: 79 times
Имя по паспорту: Сергей
Авто: Kia Ceed
колись брав шприцом із банки в банку переливав щоб вирівняти щільність.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: 21140 Лада
Непрочитане повідомленняДодано: 21 березня 2023, 23:17 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
tacha79 написав:
колись брав шприцом із банки в банку переливав щоб вирівняти щільність.
Щільність це показник заряду (це вже наслідок) переливанням коригувати щільність не можна.
Продовжую екзикуцію акумулятора. Ранком ставлю на автомобіль, а вечором на зарядку. Спочатку розряджаю до 12,5В 2А, потім заряджаю автоматом до ФУЛ, а далі до ранку струмом 1А насичується десь майже до 16В.
Щільність піднялась 1,25 1,26 1,27 1,27 1,27 1,24
(була 1,22 1,23 1,25 1,25 1,21 1,20)


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: 21140 Лада
Непрочитане повідомленняДодано: 22 березня 2023, 18:13 
Офлайн
LSC VIP
LSC VIP

З нами з: 05 березня 2014, 01:29
Повідомлень: 360
Звідки: KyivCity
Has thanked: 27 times
Been thanked: 36 times
Имя по паспорту: Жека
Авто: ВАЗ 2110 8v з Волині
Леон написав:
Цитата:
Зарядка кальцієвих АКБ

Проблема полягає в тому, що для кальцієвого акумулятора потрібен спеціальний зарядний пристрій. Також цей зарядний пристрій повинен видавати напругу заряду в 16,1 – 16,5 В. Саме в такому випадку можна зарядити акумулятор «CA», «CA/CA» до 100 відсотків. Якщо ваш ЗП здатний видати максимальну напруга 14,8, а далі відключається електроніка, акумулятор заповниться всього на 45 – 50 відсотків, якщо є обмеження в 15,5 на 70 – 80. Такі показники ніколи не допоможуть досягти щільності електроліту в 1,27 г/см³

Тому, насамперед потрібно знайти зарядку, яка може видати напругу 16,1 – 16,5 В. Звичайні апарати такого не можуть.

На цьому етапі у вас може з'явитися питання, якщо така велика напруга потрібна для заряду, то як з цим справляється генератор?

Справді, генератори навіть автомобілів останніх років випуску видають не більше 15 В, але на практиці генератор просто не дає такому АКБ розрядитися.

Вибачте, але це дурня. Чого тоді не 220 заряджати або 380?!
Ca/Ca - це просто один із дешевих способів формування решітки пластин, що робить їх більш стійкішими до саморозрядів, вібрацій і головне необхідності обслуговування (електролізу і доливу води).
Щоб довго не водити - ось відео https://youtu.be/VVMdDwnqSRk нажаль кацапське, але доступно і зрозуміло.

_________________
Зробимо країну краще!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: 21140 Лада
Непрочитане повідомленняДодано: 23 березня 2023, 00:08 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Lee написав:
Вибачте, але це дурня. Чого тоді не 220 заряджати або 380?!
Ca/Ca - це просто один із дешевих способів формування решітки пластин, що робить їх більш стійкішими до саморозрядів, вібрацій і головне необхідності обслуговування (електролізу і доливу води).
Щоб довго не водити - ось відео https://youtu.be/VVMdDwnqSRk нажаль кацапське, але доступно і зрозуміло.
У мене є сусід, який поради доморощених ютуберів приймає за чисту монету. Я вже можу книгу коміксів написати. В інтернеті 80-90% просто нісенітниця.
Я дивився цього автора. Дещо він правильно говорить, а дещо ні. У вас теорія, у нас практика.
Я постійно підзаряджаю автоматичною мережевою зарядкою, яка видає 14,4-14,8В в залежності від вибраного режиму, і генератор в мене працює нормально. Результат сульфатація і дві банки захворіли, одна з яких майже вмерла. Лише правильний заряд до 16В зняв сульфатацію, пермішав електроліт і пластини із сірих стали чорні і ємкість значно піднялась. Тести будуть на вихідних.
Чому я так вирішив, бо дивився і спілкувався з людьми які мають фахову освіту в цій галузі, і які професійно займаються акумуляторами. Також перечитав досить літератури на цю тему. До кожного акумулятора потрібен індивідуальний підхід як до пацієнта в лікарні, бо стан і аналізи у свіх різні.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: 21140 Лада
Непрочитане повідомленняДодано: 23 березня 2023, 00:47 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Lee написав:
Щоб довго не водити - ось відео https://youtu.be/VVMdDwnqSRk нажаль кацапське, але доступно і зрозуміло.
Ось відео цього ж автора подивіться із 12:40 де він говорить що обов'язково потрібно зарядний пристрій на якому можна виставити 16,2В.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: 21140 Лада
Непрочитане повідомленняДодано: 23 березня 2023, 19:16 
Офлайн
LSC VIP
LSC VIP

З нами з: 05 березня 2014, 01:29
Повідомлень: 360
Звідки: KyivCity
Has thanked: 27 times
Been thanked: 36 times
Имя по паспорту: Жека
Авто: ВАЗ 2110 8v з Волині
Леон написав:
Lee написав:
Щоб довго не водити - ось відео https://youtu.be/VVMdDwnqSRk нажаль кацапське, але доступно і зрозуміло.
Ось відео цього ж автора подивіться із 12:40 де він говорить що обов'язково потрібно зарядний пристрій на якому можна виставити 16,2В.

Посилання нема, але думаю це відео з відновлення акумулятора. І там таки да, потрібен ЗП з регулюванням напруги до 16,2 вольт аби розбити сульфатацію пластин. УВАГА!!! тільки щоб розбити сульфатацію пластин, а не для постійного заряду акумулятора. Це ключове... За увесь термін життя акума такі дії знадобляться разів ну 5, від сили 10.
Про те що кожен для кожного акуму треба підхід тут я погоджуюсь, але напевно через те, що якість свинцю бува жахлива. Хімічні процеси по різному відбуваються.
Життєвий досвід мій -
акум Амега 555 - здох на 3 рік взимку
Бош S4 (не новий, але однорічний) проїздив майже 5 років і вмер на морозах - Лідер
Vega 480А - 4,5 роки - дешевий, але показав себе гарно. Можливо просто вдала партія
зараз Top Cap Expert роки 2,5 роки. ЗАвод той самий, що Амегу робить. Не справляє враження гарного

_________________
Зробимо країну краще!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: 21140 Лада
Непрочитане повідомленняДодано: 25 березня 2023, 20:24 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Продовження відновлення АКБ. Зняв з автомобіля, підзарядив звичайною зарядкою автомат, дав відстоятись і поставив на тест. Розряд струмом 3А (20 годинний розряд від ємкості) до 10,5в.
Приєднання файлів:
photo_2023-03-25_19-08-16.jpg
photo_2023-03-25_19-08-16.jpg [ 95.9 Кб | Переглянуто 344 разів ]

Ємкість 44,5Аг Значно краще ніж на початку було 3,3Аг
Колір перемичок після розряду через одну сіра чорна сіра чорна.
Приєднання файлів:
photo_2023-03-25_19-08-21.jpg
photo_2023-03-25_19-08-21.jpg [ 78.29 Кб | Переглянуто 344 разів ]

Потроху акумулятор оживає. Відновлення продовжується, довга ця справа.
Поміняв шини на літо, заодно обслужив трохи тормоза. Задній правий циліндрик одна сторона підклинювала. Під пильником було майже сухо, але корозії ще не було. Заклав туди змазки, почовгав туди-сюди і все працює. Всі циліндрики задні і передні працюють, направляйки змазані, нічого не клинить. Колодки передні вже на грані. Задні накладки ті що приклепав тримаються добре. Якщо мій студент ще трохи поганяє, то на осінь потрібно буде міняти тормозні колодки. Резинки цілі, пильники цілі, сайлентблоки вже трохи втомились. Антикор ще трохи є, але сіль білими кусками кругом поприлипала і жере метал. Потрібно десь по добрих калюжах поїздити щоб відмити цю заразу. Задовбала вже ця сіль.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: 21140 Лада
Непрочитане повідомленняДодано: 27 березня 2023, 10:25 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
У нас днище миють в спецмийках, але ціни - космос. У тебе ж є компресор: зроби якусь довгу трубку "люміньову", чи будь-яку, причіпи ємність з водою і методом ежекції можеш під днищем помити. Щось по типу, як пилососом фарбують. Або балон газовий, в нього - воду і тиск повітря, а потім - мий що хочеш. Ти ж у нас майстер на всі руки))


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 343 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB