Lada Syndicate Club

Український ВАЗ клуб
Сьогодні: 29 березня 2024, 09:48

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 433 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 23 листопада 2021, 21:13 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
БРТ хороша гума.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 24 листопада 2021, 10:42 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Купив вчора БРТ. Якщо це воно.
Хотів зайти в автомагазин, щоб не на ринку, подзвонив: є? - є! - зайду? - без справки про щеплення чи про виздоровлення не зайдеш! - ясно...
Ось так-то. Пішов на ринок. Ціна питання 100грн. Поліуретанові в магазині від 250грн. "невідомої фірми" до 480грн. "відомої фірми". Рідні проїхали 98 тис. Якщо ці проїздять навіть половину, то буде не погано.


Приєднані файли:
41.jpg
41.jpg [ 82.98 Кб | Переглянуто 422 разів ]
52.jpg
52.jpg [ 82.29 Кб | Переглянуто 422 разів ]
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 24 листопада 2021, 11:21 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
До чого тільки народ єбанутий! Яким боком автозапчастини до цих кончаних сертифікатів?! Підараси! Вибач друже.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 24 листопада 2021, 11:25 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Дякую, що озвучив те, що в мене було вчора на душі. Якщо на те пішло - посади людину в дверях і винось товар, який людям потрібен. І ти заробиш, і людям легше. Проїздив біля того магазину: там завжди стати ніде - машин деястка два постійно геть вздовж дороги стоять. А цього разу - одна стара "волга"... Барани.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 24 листопада 2021, 19:00 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
То нехай в магазині пісю чмакають :pardon: .
А ромашки схоже оригінальні https://detali.zp.ua/catalog/5233-sajle ... lekt_4sht/


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 25 листопада 2021, 11:12 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
98800км.
Заміна сайлентблоків "ромашки" - робота 600грн. (300грн. сторона).
Регулювання розвал/сх. - робота 200грн.
Такі у нас розцінки.

П.С. Правду кажуть: не потрібно, щоб клієнт був під руками в майстра. Це як в ремонті квартири: найняв людей, побачив результат, розрахувався - і щасливий, як же ж все гарно і за..сь! А як воно робилось - ти не знаєш і спокійно спиш.
Я багато чого сам робив біля машини. Міняв шарові - пам'ятаю цей секас. Фізична робота взагалі важка. Тут хлопчина теж без трусів ці "ромашки розбирав": гвинт не розкручувався 14 років, пластилін на гайках давно загубився... чоловік старався, чистив різьбу, крутив туди-сюди гайку, щоб все залишилось ціле, гарно і чисто - пів години кожну знімав. Заробив свої гроші, я не торгувався. Мої ліки дорожче коштують. Все норм.
Але. Як "художник - художнику". Чоловіче, невже важко вирізати з якоїсь каністри з-під омивача дно на два пальці і в це коритце складати гайки, шайби, шпильки, які ти з таким старанням викрутив, а не кидати їх в пилюку на цементну підлогу, в пісок під колеса? Невже не можка вибивати стару "ромашку" на якійсь підставці-наставці, а не на підлозі, впершись в бетон шаровою опорою, млять?!! Невже не можна запресувати втулку в ричаг саморобним пресом, який в тебе за спиною стоїть!!!, а не забивати її молотком на тій же цементній стяжці? Кажу: ну що ж ти робиш?! - та воно вже виходить! ось-ось... Це мені ще "хорошого" майстра порадили! А потім, закручувались ті гайки - навіть на змащеному гвинті чути як пісок скрипить.... І ви мені вибачте, але так не поважати себе, щоб ходити в робі, яка виглядає так, наче ти вчора приїхав з танкового полігону, на якому, в польових умовах, ті танки місяць ремонтував. А ти в тій робі і в яму, і в кабіну... От яка роба - такий майстер. У мене відчуття, що потрібно терміново спину "підтягувати", бо наступного літа доведеться ті шарові і "ромашки" самому міняти...
Якби я не бачив, як можуть виглядати справжні майстерні, я б мовчав. Але, навіть той пожилий сивий чоловік, який розвал робив - гараж читенький, на підлозі - плитка, все на стелажах, він в комбінезончику, в рукавичках - я розумію, що це не коробку знімати чи ходову робити. Та все залежить від людини: і цей міг би з ями в яму в чорній робі шастати.
Але саму зразкову майстерню я бачив один раз - ще за часів "славути". Майстер робив регулювання карб'юратора. В гаражі - як в лабораторії: все чистенько, осцилографи, прилади, "клізми", інструмент, коробочки з запчастинами, все пофарбовано, шкафчики з дверцятами, полички, на підлозі лінолеум - ну, кухня, а не гараж. Заходиш - хочеться роззутись. Правда, той чоловік був доцент і викладав у нас в політеху)) Але все залежить від людини. ІМХО.
Якщо опустити всю цю лірику, то висновок такий: не можеш сам - то плати, відвернись і мовчи.


Востаннє редагувалось alex_b52 в 25 листопада 2021, 16:56, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 25 листопада 2021, 13:32 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Мдаааааа....... :sorry: Я міняю весь передок за 500 грн, складаю всі метизи в лоточок, коли збираю рясно змастюю їх шмаровидлом власного приготування, нічого не вибиваю, тим більш не забиваю ще й переживаю аби людина задоволена лишилась. Уявляю яку психологічну травму ти отримав. Співчуваю. А розвал для чого робив, просто для самозаспокоєння?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 25 листопада 2021, 14:01 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
А скільки коштує у вас зчеплення замінити?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 25 листопада 2021, 15:55 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
На це питання дам відповідь після 10-го грудня: поїду до майстра по коробках і все буду знати. На вскидку, мені називали ціну біля 2.5т.грн. зняти/поставити. Цей, до котрого їду, сказав, що біля 2,5 з роботою по заміні підшипника + підшипники, сальніки і т.д. Хто як хоче, так і дроче :pardon:

Денис 2 написав:
Мдаааааа....... :sorry: Я міняю весь передок за 500 грн, складаю всі метизи в лоточок, коли збираю рясно змастюю їх шмаровидлом власного приготування, нічого не вибиваю, тим більш не забиваю ще й переживаю аби людина задоволена лишилась. Уявляю яку психологічну травму ти отримав. Співчуваю. А розвал для чого робив, просто для самозаспокоєння?

Я й не сумнівався, що в тебе все інакше, ніж в того умільця. Перед цим, я задню стойку робив один раз на СТО "Шторм" - зарікся більше туди їхати. Другий раз - вчорашній. Танунах такі сюрпризи природи.
Розвал перед цим робив років так, щоб не збрехать, 10 тому. Доїзжав стару гуму, тягнуло в сторони. Після заміни на нову зимову, тягнути майже перестало, але я перестрахувався.


Востаннє редагувалось alex_b52 в 25 листопада 2021, 16:19, всього редагувалось 2 разів.

Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 25 листопада 2021, 16:00 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Питання: розкручений карданчик на ричагу перемикання передач може дребезг давати, на який не впливає педаль зчіплення? А якщо так, то чому лише в холодну пору року? Чи, все ж таки, це підшипник п.в.?.. Хочу глянути, поки не поїхав до майстра: чи не той карданчик мені з ричагом і дребезгом погоду робить? По-любому, потрібно його затягнути і подивитись результат. Або замінити, якщо там люфти. Дешевше обійдеться, ніж три тисячі віддавати.
і чим такий хороший карданчик куліси від "калини", що його всі на 9-ки ставлять?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 25 листопада 2021, 17:16 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Якщо ти маєш на увазі сам "кулачок", то він новий іде вже з добрячим люфтом, мало чим відрізнячимся від "вбитого". У мене стоїть ще рідний. Сусід міняв. При огляді різниці суттєвої ми не бачили, але на старому виникли ускладення при перемиканні передач. Якщо різьбові з'єднання відпущені, то підтягни, але він в будь якому разі, на мою думку, ніякого впливу на педаль не має. Ееех, шкода що ми не сусіди, зробили б ми твою ластівку з позитивним впливом на твій психологічно-нервовий стан. Ну печіночка трохи попрацювала б в підсиленому режимі. :hahaha: Каліновський ставлять бо наче ход ричага менше, тобто амплітуда. Здається так, вумнічать не буду, не цікавився достименно цим питанням.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 25 листопада 2021, 19:09 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Да, Олексій попрацював на славу. Питання - а затягували ромашки на підйомнику чи на землі? Потрібно лише на землі і з вантажем в салоні. Інакше ромашкам будуть скручені в'язи. Розвал після ромашок робиться обов'язково.
По карданчику, то він іде з отвором еліпсом і шатається. У мене колись теж ричаг дребезжав, я зняв карданчик, а там еліпс. Думав виработка. Хотів вибити штифт, а вухо взяло і лопнуло. Купив новий карданчик, а він точно такий з люфтом і отвором еліпс. Отвір має такий бути інакше вібрація ручки буде скажена. Я причепив пружинку на ричаг і забув про дребезг. Оце Олексій нагадав і я згадав що колись була така історія.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 25 листопада 2021, 19:27 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Леон написав:
Да, Олексій попрацював на славу. Питання - а затягували ромашки на підйомнику чи на землі?

Гарне питання. :good: Всі сайлентблоки затягуються коли машина стоїть на колесах, тобто вони навантажені.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 26 листопада 2021, 11:37 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Дякую, хлопці. Машина підйомника не бачила: яма, домкрат. Затягував він наче все на землі, стояла на колесах ніби, а не на домкраті.
На вихідні хочу перевірити той карданчик, бо "хрип" знизу якось не дуже реагує на педаль зчіплення. І йому пофігу на передачу чи накат. Навіть на накаті його більше чути. Новий комплект Валео зчіплення і вижимний стоять з 2019 року і пройшли рівно 20тис.км. хрип не пройшов після заміни - залишився один в один як був. Так їзжу вже два роки. Тому грішу на підшипник. З іншого боку, в коробку пускати когось так само не хочу, як і в двигун - тьху, тьху, тьху... Може, нехай там і далі дребезжить? Але ж їде, га?))
Денис 2 написав:
Ееех, шкода що ми не сусіди, зробили б ми твою ластівку з позитивним впливом на твій психологічно-нервовий стан. Ну печіночка трохи попрацювала б в підсиленому режимі. :hahaha:

:sorry:
Ще би й на рибалку тими ластівками політали б :good:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 28 листопада 2021, 12:00 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Почитав бортовик Дениса і прийшло в голову дві думки: 1. в кожній машині свої трамбли; 2. добре, що в моїй газу нема - ще б один гемор мав би :hahaha: співчуваю, друже.
Якщо серйозно, то в пятницю (чому був "не мій день") вранці вийшов до машини, а під нею - калюжа з антифризу :YMSICK: Отак і мені хотілося вже на цю проблему, як цьому зеленому. Закрив капот - вирішив, до роботи і з роботи в гараж дотягну. Це перше було. Глянув на бампер: якась падла паркувалась, вперлась мені в передній номер, ввігнула (ХЗ що там із бампером, я вже під нього не лазив) аж чорні цифри з буквами наполовину стерлись. Це було друге. Потім "злетіло" дві попередніх важливих домовленості. Третє. Це все відбувалось протягом пів години - відповідь на запитання Дениса в чаті "що сталось?"...
Вчора прийшов в гараж, викотив машину, заглянув - під машиною калюжа. Трошки познімав "барахла" в підкапотному - зробив доступ. Під капотом все скрізь мокре: під бачком, радіатор, патрубки... правильно, я теж так подумав: пробка,сука! Заклинив клапан в новій пробці. Знову перепросив стару пробку, перемив-перечистив-перебрав, поставив. Все скрізь вимив, підтягнув хомути. Сохне.
Попутно зняв дросельний вузол: виявися засраний маслом, хоча весною чистив. ДХХ ледь не загубив кришку з роз"ємом: дві з трьох заклепок з нього випали. Зробив з дроту пружинну скобу на два отвори одразу, склав докупи, поставив. Виявив, що розлізлись трубки з адсорбера на дросель і на вихід на трубку до баку. Побіг на базар, купив. Ставлю все на місце. Але, поки я мив дросель - базар закрився. Надівати патрубки підігріву дроселя - потріскались. Базар закритий. Підрізав, якось натягнув, запхав. Зібрав, завів - шепче. А з-під радіатора, по жестяному захисту - побіііііігло... Ну, думаю - кирдик радіатору! Два рочки як поставив новесечкого, млять, йопрстешна пробка....
Якби курив - сів би перекурити.
Забив. Завів грітись, а сам, тим часом, піддомкратив машину, відпустив передні стойки, задув гамули в стакани, поставив назад. Аж попід шпильки повиступало - зер гут!
Тим часом машина прогрілась до спрацювання вентилятора - пробка була відкручена - все підсохло. Полив ще гамулою під капотом все, що можна полити навколо стаканів і в інших подібних місцях, перехрестився - і поїхав додому.
Сьогодні зранку вийшов, глянув - ще сухо: тиха радість на душі, легкий щем на яй..х! :yahoo: Пробка до кінця не зажата.
Поїду в гараж далі колупатись - погода сонячна, +6, вітер слабкий. Можна попрацювати.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 433 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB