Lada Syndicate Club

Український ВАЗ клуб
Сьогодні: 28 березня 2024, 12:35

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 433 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 29 липня 2022, 09:58 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Клапан в кришці - можливо. До речі, потрібно б перевірити. Та в паливній схемі мого авто, є ще гравітаційний клапан - я його бачив вживу. А ще, по схемі, запобіжний двоходовий клапан: його я вживу не знайшов поки, може схований десь. Але, якщо плюнуло бензином із трубки з бака в розрізаний мною сепаратор, то це має означати, що гравітаційний клапан не працює? Він зовні гнило-іржавий, можливо й всередині вже не робочий.


Приєднані файли:
image298.png
image298.png [ 526.41 Кб | Переглянуто 608 разів ]
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 03 серпня 2022, 10:03 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Хлопці, при роботі двірників періодично з'являється співучий звук, схожий на те, як гума по склу скаче і сюрчить. Тільки звук іде з мотор-редуктора двірників, то це йому вже гаплик приходить? При цьому, двірники не зупиняються.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 03 серпня 2022, 20:31 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Точно з мотора? Може десь із трапеції.
Згадав як добре було коли я робив антикор. Все змазувалось, абсолютно все і нічого ніде не скрипіло, не закисало, не клинило.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 04 серпня 2022, 09:15 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Та хто зна: під час дощу не вискакував дивитись - таке лило, що їхав 40км/год. А потім не до того було. А що ж там в трапеції так може співати? Більше схоже було на мотор-редуктор. Гаразд, послухаю з-під капоту.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 04 серпня 2022, 12:21 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Задуй його все якимось маслом чі жирним антикором, воно і змаститься і проантикориться. Це так по швидкому і ледачому. Може машинним маслом, воно рідке як вода.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 04 серпня 2022, 14:33 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Так і зроблю, дякую. Може якраз. Потрібно чимось не дуже смердючим - там же повітря в салон забирається. Щось придумаю.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 19 вересня 2022, 10:10 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
104100км
Заміна труби резонатора.
Вітчизняний прослужив рівно два роки. Тепер купив "польського" - 1000грн.(наш - 800грн.). Тільки цей проти нашого разів у півтора важчий і служить мінімум п'ять років - перевірено. Минулого разу "зекономив", то в суботу згадував сам себе "тихим" словом.
Закипівші гайки відкручував за допомогою газового пальника і матюків. Болти з флянця каталізатора так вибити і не зміг - "приварились" наглухо: таке враження, що вони в флянець вкручені. Аби їх дістати, потрібно знімати ще й каталізатор: зрізати, висвердлювати. Купив нові комплекти болтів-гайок, та посадив все знову на старі.
Трубу резонатора знімав шматками: труха, в руках все розсипалось, бачив таке вперше.
Перемикач поворотів сказився - ще не міняв, але купити потрібно: при правому повороті інколи "пробиває" на дальнє світло. На ринку ціна питання 125/150грн.


Приєднані файли:
08.jpg
08.jpg [ 51.11 Кб | Переглянуто 540 разів ]
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 19 вересня 2022, 14:42 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Оце і мені така балалайка потрібна, 1008,04грн. Я до війни купувати полінився, взяв і заварив. Коли варив зняв розміри, бо вони трьох типів бувають, і як за звичай розміри загубились. Лізти під днище по новому ще та морока. Але в мене все під низом жирне і відкручується без проблем, лише руки брудні в мазуті стають. Резонатор ще рідний стоїть, нержавіючий.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 20 вересня 2022, 09:34 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Гайки кріплення резонатора до каталізатора не можуть бути жирними - пригорить одразу, як нагріється. Тому і закипає наглухо. Мені порадили минулого разу, як ставив, графіткою змастити. Цього разу на суху все поставив - однак тим гайкам під днищем жаба цицьки дасть.
У мене теж корпус каталізатора з нержавійки і всередині елемент чистенький - в "дюрку" заглядав. А труба резонатора, за розмірами, ти правий - щоразу інша: перше коліно то під самим бензобаком притулиться, то на п'ять пальців відходить від нього. Гачки для гумового кільця не співпадають з тими, які на днищі, і флянці у всіх різні. Минулий резонатор, як я не виставляв, по кріпленню бака гупав на ямах. Цей якось виставив, від бака відвів. Поки два дні їду, то ніби не чути, але ж я тепер літаю низько і помаленько.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 23 вересня 2022, 20:54 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Спеціально сьогодні заліз подивитись. Гайка жирна і нічого не обгарає. Хоча мастилось хто зна коли. Я коли не лінуюсь, то кісточкою поляпаю переробом на різні місця і кріплення. Інколи просто з пульвера все підряд К-17. Грязна це робота і бажання не дуже, але потрібно. Булаб яма булоб без проблем.
Приєднання файлів:
photo_2022-09-23_20-43-55.jpg
photo_2022-09-23_20-43-55.jpg [ 118.09 Кб | Переглянуто 524 разів ]


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 04 жовтня 2022, 09:41 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
104360км
Заміна мотор-редуктора і трапеції двірників.
Заміна підкермового перемикача поворотів.

Двигун приводу двірників потихенько слабшав і таки заклинив, аж в роз'ємі підплавились контакти. Виною, скоріш за все, була розношена трапеція. Крім того, після дтп вона вийшла з режиму нормальної роботи.
Пермикач замикав на дальнє світло при ввімкненні правого повороту.
Леон написав:
Спеціально сьогодні заліз подивитись. Гайка жирна і нічого не обгарає...

Згадую твої слова, що наші авто повинні бути в маслі скрізь, де це можна зробити. Згоден на всі 100%.
А яма, то потрібна річ, якщо вона до толку зроблена. А не так, як в орендованому мною гаражі: має такі розміри, що над нею сортир змонтувати хочеться - двомісний якраз вийде, ще й ліктями будеш в сусіда впиратися. Навіть заміна масла являє собою проблему: якщо поставив над нею авто, то в яму вже не попадеш.
По з'єднаннях і кронштейнах під кузовом: теж щоосені рідкою мазюкою проходжу.

Що за сітка у тебе між каталізатором і резонатором вварена? Для чого?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 04 жовтня 2022, 13:43 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Та сітка називається гофра :biggrin:
Приєднання файлів:
372.jpg
372.jpg [ 71.5 Кб | Переглянуто 514 разів ]


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 05 жовтня 2022, 09:33 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Жартівник)))
ДЛЯ ЧОГО воно там? Щоб зняти навантаження з каталізатора? В "оригіналі" труби резонатора такого "лайфхаку" нема.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 05 жовтня 2022, 10:58 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Олексію, ти точно не знаєш чи жартуєш? Це ж Porsche :biggrin:
Цитата:
Гофра глушителя — очень важный элемент выхлопной системы, выполняет роль эластичного соединения.

Основное предназначение гофры глушителя — снижение вибраций от работы двигателя. Кроме этого она значительно снижает технологические нагрузки на выхлопную систему и уменьшает колебания, которые возникают при работе автомобиля.

Цитата:
Зачем нужна гофра?

Гофра глушителя – одна из главных составляющих выхлопной системы, выступающая в качестве эластичной комбинации между глушителем и мотором автомобиля.

Гофру на глушитель также можно назвать предохранителем, защищающим выхлопную систему и, непосредственно, глушитель. Обычно гофра устанавливается в приемной трубе либо в другой зоне, в которой свойственно возникновение повышенной вибрации. В задачи гофры на глушитель входит:

Приглушение колебаний, исходящих от мотора к глушителю, способствующих преждевременному его разрушению;
Компенсация вибрации в момент старта автомобиля;
Быть эластичным соединительным элементом в выхлопной системе.

Цитата:
Гофра для глушителя играет сразу несколько полезных ролей в выхлопной системе автомобиля.

Она позволяет:

уменьшить и частично компенсировать колебания, передающиеся от двигателя на выхлопную систему;
уменьшить и частично устранить колебания, возникающие во время движения автомобиля;
сделать выхлопную систему более гибкой (подвижной)

Колись давно коли знімав глушник поставив гофру. Вартувала копійки, вирізав болгаркою кусок труби по довжині гофри, обварив і все. Вже раз міняв, бо прогоріла. Це вже друга. Якщо ставити на СТО, то це чомусь рахують за космос, а якщо дома, то елементарно.
Вся вихлопна труба прикріплена до двигуна жорстко і коли двигун ковбасить і вібрує, то уяви що твориться на кінці триметрової труби. Або які навантаження в місці її кріплення.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 05 жовтня 2022, 13:11 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Читаю і одразу ж: "Почему мне не доложили?!!" ))
Самому приходила думка, що при всіх цих махах вихлопної системи страждає кріплення каталізатора до вихлопного патрубка. Але гофру вварити якось не здогадався. І на моїй такого не було, коли брав.
Вік живи, вік учись.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 433 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB