Lada Syndicate Club

Український ВАЗ клуб
Сьогодні: 28 березня 2024, 21:25

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 71 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: О МАСЛАХ
Непрочитане повідомленняДодано: 03 червня 2020, 00:17 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Думаю люди які його купують відгуків не пишуть. Підробка 100% виключена, нема куди підробляти, хіба що Кастролу туди налити :hahaha: Якщо міняти через 5-8тк. думаю боятись нічого. Якщо навіть один раз спробувати, автомобілю нічого не буде. Хто сміливий? А ціна цілком нормальна, це просто ми вже привикли що з нас три шкури деруть, том у дивуємось коли не деруть. Собівартість масла копійки, скільки коштує літр базового масла і пів стакана присадок. Решта упаковка, реклама, маркетинг, націнки, надприбутки і т.д. Думаю відсотків 200-300 накручують. Хто заливає 10W40 SL, то льє точно таке.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: О МАСЛАХ
Непрочитане повідомленняДодано: 03 червня 2020, 21:50 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 09 березня 2014, 21:24
Повідомлень: 631
Звідки: Киев
Has thanked: 38 times
Been thanked: 79 times
Имя по паспорту: Сергей
Авто: Kia Ceed
Нормальная цена, до недавнего времени брал шел 10//40 по 300 грн за канистру, это по скидке, на которой уверен тоже зарабатывали, магазинная цена для всех 500 грн. Получается, что канистра шела в закупке стоит в районе 250 грн, а ШЕЛЛ это имя, дорога, реклама и т.д. Просто на новом не зарабатывают, пока раскручивают.
Себе залил в коробку Лукоил после Мобила, по цене вполовину дешевле, по работе замечаний нет. Пробег уже под 50 тыс, пора менять, а оно нормального цвета, стружки нет, передачи включаются без замечаний.
А те кто дешёвое масло заливает, как правило люди старшего возраста и особо в компах отзывы не пишут.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: О МАСЛАХ
Непрочитане повідомленняДодано: 04 червня 2020, 20:46 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Так що є сміливці? Де поділись заядлі любителі вазоводи що рвуть тельняшки на грудях ради своєї Лади? Хто не задзюрить і придбає своїй коханій машині фірмове брендове автомасло і скаже я це зробив. Вона все життя чекала цього моменту, все життя давилась Кастрюлями, Мотюлями, Ельфами та Зіками. А тут особисто для неї, іменне, з усіма урочистостями.
Приєднання файлів:
agrinol_lada.jpg
agrinol_lada.jpg [ 38.87 Кб | Переглянуто 1216 разів ]


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: О МАСЛАХ
Непрочитане повідомленняДодано: 05 червня 2020, 07:55 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 11:39
Повідомлень: 3101
Звідки: г.Первомайск Николаевская обл.
Has thanked: 370 times
Been thanked: 398 times
Имя по паспорту: Денис
Авто: ВАЗ 21114
Я не боягуз, але та ну нах... :pardon:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: О МАСЛАХ
Непрочитане повідомленняДодано: 05 червня 2020, 11:17 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 25 лютого 2014, 13:26
Повідомлень: 923
Has thanked: 156 times
Been thanked: 61 times
Имя по паспорту: Горби
Авто: горбатомобиль
Заливаю всегда Aral , если менять каждые 8 тыс, то двигатель очень чистый.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: О МАСЛАХ
Непрочитане повідомленняДодано: 08 червня 2020, 15:32 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Денис 2 написав:
Я не боягуз, але та ну нах... :pardon:

:rofl: :rofl:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: О МАСЛАХ
Непрочитане повідомленняДодано: 10 червня 2020, 00:05 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 23:11
Повідомлень: 1439
Звідки: село Крутькы-Мельныкы
Has thanked: 25 times
Been thanked: 41 times
Имя по паспорту: Влад я...
Авто: OVC 2.2 16V Z 22 SE
Горбатый написав:
Заливаю всегда Aral , если менять каждые 8 тыс, то двигатель очень чистый.

аналогично! отличное масло..
перепробовав кучу разного и не на одной машине, остановился на арале !

ПС. главное брать у проверенного поставщика !

_________________
LADA 21104 Б.Ж
Зображення
екс Вальдык Ревуцкий...


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: О МАСЛАХ
Непрочитане повідомленняДодано: 10 червня 2020, 00:07 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2014, 23:11
Повідомлень: 1439
Звідки: село Крутькы-Мельныкы
Has thanked: 25 times
Been thanked: 41 times
Имя по паспорту: Влад я...
Авто: OVC 2.2 16V Z 22 SE
аутлендер 2.0 бенз 2007 го года - 580 тыс км пробега ! Арал, правда уже блю троник 10вэ40 полусинь.. расход 1 л на 10 тыс км..
Результат !

_________________
LADA 21104 Б.Ж
Зображення
екс Вальдык Ревуцкий...


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: О МАСЛАХ
Непрочитане повідомленняДодано: 20 вересня 2020, 19:32 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Часто коли стоїть вибір масла, то водії задаються питанням яка марка масла краща. Тобто мають на увазі саме фірму виробника масла, бренд, а не клас масла. Наприклад розповсюджене всесезонне масло в'язкістю 10W40 одні купують по дешевше, інші по дорожче відомих світових брендів, ризикуючи також попасти на підробку.
Розглянемо на прикладі одного виробника і однієї в'язкості масла і що позначено на каністрі. Щоб це не виглядало рекламою приведено лише клас API і густину SAE. Масла розміщені в порядку зростання класу.
Приєднання файлів:
SG10.jpg
SG10.jpg [ 18.85 Кб | Переглянуто 1051 разів ]
SAE 10W-40
API SG/CD

Приєднання файлів:
SL10.jpg
SL10.jpg [ 18.85 Кб | Переглянуто 1051 разів ]
SAE 10W-40
API SL/CF

Приєднання файлів:
SM10.jpg
SM10.jpg [ 24.81 Кб | Переглянуто 1051 разів ]
SAE 10W-40
API SM/CF

Приєднання файлів:
SN10.jpg
SN10.jpg [ 16.98 Кб | Переглянуто 1051 разів ]
SAE 10W-40
API SN/CF
Ми бачимо ніби оде й теж саме масло 10W-40, але це зовсім не так. 10W-40 це лише в'язкість (можна сказати густина) масла (детально про класифікацію SAE можна почитати в інтернеті)
Приєднання файлів:
SAE.jpg
SAE.jpg [ 43.61 Кб | Переглянуто 1051 разів ]

Важливим параметром є саме експлуатаційні властивості масла, які позначаються саме стандартом API (American Petroleum Institute Американский інститут нафти) (детально про класифікацію API також можна почитати в інтернеті)
Отже саме API говорить нам про якість масла (підробку не роглядаємо), який там використаний пакет присадок, наскільки якісно воно буде змащувати і захишати двигун і як довго воно прослужить.
Отже якщо ви із сусідом по автогагажу придбали масло одного виробника, однієї в'язкості 10W-40, але у вас клас масла для бензинового двигуна SN, а сусід зекономив і придбав дешевше класу SG, то через деякий час виникне суперечка. Ви будете говорити що масло хороше, а сусід із піною доказувати що масло повне гуано. І кожний буде правий, тому що це зовсім різні масла по якості і призначенню.
Отже будьте грамотними і правильно обирайте мастила для ваших залізних коней.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: О МАСЛАХ
Непрочитане повідомленняДодано: 26 вересня 2020, 12:35 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Практичний приклад попереднього посту:
Вчора робив ревізію в гаражі і виявив дві каністри ніби однакового масла
Приєднання файлів:
IMG_0521.JPG
IMG_0521.JPG [ 114.29 Кб | Переглянуто 1020 разів ]

Приєднання файлів:
IMG_0522.JPG
IMG_0522.JPG [ 113.59 Кб | Переглянуто 1020 разів ]

Зовні однакові, але одне класу SG, а друге SM. Те що SM можна спокійло лити в двигун і прослужить воно 10тк спокійно. А те що SG в двигун лити не потрібно. Воно піде на інші потреби. От вам приклад одного масла, але одене - моторне масло, а інше - технічна мазута. Отак і з'являються легенди про хороше і погане масло. "Читайте вивіски і будете грамотні"


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: О МАСЛАХ
Непрочитане повідомленняДодано: 28 вересня 2020, 00:05 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Спеціально для Олексія підняв свій зад і знайшов характеристики масел цього viewtopic.php?f=20&t=2051&p=29482#p29476 характеристики з офсайту
Приєднання файлів:
Мобил.jpg
Мобил.jpg [ 100.03 Кб | Переглянуто 1009 разів ]

Приєднання файлів:
Мобил1.jpg
Мобил1.jpg [ 58.77 Кб | Переглянуто 1009 разів ]



і цього
Приєднання файлів:
Юко.jpg
Юко.jpg [ 56.75 Кб | Переглянуто 1009 разів ]

Приєднання файлів:
Юко1.jpg
Юко1.jpg [ 50.33 Кб | Переглянуто 1009 разів ]

Особисто мені не сподобалось що Мобіл не показав багато важливих параметрів, чомусь їх приховав. Зокрема це індекс вязкості і лужне число.

Индекс вязкости – эмпирическое число, которое указывает на степень изменения вязкости масла при изменении температуры. Масла с высоким индексом вязкости проявляют меньшую зависимость вязкости от температуры, чем масла с низким индексом вязкости. Для повышения индекса вязкости проводят глубокую гидроочистку базовых масел или используют вязкостные присадки (маслорастворимые полимеры) или синтетические (полимерные) масла.

Щелочное число (TBN). Указывает на общий показатель щелочности масла. Щелочными свойствами обладают моющие и диспергирующие присадки. Высокое щелочное число означает свойство масла препятствовать образованию отложений и нейтрализовывать агрессивное действие кислот, образующихся при работе двигателя. Щелочное число (TBN) моторных масел – 8-9 единиц, масел для дизельных двигателей – 11-14. В процессе эксплуатации показатель TBN снижается, нейтрализующие свойства сходят на нет.

Всі люди вже сплять, а я єрундою страдаю. Одним словом Олексію, для ВАЗ-2114 всіх кольорів обидва масла дуже добре підходять. Лий що подобається. А якщо щось застукає, то це не від масла :pardon: :bye: .


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: О МАСЛАХ
Непрочитане повідомленняДодано: 28 вересня 2020, 09:13 
Офлайн
LSC - SPAMER
Аватар користувача

З нами з: 10 березня 2014, 11:12
Повідомлень: 2701
Has thanked: 606 times
Been thanked: 423 times
Имя по паспорту: Олексій
Авто: ВАЗ 21144
Леон написав:
Спеціально для Олексія підняв свій зад і знайшов характеристики масел цього http://forum.lsc.org.ua

Юра, дякую за такі детальні роз*яснення: справді цікава інформація, є над чим задуматись. :good:
Тим більше - персонально для мене :hi: Добре, що ти у нас такий є не ледачий - робиш за нас те, що нам ліньки, або просто руки не доходять: дай Бог тобі здоровЛя і всяких гараздів :drinks:
Хотів пожартувати (для підняття всім читаючим настрою) і окремо подякувати тому, хто "піднявся" посеред ночі на пошуки, але боюсь, в наш час цей жарт ще не так зрозуміють, тому дякую тобі "в цілому" :biggrin: :hi:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: О МАСЛАХ
Непрочитане повідомленняДодано: 28 вересня 2020, 12:41 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
alex_b52 написав:
Юра, дякую за такі детальні роз*яснення: справді цікава інформація, є над чим задуматись. :good:
А що там думати, візьми да і залий, скільки того життя. Можна дочекатись мого тесту, лишилось тисяч три, але це буде мабуть в наступному році. Сервісна книжка взагалі дозволяє мінералку лити класу SG. Самий вищий клас по сервісній книзі 10W30 SL. Для нашої зони воно рідкувате, але клас SL вважався тоді крутяк. Цивілізація не стоїть на місці, технології розвиваються і якщо ти в 2020 році напоїш свого коня ВАЗ-2114 класом SM, SN, то поносу в нього точно не буде. Навіть якщо виробники занизили характеристики, то вони в будь якому випадку вищі від рекомендованих заводом двигуна. (Моя думка на зиму краще 5W40, да і літом також).

Я вже десь приводив для довідки що виготовляється в Україні (може дещо вже застаріло). https://proautomoto.com/category/163-to ... ki-ukraini Я більшої половини марок не чув і не бачив, але вони є. Багато масел лише для промисловості, а не для легкового автотранспотру. Із всього переліку я пробував лише три. Обирайте що на вашу думку саме якісне і надійне і заливайте в свої ВАЗИ. Не плутайте це не ВАГ, а ВАЗ, його двигун запроектований для гіршого ніж виготовляється тепер. Головне щоб була не підробка і класи SL, SM, SN.
Не заливайте класи SG, SJ, SH (імпорту це теж стосується), вони вже давно устаріли і цим маслом лише вози мастити.


Востаннє редагувалось Леон в 28 вересня 2020, 17:45, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: О МАСЛАХ
Непрочитане повідомленняДодано: 28 вересня 2020, 17:30 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Магазин "Avtozvuk.ua - AutoBaza" прожарювали різні масла. Що вони хотіли цим показати не відомо, але осадок після кип'ятіння можна побачити. Можливо таке і на поршнях відбувається, хто зна. https://www.youtube.com/c/BasaAvtozvuka ... 0%B3%D0%BE


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: О МАСЛАХ
Непрочитане повідомленняДодано: 17 жовтня 2020, 21:05 
Офлайн
LSC - SPAMER

З нами з: 18 березня 2014, 22:51
Повідомлень: 2620
Has thanked: 339 times
Been thanked: 465 times
Имя по паспорту: Юрій
Авто: ВАЗ 21140
Попалась така діаграма порівняння властивостей масла класів SJ, SL, SM (здається Мобіл) але всі масла подібних класів не залено від виробника мають подібні характеристики.
Приєднання файлів:
SJ SL SM.jpg
SJ SL SM.jpg [ 76.96 Кб | Переглянуто 968 разів ]

Із діаграми видно що клас SJ має найнижчі показники
Клас SL має такі ж показники по "предотвращение отложений" і "чистота цилиндров", але перевершує в три рази клас SJ по "защита от износа" та "стойкость к окислению"
Клас SM перевершує обидва класи SJ та SL по "стойкость к окислению" та "чистота цилиндров" Має однаковий з класом SL "защита от износа". З діаграми видно що у всіх трьох однаковий показник "предотвращение отложений"

Для прикладу приведу порівняння класів SM та SN
Приєднання файлів:
SM SN.png
SM SN.png [ 111.29 Кб | Переглянуто 968 разів ]

Отже якщо є можливість, то найкраще лити в двиун клас SN.
Клас SJ взагалі до двигуна не наближати.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 71 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB