Lada Syndicate Club

Український ВАЗ клуб
Сьогодні: 29 березня 2024, 00:10

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 433 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 29  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 24 травня 2021, 08:51 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
94200км.
Заміна глушника.
Вискочила нова проблема: ручка передач не фіксується на нейтралці, а знаходиться в тому положенні, де ти залишив її, вимкнувши передачу. Можна звикнути, але не зручно "ловити" передачі. Схоже, що це якась із пружин в механізмі вибору передач. Для його заміни потрібно знімати коробку. Заодно і вирішиться проблема підшипника на первічному валу.
Ще радять глянути на гвинт кріплення карданчику до валу. Розберусь - відпишу.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 24 травня 2021, 22:17 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
alex_b52 написав:
94200км.
Ех молодість, де мої 16 років (94200км). Правду кажуть що сучасна молодь якась трухла, не те що колись :pardon: .


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 25 травня 2021, 09:55 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Леон написав:
alex_b52 написав:
94200км.
Ех молодість, де мої 16 років (94200км). Правду кажуть що сучасна молодь якась трухла, не те що колись :pardon: .

Та ладно: пробіг тільки одна складова. Але ж є ще й вік: моїй уже 14 років. Пробіг в км малий, а моточаси то намотуються. І якби не сіль на дорогах, то кузовщина була б нуляча. А все інше однак старіє і розсипається. Їзда містом теж добряче вбиває авто: тик-смик-став-поїхав... Вентилятор крутить майже постійно, шлях в 5км за майже годину в тягнучках. У нас звузили вулиці, виділивши смуги для велосипедистів, наробили острівців безпеки - геморойні вузли на дорогах... важко стало їздити, бо і без цих модних приколів дороги захлинались від транспорту.
На жаль, багато за цей час упущено в обслуговуванні, як я тепер розумію: було все тоді робити як сам вважав за потрібне і менше слухати зі сторони.
Та то вже таке.
Пофлудили.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 25 травня 2021, 19:05 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Трохи і я флуду підкину. :hi:
Леон написав:
alex_b52 написав:
94200км.
Ех молодість, де мої 16 років (94200км). Правду кажуть що сучасна молодь якась трухла, не те що колись :pardon: .

+! :crazy:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 03 червня 2021, 14:27 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Кілька днів назад перевіряв стан свічок. Встановлено свічки Brisk Silver LR 17YS 1333. (10.2018р.). Рекомендували їх як надійні і т.п. Проїхав на них 23300км. Оце раптом перевірив їх по каталогу і виявив, що конструктивно вони призначені в основному для їзди на газу, хоча і на бензин їх ніхто не відміняв. Та артикул (1333) із "бріска" взагалі для мого авто не підходить. Цікаво. Зазор тримаю 0,9, хоча уже знаю, що по рекомендаціях 0,7. Нагар на ізоляторах виявив слабкий і скоріше червоного, ніж коричневого кольору.
Цитата:
Чорний колір
Щоб зрозуміти, чому на свічках чорний нагар, слід навчитися його розрізняти, так як він може бути двох видів:
яскравий маслянистий нагар на електроді і біля різьблення говорить про надлишок масла, що потрапляє в камеру згоряння;
сухий, чорний як сажа без масляних патьоків говорить про надлишок палива в горючій суміші, яка не встигає згоріти.
Отже, в залежності від виду, чорний нагар на свічках запалювання означає, що горюча суміш компонується неправильно.
Червоний колір
Коли з'являється червоний нагар на свічках запалювання, це говорить про те, що необхідно використовувати інші присадки для палива, так як в тих, які застосовуються, занадто багато хімічних речовин. Вони не згорають повністю і осідають у вигляді нагару на свічках, ускладнюючи їх роботу.
Білий колір
Якщо виявлено білий або сірий нагар на свічках, проблему слід шукати виходячи з його виду:
глянсовий білий означає, що свічка не охолоджується, як того вимагає технологія;
слабовиражений білий нагар на свічках запалювання або сірий на поверхні електрода говорить про низьку якість палива.
Коричневий або рудий колір
Якщо з'явився рудий або коричневий нагар на свічках - це вірна ознака присутності в паливі марганцю, свинцю і цинку в великих кількостях. Їх наявність негативно позначається на ізоляторі, так як з часом він покривається частками цих металів і починає пропускати струм. Тому необхідно очистити рудий нагар на свічках запалювання і залити інше паливо.

Зіб'ю зазор до 0,7мм як пише таблиця. Так як я раніше їздив на "екологічному БРСМ", а тепер на "справжньому UPG", то помию нагар і надалі подивлюсь, хто з них напаскудив.
Та однак вже скоро свічки потрібно буде підібрати якісь по машині. Юра, у нас однакові авто: поради будуть? Хлопці, ви теж не соромтесь: можна радити і флудити))
П.С. Проводи «Тесла» - пробіг 13000км.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 03 червня 2021, 20:52 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Сам напросився, я про поради: вкрути рідні АУ17ДВРМ та не мороч... ну ти зрозумів. :hi:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 04 червня 2021, 09:00 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Денис 2 написав:
Сам напросився, я про поради: вкрути рідні АУ17ДВРМ та не мороч... ну ти зрозумів. :hi:

Перше, що й мені в голову прийшло.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 04 червня 2021, 20:08 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
alex_b52 написав:
Зіб'ю зазор до 0,7мм як пише таблиця.
А в тебе що карбюратор? Чи стоїть ГБО?
Цитата:
Поскольку, двигатель «Самара-2» является инжекторным, то речь о зазоре и настройке пойдет именно под электронную систему впрыска топлива. Нормативы по зазору свечи зажигания для ВАЗ-2114 (8 клапанов)
Нормальным показателем свечного зазора для двигателя, установленного на ВАЗ-2114 является расстояние между электродами в приделах – 1.0-1.13 мм.

https://vazremont.com/kakoy-zazor-dolzh ... h-vaz-2114


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 04 червня 2021, 20:22 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Стосовно свічок, то я у вересні 2019 купив декілька наборів для експериментів разом із запчастинами. Посилання їз істрії моїх покупок:
https://detali.zp.ua/catalog/5666-svech ... _komplekt/
https://detali.zp.ua/catalog/57053-svec ... _komplekt/
https://detali.zp.ua/catalog/90953-svec ... v_NGK_k_t/
https://detali.zp.ua/catalog/91640-svec ... s_ATC_k_t/
Я катався на Денсо ТТ і НЖК. Зазор зменшував для ГБО до 0,8.
Ті що Денис радить теж хотів, але не купував. https://detali.zp.ua/catalog/93419-svec ... ngels_k_t/


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 17 червня 2021, 11:20 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Леон написав:
alex_b52 написав:
Зіб'ю зазор до 0,7мм як пише таблиця.
А в тебе що карбюратор? Чи стоїть ГБО?
Цитата:
Поскольку, двигатель «Самара-2» является инжекторным, то речь о зазоре и настройке пойдет именно под электронную систему впрыска топлива. Нормативы по зазору свечи зажигания для ВАЗ-2114 (8 клапанов)
Нормальным показателем свечного зазора для двигателя, установленного на ВАЗ-2114 является расстояние между электродами в приделах – 1.0-1.13 мм.

https://vazremont.com/kakoy-zazor-dolzh ... h-vaz-2114

Цікава зсилочка. У мене інжектор і без ГБО. Свічки для ГБО мені колись "комп'ютерщики" втулили. У них зазор по паспорту 0,7мм. Хотів спробувати такий зробити на бензин. Мабуть, буде дурня. Зараз відрегульовано 1-1,2мм.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 17 червня 2021, 11:48 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
09.06.2021р. - 94400км
1. Промивка системи охолодженя після попереднього антифрізу. Дякую Денису за поради.[
Залив "Манол" хімію в гарячий антифріз - взяв те, що було в магазині (фото). Воно слабеньке, не кислотне. Але, надіюсь, щось там трохи промило. Проганяв пів години (по інструкції) на холостих обертах. Зачекав, поки вистигне двигун і злив систему. Потім промив систему шлангом проточною водою. Знімав патрубки з радіатора, термостата, бачка, дроселя. Ганяв воду різними маршрутами. Після промивки системи шлангом, все зібрав назад, залив в систему дистилят, прокрутив двигун до ввімкнення вентилятора, зачекав, злив воду. Залив знову дистилят (підігрівав, щоб не чекати поки повністю вистигне двигун) і їздив з водою добу. Кран пічки постійно відкритий, в салоні жаркувато, але пічку теж потрібно промити. Двигун більше 90°С не нагрівався, вентилятор ні разу не ввімкнувся.
Сьогодні (11.06) зранку злив воду. Вода була злегка мутнувата. Залив ще раз воду, їздив ще добу, злив. Вода майже чиста.
В гаражі знайшов 1л концентрату антифрізу HEPU G12 - 2017р.в.: колись мені "підігнали" не повну пляшку на долив системи. Термін придатності у нього до 08.2021р. Розвів суміш 80% води і 20% концентрату: по таблиці, яку дає виробник, з таким розчином можна їздити до -8*С. Буде у мене промивочним: восени залию нормальний антифріз.
Відремонтував кришку розширювального бачка: перестала пропускати повітря. Розібрав, щоб прочистити, і вона розвалилась: пластмасові зубчики конуса перегрілись, втратили пластичність і повідпадали. Пружинка підсівша, трохи поіржавіла, але м’яко працює. Зробив із двох кришок одну: в нову (роздувала бачок при нагріванні і плющила при вистиганні) вставив обидві старі пружини. Нову пружинку внутрішнього клапану трохи підкоротив і підігнав приблизно під стару по зусиллю – пішла в запас разом з новою великою. Склав все в новий корпус із новими гумовими прокладками. Працює.
2. Розвів проводку на ПТФ, встановив реле і кнопку. Перевірив тестером: все працює, по штатному - від габаритів. Для встановлення ПТФ потрібно було докупити кріплення і лампи. При покупці ПТФ минулого разу дали лампи Н3: (подивились на упаковку фар), а фари виявились Н1 - на склі відлито. Я й сам не додивився в магазині, бо виявив одну фару битою, міняв і якось упустив момент вставити в них лампи.
На сьогодні вже все купив: лампи на фото. Ставити ПТФ буду після установки захисного щитка під бампером: все болото летить на ті фари з-під коліс.
*Порпався в інтернеті, але так і не знайшов інформації, щоб фару птф ззаду чимось покривали: мабуть, не можна. Хоча, на різних фото бачив, що гниють вони саме ззаду на блискучому покритті...
3. Перевірив кнопку заднього птф: тепер і він працює.
4. Купив масло Mobil Super 2000 X1 10W-40.


Приєднані файли:
Опис файлу: Промивка для системи охолодження
2142.jpg
2142.jpg [ 17.44 Кб | Переглянуто 459 разів ]
Опис файлу: Схема підключення ПТФ, якою я користувався. Масу на птф тягнув з кожної фари до місця встановлення реле. Всі три проводи маси - фари і реле - скрутив і обжав однією клемою. Закріпив масу на шпильку, на якій кріпиться бачок адсорбера. Провода від реле на кожну ПТФ - 2х1,5мм²; від клем 87 і 30 на колодку - 2,5мм²; від контакта 86 на колодку можна брати тонший провід і клема там "міні-мама". Я брав той же провід 1,5мм², бо тоншого не було під рукою.
12.jpg
12.jpg [ 141.59 Кб | Переглянуто 459 разів ]
Опис файлу: Лампи до птф: цього разу одна вже в фару з магазину вставлена
IMG_20210615_110844.jpg
IMG_20210615_110844.jpg [ 60.18 Кб | Переглянуто 459 разів ]
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 22 червня 2021, 10:03 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
21.06.2021р. - 94550км
Заміна масла: Mobil Super 2000 X1 10W-40 ACEA A3/B3 API SL.
Заміна масляного фільтра.


Востаннє редагувалось alex_b52 в 25 серпня 2021, 12:02, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 25 серпня 2021, 11:54 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
24.08.2021 - 96400км

Заміна:
- повітряного фільтра;
- розширювального бачка системи охолодження;
- пробки бачка;
- термостата і патрубків;
- антифрізу (концентрат HEPU в пропорції 50/50).

Вчора у мене було ще одне "свято", крім загальнодержавного: виявилось, що протікав все ж таки бачок системи охолодження, а не кран в салоні і не прокладка ГБЦ. Прослужив він рівно чотири роки і один місяць. А протікав в такому місці, що візуально виявити було важко: допомогли тільки підкладені ганчірки і то вже тоді, коли тріщина стала велика - почав текти на холодну. Новий бачок я брав уже не китайський. Різниця в них, як виявилось, очевидна: в новому спаїв майже немає, відлито акуратно - майже без облою, площини під пробку і датчик рівні, калібрований отвір відвідного патрубка, є маркування і т.д.
Купив також нову пробку, правда ще не перевірив на тиск, але поки що працює ніби в адекваті.
Замінив термостат, тому що випадково виявив дивний ефект. При заміні бачка і пробки, дав машині прогрітись на хх. Після відкриття клапану термостату, антифріз хлинув із переливного патрубка радіатора в бачок з таким напором, аж свистіло, набрався попід самий верх бачка, а потім різко зхлинув. Тепер стало зрозуміло, чому останнім часом із під пробки і датчика випирало антифріз. Після заміни термостату ефект пропав: антифріз переливається довго і потихенько, вистигаючи поступово в радіаторі. Рівень в бачку збільшується тільки на коефіцієнт розширення антифрізу при нагріві. До температури вмикання вентилятора часовий проміжок теж збільшився. Хоча, тут уже грає роль і свіжий антифріз. Схоже, що старий термостат відкривався ривком повністю, а не поступово. Для чистоти експерименту, я "зварив" обох в гарячій воді з плаваючим термометром. По мануалу термостат мав би відкриватись при 85*-89*С. По факту: старий відкривався (дійсно різко) при 82*С, а новий, поступово, при 84*С (по паспорту 85*С). Якщо дати похибку на термометр, то в нового все в нормі.
При об'ємі системи охолодження 7,8л, злилось тільки 5,6л. Таку ж кількість і залив. Зробив розчину 7л концентрації 50/50 для -37*С. При розмішуванні із 2,5л слабшого залишку в двигуні, отримаю аби до -30*С. Буду контролювати в бачку, розведеного залишилось біля 1,5л, можу зробити заміщення.


Приєднані файли:
Опис файлу: Фото нового бачка
IM.jpg
IM.jpg [ 24.31 Кб | Переглянуто 414 разів ]
IMG_.jpg
IMG_.jpg [ 26.92 Кб | Переглянуто 414 разів ]
1.jpg
1.jpg [ 95.56 Кб | Переглянуто 414 разів ]
Опис файлу: новий термостат - дуже хочеться вірити, що не китайський
2.jpg
2.jpg [ 84.58 Кб | Переглянуто 414 разів ]
3.jpg
3.jpg [ 95.34 Кб | Переглянуто 414 разів ]
Опис файлу: а такий агрегат служив із 2007р.
4.jpg
4.jpg [ 72.41 Кб | Переглянуто 414 разів ]


Востаннє редагувалось alex_b52 в 30 серпня 2021, 10:19, всього редагувалось 1 раз.
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 30 серпня 2021, 09:16 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Мої нові літні шини: "Laufenn G FIT EQ LK41 175/70 R13 82T, HUNGARY"
Вартість 898грн./шт. - розпродаж. Планую взувати з наступного сезону, тому відгуків доведеться трохи зачекати.
Що до виду цих шин. Я тепер взяв Європейку. Малюнок протектора практично один-в-один зі старими, але на новій зимовій "лассі" вже є водовідвідні канавки. А стара зимова "Фулда Крістал", як і "Lassa Snoways 2", котрих вже зняли з виробництва, були Скандинавського типу. Вони і кашу снігову з водою відводили нормально, і в заметах та сніговій цілині почувались як риба в воді, і гальмували нормально на тверезу голову. Тому мені, по малюнку протектора, "Lassa Snoways 2" сподобалась більше, ніж "Lassa Snoways 3". Якби знайшов "Lassa Snoways 2" - взяв би її.
P.S. На сьогоднішній день "муки вибору" шин закінчились. Чи правильним був цей вибір, покажуть час і експлуатація.


Приєднані файли:
table.jpg
table.jpg [ 64.63 Кб | Переглянуто 390 разів ]
04.jpg
04.jpg [ 103.28 Кб | Переглянуто 400 разів ]
33.jpg
33.jpg [ 107.44 Кб | Переглянуто 400 разів ]
36.jpg
36.jpg [ 115.58 Кб | Переглянуто 400 разів ]
43.jpg
43.jpg [ 80.01 Кб | Переглянуто 400 разів ]
30004.jpg
30004.jpg [ 113.52 Кб | Переглянуто 400 разів ]
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 06 жовтня 2021, 10:12 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Вписую в бортовик нову зимову гуму: в тему про шини ще в вересні написав, а в бортовик - забув.
"Lassa Snoways 3 175/70 R13 82T, TURKEY". Ціна 1033грн./шт. (06.09.2021р.)
Гума м'яка, порівняно з літньою, соски тягнуться, має запах гуми. Протектор глібиною 9мм: по фото думав, що будуть не меньше 10. Не зовсім "свіжі" - майже рік їм, та це ще байдуже. Єдине, що місцями якось забагато облою по краю протектора, з переходом на боковину: такий вигляд мала колись "наварена" шина. Це трохи помітно на фото 5.
Додаткову інформацію дасть шиномонтаж.

П.С. Після серпневої заміни антифрізу і т.д., прийшлось таки знову знімати патрубок із розширювального бачка. Як не підпилював того вихідного штуцера, підпаював клеєвим пістолетом шов, "ваяв" правильну форму - однак, рідина під тиском знаходить маленьку нерівність і підтікає. Це вже, якщо не помиляюсь, третій (4-?) бачок після рідного: ні один не ходить більше кількох років - якість їх жахлива. Цього купив вже і з маркуванням, і зі знаками, вже ніби "як рідний" - однохYJственно: посадочні місця тільки на різьбових отворах одразу сіли ( на відміну від попередніх), а всі вихідні штуцери відлиті не айс.
Посадив патрубок на високотемпературний чорний герметик. Подивимось.


Приєднані файли:
4.jpg
4.jpg [ 137.23 Кб | Переглянуто 355 разів ]
5.jpg
5.jpg [ 90.01 Кб | Переглянуто 355 разів ]
6.jpg
6.jpg [ 146.76 Кб | Переглянуто 355 разів ]
7.jpg
7.jpg [ 121.67 Кб | Переглянуто 355 разів ]
8.jpg
8.jpg [ 73.24 Кб | Переглянуто 355 разів ]
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 433 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 29  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB