Lada Syndicate Club

Український ВАЗ клуб
Сьогодні: 29 березня 2024, 00:41

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 433 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 12 серпня 2020, 11:40 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Питання "Клубу Знатоків" від глядача: ненароком почув при відкритій дверці (машина на місці, працює на холостих), що після "газонув" і скинув, у вихлопній системі перебої, ніби слабкі хлопки з*являються. Так як у старих москвичів, коли трамблер роздовбаний, на скиданні обертів були стрільба і "пердіж" у вихлопну, вибачте за слово.
Що це і від чого цей ефект у інжекторних двигунів? Гуглити самому, чи хтось стикався з цим?
П.С. В гуглі таке знайшов:
https://okeydrive.ru/dvigatel-strelyaet-v-glushitel/
https://vyhlopnie-systemi.com.ua/uk/vih ... -glushnik/


Востаннє редагувалось alex_b52 в 12 серпня 2020, 11:51, всього редагувалось 2 разів.

Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 12 серпня 2020, 11:46 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Все що відповідає за згоряння палива. Вона ще не троїть, але якийсь циліндр працює не на 100%.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 12 серпня 2020, 11:48 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Так, а ще пишуть про контакти датчиків і т.д. - тільки що зсилки на статті додав, які читав. Ну, раз "всесвітній розум" сходиться на одному - буду порпати там.
І Денисові поради в копілку :drinks:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 12 серпня 2020, 12:09 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Фази ГРМ я не розглядав як варіант, бо якщо туди не лазив, то їм нічого не нема. Хоч і пишуть, що може розтяжка ременя таке давати, я в це не вірю. Це ж як ремінь повинен розтягнутись? Як резинка від трусів? Навіть на офіційному сайті "Гейтс" пишуть, що після установки ременя лізти до нього з "підтяжками" не потрібно до самої заміни. Я на своїй машині якось експерементував +/- 1 чи 2 зуба на шківу ГРМ - відчутної різниці не помітив, хоча можливо вона і є.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 12 серпня 2020, 16:12 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Ооо, тут можна дисертацію писати. Хлопки в глушнику - зниачить не згоряє паливо в циліндрах і догоряє у вихлопній системі, а незгоряти воно може по масі причин.
Почнемо ділити. Багато палива, або мало кисню, або неякісне пальне, або суміш рано випускається із циліндра.
Може форсунка переливати, не розпилювати або текти.
Не вистачає повітря через забитий повітряний фільтр або впускний тракт.
Датчики не вірно визначають паливну суміш і перезбагачують. (тут багато варіантів)
Рано відкриваються клапана через механічну, або електронну помилку (зазор, прогар, датчик фаз).
Поганий бензин.
Проблеми в системі запалення (свічки, провода, котушка)

А краще почитати що пишуть, а то довго розповідати :pardon: http://krutimotor.ru/hlopki-v-glushitele/ Все майже те що у одній твоїй зсилці.

А взагалі у спорткара і має таке бути :biggrin:
Якщо так, то тобі повезло, нічого не міняй :biggrin:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 13 серпня 2020, 09:53 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Прикольно, та мені, ще, слава Богу, не так "повезло"))) Але "музика суперкара" в моєї машини з прогорівшої біля каталізатора труби трохи таки заграла. Може воно тудою "попукує"? Але ж є. Та й прогорає там не вперше і ту "мелодію" я вже добре знаю. Шукати "музику старого москвича" почну із підварювання цієї труби, а далі - із заміни БРСМовського біотоплива на ОККОвський 92-й. І вже потім по списку, якщо не вилікується.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 13 серпня 2020, 10:08 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 25 лютого 2014, 13:26
Повідомлень: 923
Has thanked: 156 times
Been thanked: 61 times
Имя по паспорту: Горби
Авто: горбатомобиль
alex_b52 написав:
- із заміни БРСМовського біотоплива на ОККОвський 92-й. І вже потім по списку, якщо не вилікується.

а вот это может и причина


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 13 серпня 2020, 11:01 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Горбатый написав:
alex_b52 написав:
- із заміни БРСМовського біотоплива на ОККОвський 92-й. І вже потім по списку, якщо не вилікується.

а вот это может и причина

+ :yes:
Не хочу образити, але не розумію що людей штовхає заправляти машини "гамулою". Я краще пішки пройду чи громадським транспортом покористуюсь пару днів, при умові нестачі коштів заправити хоч 5 літрів нормального палива.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 13 серпня 2020, 13:21 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Ніяких образ.
"Підсадив" свою на цей бензин, коли мотався по 850км в день кілька разів на місяць. По грошах добре вигідно - ціна не набагато вище ціни газу, майже вдвічі нижче ціни 92-го бензину. На трасі - "летить", витрати 5,5-5,8л/100км на круг: пів дороги завантажена, пів дороги - порожняк. Не гріється, пахне перегаром з будуна)) До цього я заправляв тільки 92-й ОККО. особливої різниці в прийомі і їзді не бачу. І надіюсь, що брсмовським спиртом витягло воду з бака, якщо така там ще залишилась.
А з іншої сторони: газ - не гамула? Клапана підгорають, суміш суха, порівняно з бензином, поршнева зношується більше. Хіба немає тих самих хлопків на газу, якщо недорегульвано? Я бачив головку клапанів двигуна ВАЗ2110, де востаннє регулювали клапани перед капремонтом тієї головки - їзда на газу. Більше регулювати було нічого. Я розумію: газ краще цієї гамули - вчасно регулювати клапани, поперемінно їздити на бензині і т.д., і т.п... ХЗ.
Одним словом: все, що не бензин - то гамула. Та і бензин на наших заправках дуже часто - гамула.
Однак, знову перейду на ОККО.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 13 серпня 2020, 14:59 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Стосовно газу: я не знаю як раніше було, а зараз багато інформації про те, що газ навпаки моторесурс збільшує. Можливо я помиляюсь, але для себе зробив висновок, що різниця полягає лише в тому, що при впорскуванні безину в циліндр потрапляє рідина під тиском перетворена на "туман", котра в свою чергу частково охолоджує поверхню ГБЦ, а газ впорскується саме як газ та температура горіння вища. Тому робоча температура двигуна працюючого на газу трохи вище. Ще одна відмінність це те, що газ більш примхливіший за бензин до стану системи запалювання. Ну за клапана вибачай - у мене компенсатори. :pardon: Якщо розглядати ці два види палива на предмет "гамули", можу зазначити, що газ все ж таки не бадяжать присадками як бензин. Він просто або нормальний, або "гамула", він або ПРОПАН/бутан, або пропан/БУТАН. А на бензині, принаймні я, їздю іноді лише для того аби бензинові форсунки не "забували" для чого вони там є. Це буває декілька раз на рік на трассі, аби їх "прогнати". Ну якось так. Якщо я не правий - поправте мене. :drinks:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 13 серпня 2020, 15:58 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Думаю краще лий 95 навіть спиртовий, але 95.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 17 серпня 2020, 10:24 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Трошки розпишу про свій "уїкенд", а по простому - чому була дупа в милі два вихідних.
Замінив обидві шарові: права скрипіла, а потім отримала укол в "сустав" і притихла. Але почала явно підстукувати (раніше за скрипом не чутно було). Ліва причаїлась, але у мене було дві нових подарованих, тому вирішив обидві замінити - щоб взимку не порпатись. Сусід по гаражу позичив зйомник і замашного накидного ключа 19х22 радянських часів. Я спробував зйомником, підстукав молоточком - не йде. Дістав газового пальничка, нагрів, піджав - безрезультатно. Тоді взяв наставку і гемера - два влучних удари по нагрітому - вискочило. Зйомник + пальник + гемер = результат. І так обидві сторони. Права шарова була в хлам, ліва - легко крутилась рукою і тайком злегка підстукувала. Далі була обробка крил смолою і їх установка - нічого нового, досвід уже є. Оригінальні крила стали нараз - з нормальними зазорами і правильними отворами під кріплення: радує, що тоді доплатив і взяв таки їх, а не залишив "китайців". Але на цьому весь кайф від обновки закінчився: на сонечку одразу стало видно, що супер підборщик фарби підібрав фарбу не "кварц 630", а "алюм.каструлю". А дешевий фарбувальник виявився таким самим вдатним, як і дешеві китайські крила. Що саме цікаве: роботу одного і другого я бачив до того. Фарбу мужик підбирав на іно ("хамелеон") - як рідна лягла. Но "кварц" йому не дався. Фарбувальник малював іно машину "василек-металик" - чудово, як рідна, не відрізниш. А на моїх крилах по самому верху, біля капота, світлі плями пішли - в дусі фарбованих заводом задніх стойок біля ляди. Колір не той, світлі плями - "зьобра". Ще не поставив бампер: впевнений, там теж будуть ляпи. Схоже, що ключова фраза "це не іно" спрацювало і цього разу. Я вчора спочатку добряче розстроївся, а потім підняв догори праву руку і різко опустив донизу, промовляючи:" ну і х.. з ним!!"
Так що, Юра, маємо з тобою один результат: чи ти брав готове фарбоване (і писав, що я правильніше зробив), чи я фарбував на місці :YMSICK:
:drinks:
Вчора ще би й бампер поставив, але згнили начисто кронштейни кріплення - ламались в руці,як гнилий картон - на ринок потрібно їхати. Як все причеплю - буде фото готової роботи. А зараз - так кілька фоток, для ілюстрації.


Приєднані файли:
14_14.jpg
14_14.jpg [ 132.3 Кб | Переглянуто 597 разів ]
14_15.jpg
14_15.jpg [ 142.01 Кб | Переглянуто 597 разів ]
14_16.jpg
14_16.jpg [ 103.94 Кб | Переглянуто 597 разів ]
14_17.jpg
14_17.jpg [ 58.89 Кб | Переглянуто 597 разів ]
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 17 серпня 2020, 11:20 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Я бампер брав одразу фарбований. Ніхто там не придивляється до кольору, все пилом примало і нічого не відрізниш. Хоча колір співпав повністю. Олексію не переймайся ти так тим залізом. Нове ціле пофарбоване і все, можливо це так задумано напівтона як аерографіка щоб на сонці переливалось як хамелеон, нехай хтось так ще попробує зробити. Після мого антикору і сонячного літа до автомобіля взагалі страшно підходити, який там колір :biggrin: Навіть злодії стороною обходять :biggrin:
Якщо якісь деталі з іншого металу сильно ржавіють, значить цей метал більш активний по відношенню до кузова. Це добре, адже працює як катодний захист, деталь ржавіє а кузов зберігається. Почитай катодний захист.
Бережи своє здоров'я, а це все залізо і його колір не важливий.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 17 серпня 2020, 15:12 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Леон написав:
Олексію не переймайся ти так тим залізом

Уже не переймаюсь - я ж казав
Цитата:
потім підняв догори праву руку і різко опустив донизу, промовляючи:" ну і хрін з ним!!"

Колись мене так навчив один водій, з яким ми об*їздили пів України - з тих пір регулярно користуюсь :biggrin:
Прикупив в обід трохи детальок - все копійчане: в сумі набігло 162грн. Необхідне вже є - завтра після роботи можна буде йти в гараж "відпочивати" :hahaha:


Приєднані файли:
Опис файлу: "вуха" - Денис такі купив і я захотів))
17_141.jpg
17_141.jpg [ 55.43 Кб | Переглянуто 587 разів ]
Опис файлу: ущільнювач ляди - кажуть, що 08/09...14 вони однакові: перевірю
17_14.jpg
17_14.jpg [ 58.68 Кб | Переглянуто 592 разів ]
Опис файлу: кронштейни до перенього бампера - копійчана річ, а побігай-пошукай. тепер можна ставити бампер і чіпляти підкрилки
17_142.jpg
17_142.jpg [ 52.85 Кб | Переглянуто 592 разів ]
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 24 серпня 2020, 18:21 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Три вихідних пройшли плідно.
Виявив багато місць іржі, частину вже підлікував, або в процесі. Ще днище, стакани і т.д. Потрібно брати відпустку, інакше до зими не встигну.
Багато "радощів" принесли задні ліві двері і пороги, які варились і фарбувались у вересні минулого року. Пройшло 11 місяців - результат на фото. Пороги не фоткав - нема сенсу, там не краща картина: досить і тих фото, що є. На знімках 11...14 - двері знизу. Фарбувальники нічого після зварювальника не чистили і не травили: зашпаклювали його роботу разом з іржею і підпалинами. Як зварювальник болгаркою з обдірочним кругом після зварювання видер, так і пішло. На фото уже зачищено мною наждачкою, до того борозни були в міліметр. Я іржу виколупував шабером, потім травив. Далі буде кислотний грунт, просто грунт, фарбування малярною щіткою.
Ось такі "майстри-працьовальники". А гроші деруть як за рідну маму. В фб вони постійно виставляють фото, як лудять кузова, шпаклюють, фарбують... Я лудіння у них не замовляв - добрих грошей коштує, але й про халтуру мови не було.
Крила, бампер і ляду місяць назад фарбував у іншого майстра "на деревне у дедушки". Побачимо влітку, що там буде.
На останньому знімку 15 - кутовий шов ляди. Колупнув по інтуїції і вона не підвела. Під герметиком - іржа. Ляда оброблялась давно. Тепер надія тільки на раст стоп - врятувати те, що не встигло пропасти, законсервувати на цій стадії. Можливо.


Приєднані файли:
11.jpg
11.jpg [ 119.35 Кб | Переглянуто 562 разів ]
12.jpg
12.jpg [ 107.64 Кб | Переглянуто 562 разів ]
14.jpg
14.jpg [ 103.93 Кб | Переглянуто 562 разів ]
15.jpg
15.jpg [ 81.13 Кб | Переглянуто 562 разів ]
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 433 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 11 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB