Lada Syndicate Club

Український ВАЗ клуб
Сьогодні: 29 березня 2024, 11:28

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 433 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 29  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 01 жовтня 2019, 09:30 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 28 лютого 2014, 10:11
Повідомлень: 1060
Звідки: Киев
Has thanked: 19 times
Been thanked: 70 times
Имя по паспорту: melanvi
Авто: melanvi
tomatniy написав:
А полностью разобрать машину, отпескоструить и с нуля покрасить - это сколько приблизительно будет стоить в слитках золота?

Отвечу за камрада!
Нет у человека ни времени, ни лишних денег делать из нее пушку... Финансово нецелесообразно! Это ж не музейный экспонат. Говорят просто облить без проемов от 1000 у.е. Как-то так)

_________________
Fuck off


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 01 жовтня 2019, 10:41 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
tomatniy написав:
А полностью разобрать машину, отпескоструить и с нуля покрасить - это сколько приблизительно будет стоить в слитках золота?

Ще все залежить від того, що сам будеш робити, а що "найманці".


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 01 жовтня 2019, 11:44 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
melanvi написав:
tomatniy написав:
А полностью разобрать машину, отпескоструить и с нуля покрасить - это сколько приблизительно будет стоить в слитках золота?

Отвечу за камрада!
Нет у человека ни времени, ни лишних денег делать из нее пушку... Финансово нецелесообразно! Это ж не музейный экспонат. Говорят просто облить без проемов от 1000 у.е. Как-то так)

Абсолютно в точку. Я б не проти її підтягнути до "первісного" стану, але фінансово це дійсно "нецелесообразно!". Я і так стараюсь замінити, по можливості, максимум старого новими деталями, а не лампічити утиль, але не завжджи це виходить. Боюсь, що як відпустять долар з євро, то весною мені ця покраска втричі стане. Та вище голови не стрибнеш. Хоч крила вже купив - і то добре.
А щоб повністю піскоструїти - мова взагалі не йде, поки що, і слава Богу. Це ще цілком "жива" машина, судячи з того, що я побачив по кузову на даний час. Те, що потрібно міняти різні частини - так їй уже 12 років, як-не-як. Навіть, якби просто стояла - згнила б.
З приводу піскоструйки, друзі: нехай вас мине ця доля! Кілька тижнів назад товариш піскоструїв днище своєї машини. Я міг собі уявити все, що завгодно, тільки не таке жахіття. Звичайно, майстер-майстру - різниця. Але ж до цих двох все місто і район їздить чистити кузовщину... це піпец! Піскоструять в ангарі, машину не накривають, двигун не накривають, трубок не обмотують - що вам сказати! Коли ангар відкрили і ми побачили результат, у мене дух забило. Машина стояла покрита піском як снігом. Пісок був скрізь: в замках, в ущільнювачах дверей і скла, в кожній шпарині. В салоні мілкий пісок як пилюка шаром лежав (знайшов десь щілини - там же не герметично). В підкапотному все біле: фільтра (забиті), генратор, ремені... домисліть все інше самі. Я гадав, товариш цих майстрів закопає в тому піску: "Дядьку, та ми всім так робим, воно заведеться, от побачите!". Видували пісок як могли, а поки видували - шлангом пошкрябали фарбу, потерли скло... При чистці, "протерли" трубку системи охолодження - потекла... Було там чудес. Коли ми вже звідти поїхали, позаду його машини шлейф як дим був... А я подумав: якщо з моєю дійде вже до піскоструйки, то краще її продати за що дадуть, ніж мати такий "секас", як товариш - кілька днів все розшивав, діставав, пилососив, видував...
Ціна фарбування: повного - десь так і є, від 1000у.е. А елементи (крило, дверка, бампер і т.д.) - 100у.е. Можуть скинути десь до 85, якщо зможеш вмовити чи під настрій. Но не всі.
Денис 2 написав:
Ще все залежить від того, що сам будеш робити, а що "найманці".

Дуже правильно: у Дениса великий досвід в цьому і я вже теж прийшов до такої думки. А тому, дуже хочеться, щоб ще побуло тепло, аби встигнути самому зачистити болгаркою пороги і всі місця, що будуть фарбуватись в цьому сезоні. Може і преобразов. іржі пройдусь. Гроші майстри з мене всерівно візьмуть стільки ж саме, наче самі все робили, але я хоч в чомусь буду впевнений.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 01 жовтня 2019, 15:59 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Вся біда в цих горе майстрах, які позавчора корів пасли, вчора ферму закрили і сьогодні вони вже майстри на СТО. На маляра потрібно вчитися, на автомеханіка потрібно вчитися причому двиун окремо, ходова окремо, електрика окремо, кузовщина окремо і т.д. А вони роблять все нічого не знаючи і навіть не розуміючи що роблять. Я в своєму житті зустрічав одного майстра який має відповідну освіту, працював на КАРЗі і має відзнаки за роботу (звичайно ще є, але я не знаю). Так з ним приємно говорити, він знає технології робіт, допуски, моменти затяжки, властивості матеріалів, шероховатості поверхонь і т.д. Навіть коли його просиш щось не те зробити а як ти хочеш, він скаже що так не можна, потрібно робити так і так.
Є такі, яким я свій автомобіль не доручив би. В боксі гірше як в конюшні, інструмет аби який і весь розкиданий, одяг весь в мазуті і він в такому одязі сідає на сидіння. Коли я зупинив його і не дозволив сідати, йому це було як ляпас, він довго не міг зрозуміти чому, адже він завжти так робив.
Є нормальні СТО, все кругом майже стерильно, майстри в чистому спецодягу, на автомобіль одягають захистний фартух, на сидіння захисні чохли. Запитую навіщо фартух, у вас же чистий одяг. Говорить так положено, а вдруг десь плямка чи подряпинка буде, нам проблеми не потрібно.
Отака різниця буває.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 01 жовтня 2019, 17:08 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Леон написав:
Я в своєму житті зустрічав одного майстра який має відповідну освіту, працював на КАРЗі і має відзнаки за роботу (звичайно ще є, але я не знаю). Так з ним приємно говорити, він знає технології робіт, допуски, моменти затяжки, властивості матеріалів, шероховатості поверхонь і т.д. Навіть коли його просиш щось не те зробити а як ти хочеш, він скаже що так не можна, потрібно робити так і так.

Знав одного такого, ще по "славуті" - карбюраторщик: кандидат технічних наук, викладач в інституті. В гаражі - лабораторія: столи, прилади, інструменти по полочках, осцилограф і т.п. Все чистенько, акуратно, заїхав в гараж як до хати зайшов - було бажання машині ноги помити. Розказав і показав, де я в карбюраторі чого не почистив, що неправильно зібрав і де є такий хитрий отвір, діаметром трохи товщий волосини, за який я уяви не мав. І ще багато чого. Розібрав, промив-відрегулював, зібрав, ще регулював, поставив "клізму" - показав дані по СО... Від нього поїхав іншою машиною: трогався з місця з пробуксовкою з незвички - в самого очі круглі були.
ПС. В неділю знімав задні підкрилки: душою трусив, боячись побачити там "пушистого звірка". Але - о чудо - там обробили набагато краще, все збереглось в нормальному стані пу кузовщині. Але ружини на стойках гниють, стакани на амортизаторах майже зжерло... Є що робити. Та саме "романтичне не це: я саморізи в підкрилках видкручував, ну десь по годинки півтори пішло на кожен підкрилок. ВД-шкою мочив, підстукував, тудим-сюдим робив, викруткою, плоскогубцями... Смола зсередини на саморізах прилипла, а все інше - поржавіло. Викручував їх з таким скрежетом, що пломби в зубах щеміли. Як не старвся, але один саморіз в крилі таки скрутився: 3мм огризка стирчить зовні і десь 6-7мм всередині. Зсередини не візьмеш, бо не підлізти, зовні - плоскогубці прокручуються, а огризку хоч би що. Його б нагріти, але ж фарбу попортити не хочеться. І не виб"єш по тій же причині. Буду заливати вд-шкою до вихідних, а там може паяльником трохи прогрію. От холєра.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 01 жовтня 2019, 18:56 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
alex_b52 написав:
встигнути самому зачистити болгаркою пороги і всі місця, що будуть фарбуватись в цьому сезоні. Може і преобразов. іржі пройдусь. Гроші майстри з мене всерівно візьмуть стільки ж саме, наче самі все робили, але я хоч в чомусь буду впевнений.

Маленька порада. На болгарку або дрель чіпляй не "бабу ягу", не наждачку. Є спеціальні круги, про них я дізнався влітку коли сам драяв машину, схожі на нарізані круги з вспіненої пластмаси. Перевага їх в тім, що коли ти іржу зчистив, живий метал він не чіпає, хіба що трохи полірує.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 02 жовтня 2019, 09:20 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Дякую, Денис, дуже вчасно. Бо вже сам задумувався: як би вичистити всю гидоту, не наробивши дірок. До зварювальника вже чомусь не хочеться)) Є в мене диск до болгарки зачисний пелюстковий - з смужок наждачки - думав ним. Тепер ще попитаю такий, як ти сказав. Аби лиш дав Бог погоду на вихідні - дощем на вулиці нічого не зробиш.
Ось порадили купити таку штуку для дрібних робіт по кузову.
Цитата:
Кислотный/протравливающий грунт Body 960 Wash primer
Body 960 – это специальная автомобильная грунтовка, которая обладает защитными свойствами. Поверхность автомобиля, обработанная грунтом Body 960, не подвергается негативному воздействию солей, влаги, перепадам температур и механическим действиям. Эта грунтовка может использоваться как для локального ремонта, так и для полного восстановления.
Преимущества Body 960 Wash primer в аэрозольной упаковке:
Состав полностью готов к нанесению, не требуется разводить дополнительными средствами.
Быстрое время полного высыхания. Через 30 минут после нанесения средства поверхность готова к дальнейшей обработке.
Технологический процесс нанесения Body 960 не требует дальнейшей обработки материала – шлифование не понадобится, можно сразу наносить краску.
Если на поверхности ремонта уже есть очаги ржавчины, Body 960 препятствует их дальнейшему распространению.
Грунт совместим со всеми 2-компонентными системами краски.
Отличное сцепление грунта с цветными красками.
Body 960 используют для стали, алюминия, нержавеющей, хромированной и оцинкованной стали.
Технология нанесения средства
Баллончик с грунтом нужно интенсивно встряхнуть в течение нескольких минут и приступить к распылению. Средство наносится в 1-2 слоя. Промежуточный слой Body 960 должен просохнуть 10 минут. По окончанию нанесения дать поверхности просохнуть 30 минут.
Важно! Если после нанесения последнего слоя поверхность сохла дольше указанного времени (30 минут и свыше), обработайте участок для лучшего сцепления.
Меры безопасности
Грунт токсичен. При работе рекомендуется использовать средства индивидуальной защиты (глаза, кожа). Не распыляйте состав баллона вблизи огня, не выбрасывайте использованный баллон в костер.
Характеристики:
Доля сухого вещества: 10%.
Расход: 50 мкм в 2 слоя.
Тара: аэрозоль 400 мл.
Условия хранения: 1 год в нормальных условиях (температура не ниже +5°С и не выше 35°С, влажность воздуха ≤ 80%) в закрытой упаковке.
https://avtomaliar.ua/kislotnyj-protrav ... rimer-04-l
https://avtomaliar.ua/kislotnyj-protrav ... rimer-1l1l

Хтось користувався? Вперше про кислотний грунт від малярів почув: казали, що крила ним оброблять. Якщо не брешуть.


Приєднані файли:
3.jpg
3.jpg [ 7.26 Кб | Переглянуто 1047 разів ]
4.jpg
4.jpg [ 34.75 Кб | Переглянуто 1047 разів ]
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 02 жовтня 2019, 11:04 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
На моїй машині всі місця де здиралась фарба та іржа грунтували саме кислотним грунтом.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 02 жовтня 2019, 14:41 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Значить щось воно дає. Дякую.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 03 жовтня 2019, 15:13 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
melanvi написав:
alex_b52 написав:
10.2019р. – 81600км Проблема ця не сьогоднішня, «плакався» на неї в чужих бортовиках, але час прийшов. Ось кілька фото.

ага, в моєму)))
я це зробив... тобто поварив днище, пороги переварив, відремонтував крила передні, одне з яких було куплене нове...
Оту гидоту - підкрилок не став... вся біда від неї... Коротше мені знову скоро треба робити крила, та я поки забив... краска здулася)

І хоча ти "цю гидоту" не ставив, а я ставив - краска однак здулася. "Атакуй - не атакуй, все равно получишь .... шайбу, шайбу!"
Метал г...о - от в чому вся біда наших машин. І солоні дороги - само собою.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 07 жовтня 2019, 11:42 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Як казав Карлсон: "Продолжаем разговор".
Ось, зкупився вчора. На першому фото вся покупка:
- гумово-бітумний антикор ВЕЛКОР, 2л,
- мовіль без запаху з шлангом-розпилювачем APP F400,
- шовний герметик сірий в тубі APP PU 50,
- кислотний грунт в аерозолі BODY 960,
- двохсторонній скотч 12х5мм - клеїти накладки на двері і крила,
- два круги на "болгарку" з пластмасової "шуби": не знаю правильної назви.
Вчора вдалось трохи попрацювати, не дивлячись на погоду. Круги купив з подачі Дениса - дякую, друже. Чудова річ для зняття фарби і разом з тим іржі, особливо на рівних і доступних площинах. Спробував їх на порогах: якщо не дожимати - не доберешся, якщо дожати - зношується швидко. Але металу не їсть, тільки шліфує, а фарба та іржа зникають миттєво. Звичайно, якщо раковина глібока, то там уже інакше потрібно. Працювати такими кругами однак потрібно з максимальним захистом організму: коли шматочок цього ворсу відлітає, то лупить не по дитячому.
Ляпнув по зачищених місцях там, де сам буду підфарбовувати, кислотним грунтом: прикольна штука, кольору цвіту кульбаби. Сохне швидко, пахне якимось розчинником, пишуть - токсична. Нюхав - на пісні і ха-ха не тягне, тільки на матюки в сторону погоди та іржі)) Після висихання його потрібно покрити ще якимось грунтом: у цього основна функція - не дати розповсюдитись іржі.
https://avtomaliar.ua/kislotnyj-protravlivayushij-aerozolnyj-grunt-body-960-wash-primer-04-l?fbclid=IwAR1bySSzek-2tzktd9Vbp4LqFqp_yibXzjUfWHIT-WW8psXzNQUZLSjYQfA
Пробую також відрихтувати старі крила, щоб поставити назад на зиму їздити. Зварювальник їх віддирав як хотів: я його не звинувачую, мала бути ж заміна. Тепер вчусь на рихтовщика.
Отак, на старість, стану водієм, як казав Юра.
Прикольно.


Приєднані файли:
48.jpg
48.jpg [ 298.38 Кб | Переглянуто 1014 разів ]
51.jpg
51.jpg [ 576.12 Кб | Переглянуто 1014 разів ]
Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 07 жовтня 2019, 19:58 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Якщо є бажання і можливість попробуй на старих крилах цю хімію як вона працює. Зроби декілька тестових участків в різній комбінації і за зиму в польових умовах буде видно.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 08 жовтня 2019, 09:13 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Думка правильна, на іржі спробую обов"язково. І не тільки: нижні кутики передніх дверок терлись об пластикові обвіси і потрібно вже ці місця обробити і підтичкувати. Так що і там буде видно. Та я вважаю, якщо зараз при фарбуванні приміняють ці технології, то щось в цьому є.
Фарбувальники всі зайняті, часу ще ніби маю, а з понеділка обіцяють ще тепло. Тож надіюсь встигнути виконати програму мінімум, щоб ввійти в зиму.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 09 жовтня 2019, 16:16 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Сьогодні вперше побачив (на відео), що таке підкрилки на кліпсах, чи "люксові".
https://www.youtube.com/watch?v=XvE90VKW6BA
Не знаю, може у нас такі і продаються на авторинку. Але якщо вони стають так коряво, як у цього пацана на відео, то з них такий же толк буде, як і від саморізів.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: ВАЗ 21144 ЛАДА (2007)
Непрочитане повідомленняДодано: 09 жовтня 2019, 19:06 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Мушу сказати, що ці підкрилки не "диковинка", це їхні "рідні" підкрилки котрі стоять з заводу. У мене вони стоять і я ними задоволений. Не знаю як на ваших марках, а на "10" для їхнього монтажа є шпильки в аркі вверху, спереду, жодного саморіза в метал не крутиться. А у автора відео або руки з сраки, або не знаю чому вони в нього стоять криво. Можеш подивитися на першій сторінці мого б/ж фото, там видно як вони гарно стоять.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 433 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 29  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB